- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Doadrian
- **
- 160 mesaje
- din 22 Aug 2016
- Astra 2017
- Bucuresti
Doadrian
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2016
- Mesaj Privat
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- DANASTRA
- OP
- 152 mesaje
- din 29 Dec 2008
- Astra 2017 B14XFL
- Brasov
DANASTRA
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
zamaraii
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
@ zamaraii
39047331 -laterale
39047332 - luneta
codurile le gasesti pe https://www.opel-accessories.../.../Astra_K_5-dr
39047331 -laterale
39047332 - luneta
codurile le gasesti pe https://www.opel-accessories.../.../Astra_K_5-dr
zamaraii
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
viomnick
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
In asteptarea masinii comandate in urma cu o luna, am cautat sa fiu pregatit cu tot ce este necesar pentru pentru noua achizitie si am comandat:
- protectie termica motor originala ( la dilerul Opel) 450 ron
- elemente de fixare protectie motor ( 10 buc) = 50 ron
- scut metalic ( de la firma din Odorheiul Secuiesc ) = 430 ron care este ok, bine confectionat si vopsit, dar nu inteleg de ce nu are orificiu pentru schimbul de ulei. O sa ma documentez la un amic care are deja o astfel de masina si pana se livreaza a mea si voi face o mica modificare.
- bavete noroi fata si spate originale ( la dilerul Opel) 130 ron
In rest, o sa vad dupa ce masina va fi livrata ( undeva in primele zile a lunii mai ) ... Asteptarea asta ma omoara
- protectie termica motor originala ( la dilerul Opel) 450 ron
- elemente de fixare protectie motor ( 10 buc) = 50 ron
- scut metalic ( de la firma din Odorheiul Secuiesc ) = 430 ron care este ok, bine confectionat si vopsit, dar nu inteleg de ce nu are orificiu pentru schimbul de ulei. O sa ma documentez la un amic care are deja o astfel de masina si pana se livreaza a mea si voi face o mica modificare.
- bavete noroi fata si spate originale ( la dilerul Opel) 130 ron
In rest, o sa vad dupa ce masina va fi livrata ( undeva in primele zile a lunii mai ) ... Asteptarea asta ma omoara
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
viomnick
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
zamaraii a scris:@mariocb
mersi mult, am sa dau si eu in curand o comanda.
mersi mult, am sa dau si eu in curand o comanda.
ieri, de curiozitate, am dat un email la revizieopel.ro si cand am primit raspuns , am costatat ca preturile sunt mai ieftine...
39047331 - 319 ron la comanda 5 zile
39047332 – 359 ron – la comanda 7 zile
transportul e gratuit la comenzile ce depasesc 200 lei !
sper sa-ti fie de folos !
zamaraii
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
FYRE_WALL
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut.
Pentru masinile cu scut (complet inchis) ce se intampla vara cand temperatura este f ridicata in compartimentul motor?!?
Toate componentele de plastic se vor deteriora dramatic de repede din cauza temperaturii...devin casante, cabluti, conducte...
Modele livrate in 2016 au grila fata inchisa din fabrica, (pentru modelele mai recente grila fata a revenit din fabrica cu gauri pentru ventilatie extra in special la motoarele cu turbina/benzina) au doar o mica fanta de ventilatie ramasa iar daca montezi un scut complet inchis, compartimentul motor aprope ca nu se ventileaza! Daca locuiesti in tarile nordica spatiul de ventilatie de la modelele livrate la inceputul productiei este ok...nu si daca esti din romania unde vara temperaturile sunt f ridicate.
In special vara (aproape 40 de grade la noi) turbina dezvolta temperaturi f ridicate.
Producatorul nu recomanda montare scut...masina are deja o protectie in acea zona...nu este complet deschisa.
Inca o chestie importanta....la un impact frontal motor este proiectat sa se deplaseze sub masina,iar daca zona este blocata cu un scut...motorul ajunge in bratele/picioarele ocupantilor din fata.
In cazul in care vrei sa protejezi acea zona poti monta un scut relativ usor, gen aluminiu si neaparat cu aerisiri multe.
Observ ca majoritatea inca traiesc in anul 1900 cand masina avea volan faruri si roti.
Cercetati mai in amanunt modul in care este proiectata masina. Unele chestii sunt facute sa functioneze fara custi,huse,cutii, lanturi,protectii inventate pentru a fi doar cumparate.
