- DANASTRA
- **
- 152 mesaje
- din 29 Dec 2008
- Astra 2017 B14XFL
- Brasov
DANASTRA
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
asa cum am promis revin, am mers de la Brasov la Tulcea si retur, canicula, plasticul nu se incalzeste deloc la partea de sus ci un pic de tot spre pedala de acceleratie iar piesa sau ce e acolo era calda dar nu fierbinte.Daca tu nu ai fi scris de chestia asta eu nu as fi simtit nimic cu piciorul, in schimb daca bagi mana se simte caldura mai ales sub plastic dar nu tare....totusi afara erau 33 de grade!
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Si eu simt uneori un val de caldura dar care vine de sub volan. In rest consola centrala este destul de fierbinte (incepand de la butoanele de climatizare pana la schimbator).
Asta nu se intampla mereu si inca nu am reusit sa imi dau seama in ce conditii. Uneori se incalzeste la drumuri lungi, alteori nu. In 90% din timp merg cu climatizarea pe auto (chiar si fara AC on).
Insa cea mai enervanta parte este ca lipseste o bucata care ar trebui sa protejeze acea zona. Sub volan sufla un vant destul de cald, ca si cum ar veni de la racirea sistemului de infotainment. Am atasat o poza cu acea zona unde eu consider ca lipseste protectia. Am fost foarte surprins sa vad acea zona descoperita. Si la voi este la fel?
Astra K, 2017, 1.4T 150CP, AT6.
Si eu simt uneori un val de caldura dar care vine de sub volan. In rest consola centrala este destul de fierbinte (incepand de la butoanele de climatizare pana la schimbator).
Asta nu se intampla mereu si inca nu am reusit sa imi dau seama in ce conditii. Uneori se incalzeste la drumuri lungi, alteori nu. In 90% din timp merg cu climatizarea pe auto (chiar si fara AC on).
Insa cea mai enervanta parte este ca lipseste o bucata care ar trebui sa protejeze acea zona. Sub volan sufla un vant destul de cald, ca si cum ar veni de la racirea sistemului de infotainment. Am atasat o poza cu acea zona unde eu consider ca lipseste protectia. Am fost foarte surprins sa vad acea zona descoperita. Si la voi este la fel?
Astra K, 2017, 1.4T 150CP, AT6.
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Eu am AC nu clima....daca comutatorul de temperatura nu este pe primele 3 pozitii de aer rece atunci la picioare aerul e cu atat mai cald cu cat se apropie de zona rosie. Banuiesc ca acelasi comportament e si cel discutat aici...adica daca afara nu e foarte cald iar controlerul de clima da o comanda de aer nu foarte rece atunci la picioare vine aer cald.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
xpf
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2018
- Mesaj Privat
- diaconud007
- OP
- 15 mesaje
- din 02 Oct 2014
- Astra 2017 Z14XEP
- Bucuresti
diaconud007
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2014
- Mesaj Privat
@maricob: am incercat sa vizualizez clipul pe care mi l-ai recomandat...m-am si inscris in clubul lor de pe facebook; cu mesajele scrise imi este usor, pt ca le pot traduce, dar cu ceea ce vorbesc in inregistrari nu prea ma descurc.....asa ca nu am ajuns la nicio concluzie
@xpf: Am fost cu ea la reprezentanta DiBas Bucuresti si nu mi-au dat un raspuns imbucurator: la modelul K nu mai exista robinet, drept urmarea lichidul de racire al motorului ajunge si in acel calorifer si de acolo e degajarea de caldura.
Am sa fac un drive test si cu alta masina sa vad daca se incalzeste la fel de tare...
@xpf: Am fost cu ea la reprezentanta DiBas Bucuresti si nu mi-au dat un raspuns imbucurator: la modelul K nu mai exista robinet, drept urmarea lichidul de racire al motorului ajunge si in acel calorifer si de acolo e degajarea de caldura.
Am sa fac un drive test si cu alta masina sa vad daca se incalzeste la fel de tare...