alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut
Imi cer scuze daca s-a mai discutat , dar am o mica mare problema
. Am facut un drum de 200 km cam turat . Adica am tinut-o aproape tot drumul in 3500-4000 deoarece mecanicul mi-a reconditionat 2 injectoare acum o saptamana si mi-a spus sa ii dau sa o desfund . I-am dat si atunci cand am luat-o si o saptamana am mers mai turat asa .
Iar acum dupa ce am facut acesti 200 km ,
Am asteptat niste prieteni , lasand motorul sa mearga 2 3 minute la relantii si dupa l-am oprit . Dupa ce au venit acestia , dau sa pornesc si o ia greu , si motorul se aude oribil tacane clantane , ca un tractoras . Dupa ce am plecat mi s-a aprins si check engine , si masina nu se mai tura , se ducea pana in 2300 scadea , iara se ducea iara scadea , si am ajuns acasa mai mult pe liber si am oprit-o . Dupa ce am oprit-o nu a mai vrut neam sa porneasca , nici cu spray ( impinsa nu am incercat ) . Acum momentan nu porneste , si am inceput sa desfac chestii sa vad ce poate fi . Eroarea inca nu am citit-o pentru ca trebuie sa chem pe cineva cu op-com sa vad . Doi mecanici mi-au spus sa verific evacuarea si mi-au spus ca turbina nu se invarte cand ii dau cheie iar motorina are presiune in rampa .
As dori sa stiu daca ati patit ceva asemanator , si daca turbina poate avea legatura cu pornirea , gen sa nu porneasca deloc din cauza ei . Saptamana asta o sa citesc si eroarea , si daca stie cineva un tutorial de dat jos turbina .
Multumesc .
Imi cer scuze daca s-a mai discutat , dar am o mica mare problema
. Am facut un drum de 200 km cam turat . Adica am tinut-o aproape tot drumul in 3500-4000 deoarece mecanicul mi-a reconditionat 2 injectoare acum o saptamana si mi-a spus sa ii dau sa o desfund . I-am dat si atunci cand am luat-o si o saptamana am mers mai turat asa .
Iar acum dupa ce am facut acesti 200 km ,
Am asteptat niste prieteni , lasand motorul sa mearga 2 3 minute la relantii si dupa l-am oprit . Dupa ce au venit acestia , dau sa pornesc si o ia greu , si motorul se aude oribil tacane clantane , ca un tractoras . Dupa ce am plecat mi s-a aprins si check engine , si masina nu se mai tura , se ducea pana in 2300 scadea , iara se ducea iara scadea , si am ajuns acasa mai mult pe liber si am oprit-o . Dupa ce am oprit-o nu a mai vrut neam sa porneasca , nici cu spray ( impinsa nu am incercat ) . Acum momentan nu porneste , si am inceput sa desfac chestii sa vad ce poate fi . Eroarea inca nu am citit-o pentru ca trebuie sa chem pe cineva cu op-com sa vad . Doi mecanici mi-au spus sa verific evacuarea si mi-au spus ca turbina nu se invarte cand ii dau cheie iar motorina are presiune in rampa .
As dori sa stiu daca ati patit ceva asemanator , si daca turbina poate avea legatura cu pornirea , gen sa nu porneasca deloc din cauza ei . Saptamana asta o sa citesc si eroarea , si daca stie cineva un tutorial de dat jos turbina .
Multumesc .
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Multumesc mult . Saptamana asta o sa desfac galeria si cu egr-ul si o sa citesc si eroarea . Intre timp a venit un prieten pe la mine , si mi-a pornit-o cu doua injectoare conectate si unul l-a bagat in timp ce dadea sa porneasca ,deci in 3 . Culmea fara injectorul reconditionat mergea a pornit masina , a doua oara nu a mai luat-o posibil zicea el ca a ramas eroarea . Cred ca tocmai am dat 7 milioane pe reconditionat si calibrat degeaba .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Pe tester eroarea este P0340 , adica senzorul de la axa cu came. Posibilitati din cate am citit senzor defect , sau distributie sarita .
In curand voi afla si voi scrie aici . E posibil sa fi invatat pe pielea mea ca trebuie schimbata distributia cand iei masina , chiar daca nu dadea semne deloc , nici un ultimul ceas.
In curand voi afla si voi scrie aici . E posibil sa fi invatat pe pielea mea ca trebuie schimbata distributia cand iei masina , chiar daca nu dadea semne deloc , nici un ultimul ceas.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Este posibil sa fie sarita un dinte distributia. Eu am schimbat kitul, ca sfat pot sa-ti spun sa pui original sau swag. Are un intinzator hidraulic, care daca nu este de calitate iti sare distributia. Eu am schimbat distributia la 170 000 km, mecanicul mi-a spus ca dupa 150 000 este bine s-o schimbi chiar daca este pe lant, motorul acesta de fiat are unele probleme la capitolul acesta.
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Sa vad ce o sa fac , pana nu desfac sa vad ce se intampla nu pot sa imi dau cu parerea . Foarte ciudat este faptul ca a pornit , cand avea injectorul 3 scos. Iar un coleg acum dupa forum mi-a zis ca ii dadea eroarea asta cand ramanea rampa comuna fara presiune si era regulatorul . Nu stiu ce legatura ar putea sa aibe senzorul asta cu rampa comuna .
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea problemei . Se pare ca cei care au montat distributia si-au batut joc , si nu au montat-o cum trebuie. Lantul a fost gasit foarte lungit , intinzatorul terminat iar patina de ghidaj aproape desfacuta . Concluzie distributia a sarit de la punct in momentul porniri la cald . Aveti grija la cine faceti distributia .
Masina a fost desfacuta complet , nu s-au gasit daune , compresia e acceptabila , avand in vedere km masini ,s-a pus distributie noua si pusa la punct , in prezent masina merge in parametri . Inafara de un tacanit metalic , care se aude doar la cald dar pe care il avea si inainte .
Masina a fost desfacuta complet , nu s-au gasit daune , compresia e acceptabila , avand in vedere km masini ,s-a pus distributie noua si pusa la punct , in prezent masina merge in parametri . Inafara de un tacanit metalic , care se aude doar la cald dar pe care il avea si inainte .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
jbn
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2018
- Mesaj Privat
alex_fatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2017
- Mesaj Privat
Apreciez 😂😂.
Momentan masina e in regula , motorul si-a schimbat sunetul , porneste bine , nu se mai aude acel tacanit , in schimb are niste sunete ciudate prin zona egr-ului si scapa si gaze (fum) tot pe undeva pe acolo , fașaie ceva in ture . Ca sa nu mai vorbesc de fumul de pe esapament , Daca accelerez cu a 3-a sau a 2-a cu pedala la fund , nu il mai vad pe cel din spate , si pentru ca trage 😂😂 dar scoate foarte mult si are si filtru de particule . O sa fac un topic nou pentru problema cu fumul , poate a gasit cineva o rezolvare magica .
PS: injectoarele sunt bune , 2 sunt in parametri iar celelalte doua , unu a fost calibrat si unu reconditionat ( deoarece nu mai pornea la cald ) .
Momentan masina e in regula , motorul si-a schimbat sunetul , porneste bine , nu se mai aude acel tacanit , in schimb are niste sunete ciudate prin zona egr-ului si scapa si gaze (fum) tot pe undeva pe acolo , fașaie ceva in ture . Ca sa nu mai vorbesc de fumul de pe esapament , Daca accelerez cu a 3-a sau a 2-a cu pedala la fund , nu il mai vad pe cel din spate , si pentru ca trage 😂😂 dar scoate foarte mult si are si filtru de particule . O sa fac un topic nou pentru problema cu fumul , poate a gasit cineva o rezolvare magica .
PS: injectoarele sunt bune , 2 sunt in parametri iar celelalte doua , unu a fost calibrat si unu reconditionat ( deoarece nu mai pornea la cald ) .