Aceeasi chestie legata de protectiile pentru noroi. Toata lumea cumpara doua bucati de cauciun la pret extrem ...dar majoritatea nu stiu ca intre corpul masinii si acel cauciuc/plastic si monteaza o folie de protectie destinata sa protejeze vopseaua de apa si pietricelele ramase acolo, care din cauza vibratiilor distrug vopseaua si implicit apare rugina. Rugina care nu se observa decat atunci cand depaseste zona acoperita de protectia pentru noroi....deja este tarziu sa mai faci ceva.
Ce au facut altii acum zeci de ani cand a aparut prima dacie.....exact la fel fac unii in 2016 cand masina este radical reproiectata.
Acum fiecare monteaza ce vrea pe masina.....numai ca majoritatea nu studiaza problema pana la capat.
Pentru masinile cu scut (complet inchis) ce se intampla vara cand temperatura este f ridicata in compartimentul motor?!?
Toate componentele de plastic se vor deteriora dramatic de repede din cauza temperaturii...devin casante, cabluti, conducte...
Modele livrate in 2016 au grila fata inchisa din fabrica, (pentru modelele mai recente grila fata a revenit din fabrica cu gauri pentru ventilatie extra in special la motoarele cu turbina/benzina) au doar o mica fanta de ventilatie ramasa iar daca montezi un scut complet inchis, compartimentul motor aprope ca nu se ventileaza! Daca locuiesti in tarile nordica spatiul de ventilatie de la modelele livrate la inceputul productiei este ok...nu si daca esti din romania unde vara temperaturile sunt f ridicate.
In special vara (aproape 40 de grade la noi) turbina dezvolta temperaturi f ridicate.
Producatorul nu recomanda montare scut...masina are deja o protectie in acea zona...nu este complet deschisa.
Inca o chestie importanta....la un impact frontal motor este proiectat sa se deplaseze sub masina,iar daca zona este blocata cu un scut...motorul ajunge in bratele/picioarele ocupantilor din fata.
In cazul in care vrei sa protejezi acea zona poti monta un scut relativ usor, gen aluminiu si neaparat cu aerisiri multe.
Observ ca majoritatea inca traiesc in anul 1900 cand masina avea volan faruri si roti.
Cercetati mai in amanunt modul in care este proiectata masina. Unele chestii sunt facute sa functioneze fara custi,huse,cutii, lanturi,protectii inventate pentru a fi doar cumparate.
Aceeasi chestie legata de protectiile pentru noroi. Toata lumea cumpara doua bucati de cauciun la pret extrem ...dar majoritatea nu stiu ca intre corpul masinii si acel cauciuc/plastic si monteaza o folie de protectie destinata sa protejeze vopseaua de apa si pietricelele ramase acolo, care din cauza vibratiilor distrug vopseaua si implicit apare rugina. Rugina care nu se observa decat atunci cand depaseste zona acoperita de protectia pentru noroi....deja este tarziu sa mai faci ceva.
Ce au facut altii acum zeci de ani cand a aparut prima dacie.....exact la fel fac unii in 2016 cand masina este radical reproiectata.
Acum fiecare monteaza ce vrea pe masina.....numai ca majoritatea nu studiaza problema pana la capat.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
rugina la bavete ? pai, bara e din material compozit, ce treaba are cu rugina ?
referitor la fluxul de aer ....modelul meu MY 2016.5, are grila de la calandru fara obturatii, la fel si cea din bara, sub calandru.
scutul metalic are spatii , nu e lipit pe caroserie, deci si aici flux de aer suficient..
e normal, fiecare pune ce vrea, doar e masina lui ! atata timp cat sunt originale sau aftermarket compatibile si nu sunt kitsch, e ok ! nu e chiar 1900
eu am mentalitate de posesor de dacie 1300 si am investit peste 2000 lei in chestiile astea , dupa ce am cumparat masina...
urmatoarea "miscare"...schimb fusta bara spate si montez toba finala cu terminatii cromate ( cea de la motor 1,6 200 cp)...luni ma duc la reprezentanta sa intreb daca se poate si cat costa !
referitor la fluxul de aer ....modelul meu MY 2016.5, are grila de la calandru fara obturatii, la fel si cea din bara, sub calandru.
scutul metalic are spatii , nu e lipit pe caroserie, deci si aici flux de aer suficient..
e normal, fiecare pune ce vrea, doar e masina lui ! atata timp cat sunt originale sau aftermarket compatibile si nu sunt kitsch, e ok ! nu e chiar 1900
eu am mentalitate de posesor de dacie 1300 si am investit peste 2000 lei in chestiile astea , dupa ce am cumparat masina...
urmatoarea "miscare"...schimb fusta bara spate si montez toba finala cu terminatii cromate ( cea de la motor 1,6 200 cp)...luni ma duc la reprezentanta sa intreb daca se poate si cat costa !