RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
Salutare baieti, Detin un Opel Astra J (2011) A16XER cu cutie automata care este defecta, nu se mai poate face nimic din ea. Pentru ca tot am cautat si nu gasesc cutie automata, ma bate gandul sa trec la cutie manuala, cunoasteti pe cineva care poate face o conversie de genul asta? (Eventual pe cineva care are la dezmembrat un Opel Astra J A16XER pentru a lua piesele necesare?) Va multumesc frumos!
- yodus
- **
- 107 mesaje
- din 12 Jan 2009
- Astra 2017 B16DTE
- Galati
yodus
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2017 B16DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
eu cred ca nu ar fi o idee buna sa pui manuala pentru ca acolo sunt alte calcule la cuplul de forte.Cauta tot automata.Dupa o scurta cautare pe google iti dau doar 2 dintre multiplele exemple.
https://lajumate.ro/cutie-de...0-cp-3932736.html
https://dezma-auto.ro/109242...tra-j-20cdti.html
https://lajumate.ro/cutie-de...0-cp-3932736.html
https://dezma-auto.ro/109242...tra-j-20cdti.html
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,955 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,955
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
RaduH a scris:Salutare baieti, Detin un Opel Astra J (2011) A16XER cu cutie automata care este defecta, nu se mai poate face nimic din ea. Pentru ca tot am cautat si nu gasesc cutie automata, ma bate gandul sa trec la cutie manuala, cunoasteti pe cineva care poate face o conversie de genul asta? (Eventual pe cineva care are la dezmembrat un Opel Astra J A16XER pentru a lua piesele necesare?) Va multumesc frumos!
https://www.pieseauto.ro/dez...e-1448518064.html
https://www.pieseauto.ro/cut...ina-89455032.html
https://www.pieseauto.ro/cut...kw-773390846.html
Se potriveste de la Astra H?
https://www.pieseauto.ro/cut...na-659365836.html
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deci cam atat tine o cutie GM cu ulei "lifetime" neschimbat.
Ce bine ca eu la Corsa mea am schimbat la 3 ani de la achizitie, apoi voi schimba din 2 in 2 (pentru ca la automata ramane ulei vechi in convertor).
Incearca la mai multe serviceuri sa o repari. Sunt unii care se lauda degeaba, altii chiar se pricep.
Eu am facut schimbul la Automatico din bd. Preciziei. Cu manualul de service in fata, si testerul pe masina, au facut totul ca la carte.
Si din ce mi-am bagat nasul pe acolo, am aflat ca fac si reparatii, reconditionari, etc., cu niste aparate care aratau destul de moderne.
Nu e diferenta mare intre cutia de pe Astra J si Corsa E: sunt din aceeasi serie, diferentele sunt pentru a acoperi diversele puteri si cuplu ale motoarelor la care sunt cuplate. Tu ai 6T40, eu am 6T30.
P.S. Iti garantez ca dupa 7 ani de condus automata, nu vei mai trece la manuala nici in ruptul capului. Solutia pe care o incerci este o falsa rezolvare, chiar daca vei reusi nu vei fi multumit de a reveni la manuala.
Ce bine ca eu la Corsa mea am schimbat la 3 ani de la achizitie, apoi voi schimba din 2 in 2 (pentru ca la automata ramane ulei vechi in convertor).
Incearca la mai multe serviceuri sa o repari. Sunt unii care se lauda degeaba, altii chiar se pricep.
Eu am facut schimbul la Automatico din bd. Preciziei. Cu manualul de service in fata, si testerul pe masina, au facut totul ca la carte.
Si din ce mi-am bagat nasul pe acolo, am aflat ca fac si reparatii, reconditionari, etc., cu niste aparate care aratau destul de moderne.
Nu e diferenta mare intre cutia de pe Astra J si Corsa E: sunt din aceeasi serie, diferentele sunt pentru a acoperi diversele puteri si cuplu ale motoarelor la care sunt cuplate. Tu ai 6T40, eu am 6T30.
P.S. Iti garantez ca dupa 7 ani de condus automata, nu vei mai trece la manuala nici in ruptul capului. Solutia pe care o incerci este o falsa rezolvare, chiar daca vei reusi nu vei fi multumit de a reveni la manuala.
RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Nu se potriveste de la Astra H.
Astra J 1.6 are CV automata cu convertizor de cuplu, pe cand Astra H 1.6 are cutie manuala pilotata (Easytronic)... ultimul anunt ar fi OK.
@yodus, anunturile postate sunt CV automate AF-40 pt motorizarea 2.0CDTI.
Astra J 1.6 are CV automata cu convertizor de cuplu, pe cand Astra H 1.6 are cutie manuala pilotata (Easytronic)... ultimul anunt ar fi OK.
@yodus, anunturile postate sunt CV automate AF-40 pt motorizarea 2.0CDTI.
Am gasit cutia, acum sunt in cautare de convertizor, puteti sa mi recomandati pe cineva? Stima
- Tai-Pan
- ****
- 2,955 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,955
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
RaduH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
MBolintis
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2018
- Mesaj Privat
wud a scris:Deci cam atat tine o cutie GM cu ulei "lifetime" neschimbat.
Ce bine ca eu la Corsa mea am schimbat la 3 ani de la achizitie, apoi voi schimba din 2 in 2 (pentru ca la automata ramane ulei vechi in convertor).
Incearca la mai multe serviceuri sa o repari. Sunt unii care se lauda degeaba, altii chiar se pricep.
Eu am facut schimbul la Automatico din bd. Preciziei. Cu manualul de service in fata, si testerul pe masina, au facut totul ca la carte.
Si din ce mi-am bagat nasul pe acolo, am aflat ca fac si reparatii, reconditionari, etc., cu niste aparate care aratau destul de moderne.
Nu e diferenta mare intre cutia de pe Astra J si Corsa E: sunt din aceeasi serie, diferentele sunt pentru a acoperi diversele puteri si cuplu ale motoarelor la care sunt cuplate. Tu ai 6T40, eu am 6T30.
P.S. Iti garantez ca dupa 7 ani de condus automata, nu vei mai trece la manuala nici in ruptul capului. Solutia pe care o incerci este o falsa rezolvare, chiar daca vei reusi nu vei fi multumit de a reveni la manuala.
Ce bine ca eu la Corsa mea am schimbat la 3 ani de la achizitie, apoi voi schimba din 2 in 2 (pentru ca la automata ramane ulei vechi in convertor).
Incearca la mai multe serviceuri sa o repari. Sunt unii care se lauda degeaba, altii chiar se pricep.
Eu am facut schimbul la Automatico din bd. Preciziei. Cu manualul de service in fata, si testerul pe masina, au facut totul ca la carte.
Si din ce mi-am bagat nasul pe acolo, am aflat ca fac si reparatii, reconditionari, etc., cu niste aparate care aratau destul de moderne.
Nu e diferenta mare intre cutia de pe Astra J si Corsa E: sunt din aceeasi serie, diferentele sunt pentru a acoperi diversele puteri si cuplu ale motoarelor la care sunt cuplate. Tu ai 6T40, eu am 6T30.
P.S. Iti garantez ca dupa 7 ani de condus automata, nu vei mai trece la manuala nici in ruptul capului. Solutia pe care o incerci este o falsa rezolvare, chiar daca vei reusi nu vei fi multumit de a reveni la manuala.
Cat te-a costat distractia si cati litri a luat cutia ? As vrea sa fac si eu .
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cutia mea 6T30 are capacitatea de service de 4.5 litri daca se face schimbul la cald, respectiv 5.5 litri daca se face la rece.
Asta pentru ca exista un sistem care la peste 60 de grade opreste o parte din ulei in zona blocului de valve.
http://www.furitech.com.au/...smission-service/
Eu am asteptat sa scada temperatura la sub 60 grade inainte de golire, pentru a schimba cat mai mult din uleiul vechi. Pretul a fost undeva la 600-700 ron, nu mai tin minte exact.
La cutia 6t40 de pe Astra capacitatea este de 4, rescpectiv 6 litri, daca nu ma insel.
Eu cand am facut schimbul nu aveam informatia asta cu capacitatea, si s-au cam chinuit cei de la service sa faca nivelul.
Cutiile astea noi fara joja au un sistem absolut cretin de a face nivelul in cutie: trebuie sa pui ulei cu motorul oprit pana curge de la supraplin, apoi pornesti motorul, pui iar pana curge, apoi inchizi scurgerea, pleci cu masina pe traseu pana de incalzeste la 85-95 grade oficial, practic peste 60, ca nu suntem atat de nebuni sa mergem cu masina zeci de km (iar diferenta de volum a uleiului intre 65 si 85 de grade, la un total de aprox. 5 litri este undeva la 100 ml), apoi revenit la service, bagat masina direct pe rampa, si fara a opri motorul, repede sa nu se raceasca uleiul din cutie, se desface a iar busonul de nivel si se completeaza a 3-a oara cu ulei pana curge pe acolo.
O dementa, ce sa mai!
Data viitoare cand il schimb, nu mai exista asa ceva: dam uleiul jos la rece, punem 5.5 litri si pa la revedere.
Recomand la traficul nostru primul schimb la 3 ani, si apoi din 2 in 2 ani.
Minim 10000 km/ an si maxim 30000 km.
In state se face schimbul la 72000 mile la trafic normal, la aceasta cutie (aprox. 90000 km), si jumatate din interval in trafic intens. Dar nu exista nici o asemanare intre traficul lor civilizat si al nostru cocalaresc.
Daca spui ce masina sau ce cutie ai, incerc sa aflu exact capacitatea de ulei care iti este necesara.
Asta pentru ca exista un sistem care la peste 60 de grade opreste o parte din ulei in zona blocului de valve.
http://www.furitech.com.au/...smission-service/
Eu am asteptat sa scada temperatura la sub 60 grade inainte de golire, pentru a schimba cat mai mult din uleiul vechi. Pretul a fost undeva la 600-700 ron, nu mai tin minte exact.
La cutia 6t40 de pe Astra capacitatea este de 4, rescpectiv 6 litri, daca nu ma insel.
Eu cand am facut schimbul nu aveam informatia asta cu capacitatea, si s-au cam chinuit cei de la service sa faca nivelul.
Cutiile astea noi fara joja au un sistem absolut cretin de a face nivelul in cutie: trebuie sa pui ulei cu motorul oprit pana curge de la supraplin, apoi pornesti motorul, pui iar pana curge, apoi inchizi scurgerea, pleci cu masina pe traseu pana de incalzeste la 85-95 grade oficial, practic peste 60, ca nu suntem atat de nebuni sa mergem cu masina zeci de km (iar diferenta de volum a uleiului intre 65 si 85 de grade, la un total de aprox. 5 litri este undeva la 100 ml), apoi revenit la service, bagat masina direct pe rampa, si fara a opri motorul, repede sa nu se raceasca uleiul din cutie, se desface a iar busonul de nivel si se completeaza a 3-a oara cu ulei pana curge pe acolo.
O dementa, ce sa mai!
Data viitoare cand il schimb, nu mai exista asa ceva: dam uleiul jos la rece, punem 5.5 litri si pa la revedere.
Recomand la traficul nostru primul schimb la 3 ani, si apoi din 2 in 2 ani.
Minim 10000 km/ an si maxim 30000 km.
In state se face schimbul la 72000 mile la trafic normal, la aceasta cutie (aprox. 90000 km), si jumatate din interval in trafic intens. Dar nu exista nici o asemanare intre traficul lor civilizat si al nostru cocalaresc.
Daca spui ce masina sau ce cutie ai, incerc sa aflu exact capacitatea de ulei care iti este necesara.
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salut, foarte utile informatiile si eu am 6T40 de noua pe 1.4T, primul schimb il voi face la 50k...Din auzite ar trebui nu stiu ce stand care goleste complet cutia(si de uleiul din convertizor)...cel mai apropiat service fata de Iasi care detine astfel de stand este in Chisinau (in Iasi nu ar fi)
Ps: acest stand face singur toata treaba sau trebuie facuti aceiasi pasi mentionati de tine? :-S
Ps: acest stand face singur toata treaba sau trebuie facuti aceiasi pasi mentionati de tine? :-S
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Aceea e o masina de flush.
Specialistii americani nu recomanda acest sistem pentru schimbul de ulei la transmisiile automate.
Tu faci cum crezi, e masina ta. Gasesti si in Iasi, sunt chiar mai multe.
Daca vrei iti spun cu cine sa iei legatura, dar repet, nu e recomandat!
Nu am idee cum face aceasta masina nivelul de ulei din cutie.
Nu e mai simplu si mai ieftin, sa dai uleiul vechi jos, la rece, si spoi sa umpli cutia cu fix 6 litri de ulei?
Singurele aspecte la care trebuie sa fii atent:
- uleiul din cutie sa fie sub 60 grade (deci cei din service sa aiba un tester sau tu sa ai o banala interfata OBD elm 327, care se conecteaza la telefonul mobil, si cu ajutorul aplicatiilor gratuite, se vede temperatura respectiva. Sau lasi masina sa se raceasca cu capota deschisa, cam 2 ore sa fii sigur ca e rece.);
- in cutie trebuie sa ajunga 6 litri. Asta inseamna ca trebuie sa se ia in considerare pierderile de pe furtunul de umplere si cat ramane in recipientul din care se transfera uleiul. Insa daca de exemplu se foloseste o palnie cu o prelungire flexibila, nu se va pierde nimic.
Cutia are capacitatea de 8.5 litri de ulei. Tu din astia schimbi 6, crezi ca e asa grav ca raman 2.5 litri neschimbati? Poti face un al 2-lea schimb la un interval de 1000 km si ai rezolvat problema.
Specialistii americani nu recomanda acest sistem pentru schimbul de ulei la transmisiile automate.
Tu faci cum crezi, e masina ta. Gasesti si in Iasi, sunt chiar mai multe.
Daca vrei iti spun cu cine sa iei legatura, dar repet, nu e recomandat!
Nu am idee cum face aceasta masina nivelul de ulei din cutie.
Nu e mai simplu si mai ieftin, sa dai uleiul vechi jos, la rece, si spoi sa umpli cutia cu fix 6 litri de ulei?
Singurele aspecte la care trebuie sa fii atent:
- uleiul din cutie sa fie sub 60 grade (deci cei din service sa aiba un tester sau tu sa ai o banala interfata OBD elm 327, care se conecteaza la telefonul mobil, si cu ajutorul aplicatiilor gratuite, se vede temperatura respectiva. Sau lasi masina sa se raceasca cu capota deschisa, cam 2 ore sa fii sigur ca e rece.);
- in cutie trebuie sa ajunga 6 litri. Asta inseamna ca trebuie sa se ia in considerare pierderile de pe furtunul de umplere si cat ramane in recipientul din care se transfera uleiul. Insa daca de exemplu se foloseste o palnie cu o prelungire flexibila, nu se va pierde nimic.
Cutia are capacitatea de 8.5 litri de ulei. Tu din astia schimbi 6, crezi ca e asa grav ca raman 2.5 litri neschimbati? Poti face un al 2-lea schimb la un interval de 1000 km si ai rezolvat problema.
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pentru service-uri cu masina de flush, din zona ta, intra pe RavenolRomania unde iti vor spune cu ce service-uri colaboreaza in zona ta.
Ei acum sunt intr-o perioada in care vor sa se impuna pe piata service-urilor de intretinere transmisii automate. Zilnic incheie colaborari cu 2-3 service-uri, unde isi monteaza masinile de flush si instruiesc personalul.
Din cate imi aduc aminte, exista deja cateva serviceuri si in zona Iasi.
Pentru schimb normal poti merge la orice service mai rasarit, dotat cu tester.
Atentie la tipul de ulei, doar Dexron 6.
Ori GM ori de la producatori de calitate.
Eu am pus Ravenol, dar poti alege si Motul, Valvoline, etc.
Ei acum sunt intr-o perioada in care vor sa se impuna pe piata service-urilor de intretinere transmisii automate. Zilnic incheie colaborari cu 2-3 service-uri, unde isi monteaza masinile de flush si instruiesc personalul.
Din cate imi aduc aminte, exista deja cateva serviceuri si in zona Iasi.
Pentru schimb normal poti merge la orice service mai rasarit, dotat cu tester.
Atentie la tipul de ulei, doar Dexron 6.
Ori GM ori de la producatori de calitate.
Eu am pus Ravenol, dar poti alege si Motul, Valvoline, etc.
D6626
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut , este putin off topic dar vreau sa cumpar o astra pentru sotia mea cu cutie automata si motor de 1.6 .
Ce consum are masina in oras in varianta asta si cam cum schimba cutia pe la ce turatii . Cum se simte masina are pierdere de putere , stiu ca motorul oricum e cam subdimesnionat pentru greutatea msinii .
Multam .
Ce consum are masina in oras in varianta asta si cam cum schimba cutia pe la ce turatii . Cum se simte masina are pierdere de putere , stiu ca motorul oricum e cam subdimesnionat pentru greutatea msinii .
Multam .