CmihaiGEO
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salut. Stie cineva de ce se strica frecvent turbina la insignia 20 DTH , dieselul de 2000 cu 160 cp? Am rectificat turbina de 2 ori cu schimburi de ulei, curatat filtru particule cu de toate si dupa 2000-3000 km iar taie turbina si nu mai merge decat cu 60 km/ h si 3000 ture. Prost e ca am ajuns la un service unde altuia i s.a pus pe masina turbina noua si a patit la fel dupa un timp. Care e cauza?
CmihaiGEO
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum se stie Insignia ca un Opel care se respecta are probleme cu presiunea de ulei ,turbina este prost amplasata sus ,bine ca n-au pus-o pe plafon undeva asa ca si ea sufera de ungere tarzie ,la 90,000 km stiu masini cu probleme la simeringul ala buclucas ,ar fi una din explicatii ,asta pentru ca service-ul care nu se respecta nu face o masuratoare de presiune ulei sa stie si de ce se farama turbinele alea.Mai exista explicatia ca sa nu fie turbina de vina ci ori actuatorul ori prin geometria aia ....asa ca incepe cu o diagnoza sa nu fie un overboost ceva.
- livcro
- ******
- 4,563 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,563
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,847 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,847
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Aici e vorba de Insignia si motorul despre care se face vorbire e praf la capitolu ungere , s-a mai schimbat o turbina de obicei cad din cauza lipsei de ulei, acu' tot nu merge ,de obicei servicele te pune sa mai schimbi ceva , daca se masura presiunea de ulei de la prima interventie acu' orice suspiciune ca e turbina nu-si mai avea rostu, mai des cad actuatoarele ,geometria se blocheaza de calamina ori electrovalva de control boost ..... aia se numea sa faci o reparatie tinand cont de tipul de motor.Acu intrebarea este de ce si cu banii dati si cu masina faramata? oricum asteptam rezultatele la o diagnoza ca sa nu ne mai facem idei aiurea.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Nu are treaba pozitionarea turbinei cu ungerea ei ...nu va mai aruncati in afirmatii aiurea. EGR este una din problemele cel mai des intalnite la care se manifesta aceste probleme enumerate de tine. O alta problema poate sa fie o supapa ce comanca acuatorul de pe turbo .... o alta poate sa fie filtru de particule ... elimina problemele astea si vezi cum stai.
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat