- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
KDaniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am desfacut regulatoru...(erau suruburile foarte stranse) i-am scos siguranta..avea urme farte mari de zgârieturi de toata lungimea pistonasului...pe o parte era matuit.L-am frecat usor cu un jmirghel de 2000...camasa pistonasului am curatato cu un șervetel bine si apasat.l-am montat inapoi...si acum merge...
SA VEDEM CAT O SA MEARGA
SA VEDEM CAT O SA MEARGA
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut bãieți am și eu o întrebare la voi în legãturã cu mașina un Opel astra h 1.7 81kw dizel. Am fost azi la București eu sunt din Târgoviște și pe centura Bucureștiului am vãzut ca mi sa ridicat apa la 100 de grade credeți ca este normal specific ca se mergea bara la bara numai cu viteza 1 și 2. cam vreo 10 km pana la autostrada soarelui. Aveți idee la ce temperatura trebuie sa plece ventilatoarele? Când mam întors am întrat pe autostrada spre Ploiești mergeam cu o viteza constantã de 140km.si apa îmi arata 98 de grade.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
soby_35
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2013
- Mesaj Privat
taviopel23 a scris:
Imi dau seama ca pierd timpul cu cineva care merge pe principiul MERGE SI ASA. Este decizia ta, dar nu inseamna ca ai dreptate. Exista clar scris in documentatia denso si opel sau alte marci ce ai de facut. Daca tu vrei sa faci experiente pe masina ta, te priveste. Eu am intalnit multe regulatoare care nu merg in parametri fara adaptare. Un regulator de presiune la alte marci nu cedeaza sub 100.000 km si de asta iti dai seama cautand pe siteuri daca exista aceeasi problema ca la opel. Iti garantez ca nu, stiu si de ce, doar gmul nu vrea sa recunoasca.
Daca vrei sa citesti despre filtre, gasesti multttta documentatie. Daca refuzi informatia, este treaba ta. Ti-am spus si cum sa faci probe cu diverse tipuri. Daca tu refuzi sa faci sau sa intelegi, nu este nimeni obligat sa iti prezinte. Daca puteai sa imi oferi un grad de filtrare si procent la cel de opel sau ce folosesti tu, iti aratam exact ce au folosit cei de la John deere. De ce nu pui filtru de astra g la masina ta? Incearca...sau mai bine un filtru de golf 2, multe lucruri se vor schimba in bine, unul singur in rau!
Eu nu fac marketing deloc. Cine vrea, vrea....Nici nu interveneam aici daca nu scriai asa ceva de CHINA! Daca tu gasesti la mine in firma o singura componenta fabricata acolo, ti-o fac cadou.
In concluzie, intotdeauna mi-a placut sa discut cu cineva informat si care are la baza o documentatie de uzina scrisa. A fost ultima postare. Va urez succes dar drumul acesta cu MERGE SI ASA...nu este pentru mine si nici pentru clientii mei. Pentru a inlatura orice suspiciune vis a vis de ce am scris mai sus, voi posta pe siteul meu documentatia denso care atesta ca...ASA TREBUIE!
Deci practic nu am inteles de ce am pierdut timpul explicand ceva tehnic daca nu se vrea a procesa informatia. Nu am inventat eu nimic, a fost un rezumat. Problema rezervorului, deoarece vad ca acolo este marea problema, exista la toyota in buletine informative explicata clar. De unde stiu? Am avut un client in reprezentanta cu set de injectoare noi blocate in 5 minute si, se dadea din umeri. A trebuit sa demonstrez ca nu s-a citit si ca sunt buni de plata. Marketing? Exclus...Prefer sa am un client multumit cu toyota, isuzu, mitsubishi, utilaje sau tractor decat sa ma rog de un posesor opel sa gandeasca macar la ce am spus. Fiecare decide pe banii lui. Mecanicii sunt scumpi, piesele la fel.
Toate cele bune si nu uitati....MASINA SE INTRETINE, nu se repara. Daca ati ales un motor ISUZU tocmai pentru ca este japonez la origini, respectati ce spune japonezul nu ce spune romanul la o bere. Gasiti documentatie, stiti sa cititi, utilizati creierul. Postez o imagine cu un motor topit, poate intelege cineva ca acesta este viitorul pentru MERGE SI ASA!!!
Daniel a scris:Sa facem un rezumat:
1) ai spua ca regulatorul nou cedeaza mai greu, chiar si cu un carburant mai putin filtrat? (Alta alcatuire, etc). Ai spus.
2) intai spui ca masina opel strica regulatoarele, apoi spui ca la alte marci, dupa ce ai facut filtrarea de 3 microni, nu s-a mai stricat. Da? Asta inseamna ca s-a stricat si la alta marca.
Daca un sistem de injectie e compromis, poti sa ii faci orice: daca nu inlocuiesti/reconditionezi ce e stricat, adio. Solutii minune nu exista.
Uite ce spun eu:
1) regulatorul cu probleme este intalnit la multe marci si face probleme la toate marcile. De asta il si inlocuiesc.
2) nu este nevoie de prefiltrare sau orice artificiu la injectie: problema regulatorului se rezolva doar cu inlocuirea celui vechi cu unul imbunatatit.
3) curatarea sistemului de alimentare face bine, dar nu este obligatorie: daca pui carburant bun, nu vei gasi mizerie( la cate masini am avut, la toate am alimentat exclusiv de la pompa si nu am gasit mizerie in rezervor). Daca alimentezi din diverse surse, iti asumi.
4) hartia din care se fac filtrele premium, este aceeasi pt toate marcile: daca era ceva cu opel, era si cu alte marci ce folosesc injecție denso.
Restul e reclama, marketing, etc.
Dace ne intalnim, iti voi arata ca regulatorul ala nou merge foarte bine fara alte ajustari sau ce mai spuneai tu: doar din doua suruburi si o mufa.
1) ai spua ca regulatorul nou cedeaza mai greu, chiar si cu un carburant mai putin filtrat? (Alta alcatuire, etc). Ai spus.
2) intai spui ca masina opel strica regulatoarele, apoi spui ca la alte marci, dupa ce ai facut filtrarea de 3 microni, nu s-a mai stricat. Da? Asta inseamna ca s-a stricat si la alta marca.
Daca un sistem de injectie e compromis, poti sa ii faci orice: daca nu inlocuiesti/reconditionezi ce e stricat, adio. Solutii minune nu exista.
Uite ce spun eu:
1) regulatorul cu probleme este intalnit la multe marci si face probleme la toate marcile. De asta il si inlocuiesc.
2) nu este nevoie de prefiltrare sau orice artificiu la injectie: problema regulatorului se rezolva doar cu inlocuirea celui vechi cu unul imbunatatit.
3) curatarea sistemului de alimentare face bine, dar nu este obligatorie: daca pui carburant bun, nu vei gasi mizerie( la cate masini am avut, la toate am alimentat exclusiv de la pompa si nu am gasit mizerie in rezervor). Daca alimentezi din diverse surse, iti asumi.
4) hartia din care se fac filtrele premium, este aceeasi pt toate marcile: daca era ceva cu opel, era si cu alte marci ce folosesc injecție denso.
Restul e reclama, marketing, etc.
Dace ne intalnim, iti voi arata ca regulatorul ala nou merge foarte bine fara alte ajustari sau ce mai spuneai tu: doar din doua suruburi si o mufa.
Imi dau seama ca pierd timpul cu cineva care merge pe principiul MERGE SI ASA. Este decizia ta, dar nu inseamna ca ai dreptate. Exista clar scris in documentatia denso si opel sau alte marci ce ai de facut. Daca tu vrei sa faci experiente pe masina ta, te priveste. Eu am intalnit multe regulatoare care nu merg in parametri fara adaptare. Un regulator de presiune la alte marci nu cedeaza sub 100.000 km si de asta iti dai seama cautand pe siteuri daca exista aceeasi problema ca la opel. Iti garantez ca nu, stiu si de ce, doar gmul nu vrea sa recunoasca.
Daca vrei sa citesti despre filtre, gasesti multttta documentatie. Daca refuzi informatia, este treaba ta. Ti-am spus si cum sa faci probe cu diverse tipuri. Daca tu refuzi sa faci sau sa intelegi, nu este nimeni obligat sa iti prezinte. Daca puteai sa imi oferi un grad de filtrare si procent la cel de opel sau ce folosesti tu, iti aratam exact ce au folosit cei de la John deere. De ce nu pui filtru de astra g la masina ta? Incearca...sau mai bine un filtru de golf 2, multe lucruri se vor schimba in bine, unul singur in rau!
Eu nu fac marketing deloc. Cine vrea, vrea....Nici nu interveneam aici daca nu scriai asa ceva de CHINA! Daca tu gasesti la mine in firma o singura componenta fabricata acolo, ti-o fac cadou.
