- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Daca este asa de intepenita, sugestia mea este sa mergi intr-un service care efectueaza astfel
de lucrari (din ce am citit se apeleaza chiar la autogen si se incalzeste pana la rosu zona imbinarii);
- Ar mai putea fi probleme legate de conectori/fire, lipsa tensiunii necesara incalzirii, uite ce scrie
Dan Cuciureanu referitor la masurarea circuitului de incalzire al sondei:
As adauga ca atunci cand masori rezistenta la pinii 1-2 (firele albe) sa flexezi / tragi in diferite pozitii cablul
sondei pt. a determina daca continuitatea / discontinuitatea circuitului extern e permanenta.
de lucrari (din ce am citit se apeleaza chiar la autogen si se incalzeste pana la rosu zona imbinarii);
- Ar mai putea fi probleme legate de conectori/fire, lipsa tensiunii necesara incalzirii, uite ce scrie
Dan Cuciureanu referitor la masurarea circuitului de incalzire al sondei:
dancuciureanu a scris:
...
VERIFICARE/MASURATORI :
Se masoara intre pinii 1 si 2 (fire albe spre senzor) daca avem 12V pentru incalzire, cu contactul pus fara motor.
De obicei avem ca altfel nu ar functiona multe. Se taie contactul si declupam mufa. Masuram circuitul de
incalzire avem 5-20 ohm tipic 9.2 ohm. De ce asa o plaja de mare, de la 5 la 20 e cale lunga; simplu, rezistenta
variaza cu temperatura, la fel si curentul care este citit de ECU si taie alimentarea circuitului de incalzire cind
sonda ajunge la temperatura de lucru.
Nu se pun la masa pinii 3-4, nu se face scurt, nu se pune aparatul sa masurati rezistenta intre ei sau ei si altceva !
....
...
VERIFICARE/MASURATORI :
Se masoara intre pinii 1 si 2 (fire albe spre senzor) daca avem 12V pentru incalzire, cu contactul pus fara motor.
De obicei avem ca altfel nu ar functiona multe. Se taie contactul si declupam mufa. Masuram circuitul de
incalzire avem 5-20 ohm tipic 9.2 ohm. De ce asa o plaja de mare, de la 5 la 20 e cale lunga; simplu, rezistenta
variaza cu temperatura, la fel si curentul care este citit de ECU si taie alimentarea circuitului de incalzire cind
sonda ajunge la temperatura de lucru.
Nu se pun la masa pinii 3-4, nu se face scurt, nu se pune aparatul sa masurati rezistenta intre ei sau ei si altceva !
....
As adauga ca atunci cand masori rezistenta la pinii 1-2 (firele albe) sa flexezi / tragi in diferite pozitii cablul
sondei pt. a determina daca continuitatea / discontinuitatea circuitului extern e permanenta.
- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am schimbat azi catalizatorul si de la prima pornire da urmãtoarea eroare
Ce ar mai putea fii cã deja mã dispera...m-am apucat cã prostu de ea când mergea foarte bine, si ptr ce aveam nevoie era perfecta, dar asta e...acum merg înainte.
Ce ar trebui verificat?
Eroare e P1405 intermitent....scuze ptr calitatea foto
Ce ar mai putea fii cã deja mã dispera...m-am apucat cã prostu de ea când mergea foarte bine, si ptr ce aveam nevoie era perfecta, dar asta e...acum merg înainte.
Ce ar trebui verificat?
Eroare e P1405 intermitent....scuze ptr calitatea foto
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
Voi încerca si curãtarea lui...dar pânã atunci am pus niste valori de pe op-com, poate va ajuta sa va dati seama
Mã surprinde cã pânã sã schimb catalizatorul nu aveam aceasta eroare,cu ce a putut influenta schimbarea lui, a apãrut instant cum am pornit-o ,sau e decât o pura coincidenta?
Acum erorile sunt de șterg ptr aproximativ un minut și reapar, uneori cu martorul de motor alteori cu mașina de service....
Mã surprinde cã pânã sã schimb catalizatorul nu aveam aceasta eroare,cu ce a putut influenta schimbarea lui, a apãrut instant cum am pornit-o ,sau e decât o pura coincidenta?
Acum erorile sunt de șterg ptr aproximativ un minut și reapar, uneori cu martorul de motor alteori cu mașina de service....
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 395 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
am mers vreo 100km am ajuns acasa am oprito si nu a mai pornit de atunci.da apar 5v intre 1 si 3 cu contactul pus. cineva mi.a spus ca s.ar putea sa fie senzorul crankshaft pentru ca nu da nici benzina la injectoare dupa cum se aude motorul. am pus alt senzor camshaft si am aceeasi eroare p0340 senzor hall tensiune prea mica.. ramane sa dau senzorul crankshaft jos sa il verific
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Practic motorul trebuie sa porneasca cu P0340 si cu mufa scoasa de la senzorul camshaft.
Intradevar senzorul crankshaft defect (eroarea acestuia, P0335, poate sa apara greu) duce la
imposibilitatea pornirii motorului (cu atat mai mult cu cat senzorul camshaft da eroare - el trebuia
sa preia functia senzorului crankshaft ).
Este posibil sa fi avut eroarea P0340 stocata mai de mult, insa sa o fi descoperit abia cand motorul
nu a mai pornit ?
Intradevar senzorul crankshaft defect (eroarea acestuia, P0335, poate sa apara greu) duce la
imposibilitatea pornirii motorului (cu atat mai mult cu cat senzorul camshaft da eroare - el trebuia
sa preia functia senzorului crankshaft ).
Este posibil sa fi avut eroarea P0340 stocata mai de mult, insa sa o fi descoperit abia cand motorul
nu a mai pornit ?
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
distributia nu sa rupt in mers. am ajuns am oprit masina si cand sa o pornesc surpriza nu a mai vrut dar am mai incercat sa o pornesc. posibil sa fi afectat tot? la prima vedere lantul este rup axele cu came sunt intregi. voi cauta un mecanic bun in pitesti sa se uite la ea. daca cunoasteti sau ati facut la cineva lasati un mesaj. ma astept la 2000lei investitie
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Lantul nu se rupe din senin, distributia terminata tacane si iti spune singura ca trebuie schimbata. Daca tu ai mers cu ea asa e vina ta si ai facut-o pe riscul tau.
Mai exista posibilitatea sa fi fost manarita de samsar dar tot iti dai seama daca vrei.
Acum trebuie distributie completa si de vazut supape, cilindri....
Mai exista posibilitatea sa fi fost manarita de samsar dar tot iti dai seama daca vrei.
Acum trebuie distributie completa si de vazut supape, cilindri....
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat