- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Simptome: Imi termina bujiile f. repede. Mai precis se desprinde ceramica de partea metalica apoi imi termina si bobina. Am pus bujii originale de 2 ori si le a stricat in 500km. Am mai pus alte 2 modele si la fel. Ultima data am avut Denso Iridium pe care le a stricat in 5000km in asa hal incat imi scapa compresia pe langa ceramica si a picat si bobina din cauza lor. Nu mai stiu ce sa i mai fac.
Banui instalatia de gaz care e una LPI . Daca are cineva vreo idee sau daca aveti instalatie LPI pe masina ziceti mi ce bujii folositi .
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: z16xep
Banui instalatia de gaz care e una LPI . Daca are cineva vreo idee sau daca aveti instalatie LPI pe masina ziceti mi ce bujii folositi .
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: z16xep
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Facind un exercitiu de imaginatie,ma gindesc cum arata capul pistoanelor si supapele daca ceramica bujiilor a cedat in nenumarate rinduri... Oare nu te-ai saturat de inlocuit bujii...?! Cauta cauza,sau cauta meseriasul in masura a rezolva problema! Speta aceasta nu va gasi rezolvare pe forum,e complicata si cere contact cu motorul...
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Ba m am saturat de inlocuit bujii . Motorul nu are nimic , i am facut RK acum 1 an si nu mai mananca ulei deloc. Ceramica la bujii nu se sparge sa cada in motor. Se desprinde de partea metalica si o poti invarti sau misca sus jos. Ultima data a fost loc intre ceramica si partea metalica a bujiei de scapa compresie prin bujii.
La meseriasi am fost . Ridica din umeri. Ma gandeam ca o temperatura f. ridicata poate sa faca asta. Dar mai mult de 107 grade nu urca.
La meseriasi am fost . Ridica din umeri. Ma gandeam ca o temperatura f. ridicata poate sa faca asta. Dar mai mult de 107 grade nu urca.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca mai multe rinduri de bujii,de la branduri diferite,au avut aceeasi soarta,cred ca "vina" nu este a bujiilor.Apropo de temperatura,ca si cauza,sa stii ca temperatura de 107 gradeC,pe care o masoara meseriasii,e temperatura lichidului de racire,care e mult mai mica fata de temperatura din camera de ardere.Imi pare rau, dar nu vad o cauza reala ce poate fi sustinuta cu argumente...
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
O sonda lambda nu da comanda de amestec sarac...,in conditii corecte si normale ea citeste valoarea oxigenului in gazele de evacuare,functie de care calculatorul face corectiile amestecului carburant. Daca din varii cauze amestecul nu poate fi corectat,sonda informeaza calculatorul iar acesta avertizeaza prin emiterea de cod de eroare si aprinderea unui martor in bord... Afirmatia referitoare la "un zgomot in admisie cu vechea sonda , un fel de bazait infundat ", e de domeniul penibilului...,ori o fi "fenomenul Placebo"...,e foarte posibil!
- AMarchidan
- *
- 3 mesaje
- din 26 Feb 2017
AMarchidan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am un opel Zafira 2006,benzina si gaz motor z16xep si de vreo 2 ani am numai probleme cu ea.De exemplu cl putin de 4 ori am fost si in Ploiesti si in buza sa-i fac o diagnoza dar nu am gasit pe nimeni care sa poata interpreta aceste coduri de erori care tot apar.Mentionez ca toti meseriasii si-au dat cu parerea si la urma toata au sters toate erorile care bineinteles au revenit dupa cel mult 1 ora de mers.Cam aste sunt codurile de erori:013007
013500
023005
030000
030100
030200
030300
030400
031400
050710
161450
210470
Daca stie cineva cam de unde ar fi buba?Mentionez ca am schimbat bujiile.bobina de inductie,sondele lambda,debimetru,catalizator,supapa e
gr.
013500
023005
030000
030100
030200
030300
030400
031400
050710
161450
210470
Daca stie cineva cam de unde ar fi buba?Mentionez ca am schimbat bujiile.bobina de inductie,sondele lambda,debimetru,catalizator,supapa e
gr.