In concluzie, intotdeauna mi-a placut sa discut cu cineva informat si care are la baza o documentatie de uzina scrisa. A fost ultima postare. Va urez succes dar drumul acesta cu MERGE SI ASA...nu este pentru mine si nici pentru clientii mei. Pentru a inlatura orice suspiciune vis a vis de ce am scris mai sus, voi posta pe siteul meu documentatia denso care atesta ca...ASA TREBUIE!
Deci practic nu am inteles de ce am pierdut timpul explicand ceva tehnic daca nu se vrea a procesa informatia. Nu am inventat eu nimic, a fost un rezumat. Problema rezervorului, deoarece vad ca acolo este marea problema, exista la toyota in buletine informative explicata clar. De unde stiu? Am avut un client in reprezentanta cu set de injectoare noi blocate in 5 minute si, se dadea din umeri. A trebuit sa demonstrez ca nu s-a citit si ca sunt buni de plata. Marketing? Exclus...Prefer sa am un client multumit cu toyota, isuzu, mitsubishi, utilaje sau tractor decat sa ma rog de un posesor opel sa gandeasca macar la ce am spus. Fiecare decide pe banii lui. Mecanicii sunt scumpi, piesele la fel.
Toate cele bune si nu uitati....MASINA SE INTRETINE, nu se repara. Daca ati ales un motor ISUZU tocmai pentru ca este japonez la origini, respectati ce spune japonezul nu ce spune romanul la o bere. Gasiti documentatie, stiti sa cititi, utilizati creierul. Postez o imagine cu un motor topit, poate intelege cineva ca acesta este viitorul pentru MERGE SI ASA!!!
Salut
imi poti spune si mie ce cod are acel regulator?
ms
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Am gasit adaptarile la extraordinarul pret de 13$. Abia astept sa vad daca se potrivesc pe regulatorul ala lung. Poate asa facem ceva economii 🍻
https://m.aliexpress.com/ite...p;addresstype=600
https://m.aliexpress.com/ite...p;addresstype=600
Mi au venit jucariile:, cotele sunt ok. Mai rãmâne sa gãsesc un regulator în varianta lunga: are cineva sa facem o proba? Dacã nu, mai sacrific niște bani și comand unul.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 237 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,
astra h 17 dth, din 2005 / 215000 km : porneste in 3 la 5 secunde la rece, iar la cald din ce in ce in ce mai greu, cam 10 secunde, electromotorul invirte cam la 200 rot./min, cind motorul e f cald nu mai porneste decit dupa o jumatate de ora ... am demontat regulatorul de presiune de pe pompa HP si este ok, nici span nici murdatie, bobina are 8 ohm si la test cu alimentare 12V functioneaza corect ... nici un defect pe op-com, la cald cind nu mai porneste nu dezvola presiune in rampa, max 10 Mpa contra 24 Mpa necesari, cind motorul functioneaza, presiunea in rampa e practic conform cerintei, pe toata plaja de turatii ... in fine in mers motorul se comporta ireprosabil chiar si pe distante mari si pe caldura actuala, problema e ca mi-e teama sa ma opresc ...
ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
astra h 17 dth, din 2005 / 215000 km : porneste in 3 la 5 secunde la rece, iar la cald din ce in ce in ce mai greu, cam 10 secunde, electromotorul invirte cam la 200 rot./min, cind motorul e f cald nu mai porneste decit dupa o jumatate de ora ... am demontat regulatorul de presiune de pe pompa HP si este ok, nici span nici murdatie, bobina are 8 ohm si la test cu alimentare 12V functioneaza corect ... nici un defect pe op-com, la cald cind nu mai porneste nu dezvola presiune in rampa, max 10 Mpa contra 24 Mpa necesari, cind motorul functioneaza, presiunea in rampa e practic conform cerintei, pe toata plaja de turatii ... in fine in mers motorul se comporta ireprosabil chiar si pe distante mari si pe caldura actuala, problema e ca mi-e teama sa ma opresc ...
ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
- Andrei_JOY
- **
- 137 mesaje
- din 04 Jun 2015
- Zafira 2008 A17DTR
- Bucuresti
Andrei_JOY
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Senzor pozitie axa cu came parca este problema uzuala la dth, cel care este cu injectie bosch, din ce citisem pe astra h club unde marea majoritate a modelelor sunt echipate cu acest motor, la cald face probleme adica se incalzeste respectivul senzor si cateodata nu mai porneste, trebuie lasat motorul sa se raceasca.
- lumircea
- **
- 237 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua si multumesc pentru raspuns
captorul de pozitie ax cu came, pare a fi ok, pe op-com nu am cod defect; de fapt nu am nici un cod defect, in schimb se vede clar pe op-com cum presiunea in rampa la cald nu atinge valoarea ceruta pentru demaraj, dupa ce se raceste motorul presiunea creste rapid in momentul actionarii demarorului pentru demaraj si motorul porneste normal.
am verificat regulatorul de presiune de pe pompa HP si pare ok, doar o-ringul verde este usor colorat galbui pe flancul in contactact cu motorina, este f curat, nici urma de uzura sau span si reactioneaza la excitatie, se aude pistonasul cum se deplaseaza.
am citit aici ca ar fi o supapa anti retur pe rampa, dar nu reusesc sa-l localizez, as putea cumpara o rampa SH care are pe ea si senzor de presiune si supapa anti retur, dar tot nu pot localiza supapa antiretur (am doar o poza)
ma puteti ajuta va rog cu un sfat ?
captorul de pozitie ax cu came, pare a fi ok, pe op-com nu am cod defect; de fapt nu am nici un cod defect, in schimb se vede clar pe op-com cum presiunea in rampa la cald nu atinge valoarea ceruta pentru demaraj, dupa ce se raceste motorul presiunea creste rapid in momentul actionarii demarorului pentru demaraj si motorul porneste normal.
am verificat regulatorul de presiune de pe pompa HP si pare ok, doar o-ringul verde este usor colorat galbui pe flancul in contactact cu motorina, este f curat, nici urma de uzura sau span si reactioneaza la excitatie, se aude pistonasul cum se deplaseaza.
am citit aici ca ar fi o supapa anti retur pe rampa, dar nu reusesc sa-l localizez, as putea cumpara o rampa SH care are pe ea si senzor de presiune si supapa anti retur, dar tot nu pot localiza supapa antiretur (am doar o poza)
ma puteti ajuta va rog cu un sfat ?
- lumircea
- **
- 237 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut,
am tot tatonat, verificat si etanseitatea filtrului de motorina si tot nimic
doar electromotorul nu stiu cum sa-l verific, dar nici nu as avea motive caci pare ok, invirte constant chiar si zece secunde.
o precizare: fenomenul a aparut treptat in timp, cam in trei luni ...
multumes pentru orice sfat
am tot tatonat, verificat si etanseitatea filtrului de motorina si tot nimic
doar electromotorul nu stiu cum sa-l verific, dar nici nu as avea motive caci pare ok, invirte constant chiar si zece secunde.
o precizare: fenomenul a aparut treptat in timp, cam in trei luni ...
multumes pentru orice sfat
ASiAdi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2018
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Azi mi-a venit regulatorul comandat pe aliexpress: în combinație cu adaptorul comandat anterior, pare a fi ceea ce trebuie.
Se potrivește la cote iar bobina are aceeași rezistenta. Am primit și șuruburi mai lungi care sa compenseze grosimea flanșe. Sâmbãta o sa fac și proba pe mașinã.
Am fãcut și câteva poze alãturi de un regulator standard.
Se potrivește la cote iar bobina are aceeași rezistenta. Am primit și șuruburi mai lungi care sa compenseze grosimea flanșe. Sâmbãta o sa fac și proba pe mașinã.
Am fãcut și câteva poze alãturi de un regulator standard.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
CJijau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2018
- Mesaj Privat
andy4you2005 a scris:Floydian.....1 ai pus testerul pe masina? ai vreun cod de eroare...daca ai vreo eroare de gen..."presiune prea mare in rampa"sa stii ca e de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte...regulatorul asta de presiune baga undeva la 2000 de bari "daca nu ma insel "in rampa de presiune....senzorul de pe rampa nu face altceva decat sa citeasca presiune pe care pompa de inalta o transmite.senzorul de pe rampa nu se gaseste sa-l schimbi cel putin la z17dtr nu se schimba senzoru de pe rampa..se schimba rampa cu totul....si costa.....iti recomand mai intai sa faci diagnoza dupa asta,,schimba regulatorul de presiune de pe pompa...e singurul care da oscilatii in mersul motorului...de multe ori cand fluctueaza relantiul ai impresia ca merge motorul in 3 pistoane...daca ai drum prin bucuresti...te pot ajuta..cu cea mai mare placere.
salut salut aceeasi probleme am si mah poti ajuta ?
B7866
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Cluj
- Masina: GT 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat