- Florin Luca
- *
- 25 mesaje
- din 30 Dec 2014
- Signum 2004 Y20DTH
- Alta tara
Florin Luca
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2014
- Mesaj Privat
- cristicojo
- **
- 81 mesaje
- din 24 Sep 2008
- Astra 2005 Z19DTJ
- Vrancea
cristicojo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
cristicojo a scris:Salutare.
Am schimbat galeria de admisie in iulie 2012. De atunci am mai facut cam 45 000 km si acum 2 saptamani a cazut tija; este si ceva mizerie, dar nu prea multa.
Cred ca totusi cea mai buna solutie este cea cu ambutisarea. Pana atunci, lipici si la drum...
Am schimbat galeria de admisie in iulie 2012. De atunci am mai facut cam 45 000 km si acum 2 saptamani a cazut tija; este si ceva mizerie, dar nu prea multa.
Cred ca totusi cea mai buna solutie este cea cu ambutisarea. Pana atunci, lipici si la drum...
Salutare.
Am hotarat, de abia acum, sa las cele 3 clapete pe deschis si sa le lipesc (un adeziv de la Bison pentru metale, care cica rezista si la temperaturi). Am curatat pe acolo si le-am "cimentuit" bine. La clapeta nr. 3 am reusit sa scot acel plastic cu gamalia aia pe care statea tija, am confectionat un fel de tub din 3 saibe late pe care l-am pus exact peste spatiul ramas, am lipit bine in jur si dupa ce s-a intarit (am pornit motorul sa vad daca se invarte clapeta - ca se vede partea de sus in care venea acel plastic cu care se roteau impreuna) am pus un "10 bani" peste tubulet si am cimentuit cu totul.
Proba: drum Adjud-Braila-2 Mai si retur (aprox. 850 km, consum 6.2%, masina plina-2 adulti, 2 copii + porbagaj full; stil de mers - 90% mers sportiv, autostrada 140-180, drumurile celelalte 120-160). Parca si-a revenit la viata, trage frumos, nu mai scoate nici fum.
Intrebarea mea este urmatoarea: stie cineva daca la clapeta 3 (dedesubt unde este actionata de motoras) se pierde presiune? S-a uitat un mecanic pe sub masina si a zis ca nu pare murdar (asa cum era pe sus la cele 4 clapete). As vrea sa dau galeria jos sa o ambutisez, dar sa fac si distributia si asta inseamna cam peste 2 ani.
PS: postarea din quote este din iulie 2016
PS2: mentionez ca dupa ce mi-a cazut tija si pana acum cand am "reparat" admisia masina incepuse sa traga greut, scotea fum
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cristicojo
- **
- 81 mesaje
- din 24 Sep 2008
- Astra 2005 Z19DTJ
- Vrancea
cristicojo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
sebyutza
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2018
- Mesaj Privat
B7866
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Cluj
- Masina: GT 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Adytzu79
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2017
- Mesaj Privat
Dupa anulare clapete la un 1.9 dth vreau sa spun ca a crescut consumul mediu cu 0.8-1 litru,(cu clapete era 6-6.2 acum fara e 7-7.2) la relanti a scazut de la 0.9 la 0.7 iar la sprinturi mai in forta se duce instantaneul la 28-30, care inainte cu clapete nu sarea mai mult de 18. La voi care ati anulat clapetele tot asa este?
- extremefyoo
- *
- 13 mesaje
- din 04 Feb 2016
- Vectra 2006 Z19DTH
- Mures
extremefyoo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
mirciulik
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
Salutare. Astazi am citit acest topic de la primul pana la ultimul mesaj, ocazie cu care am constatat ca am o problema destul de grava la masina...desi am facut 20.000 km in ultimul an cu ea asa si aveam senzatia ca motorul merge foarte bine (ce-i drept, consumul e rezonabil, Viteza maxima data de producator, atinsa).
Tija lipseste cu desavarsire si pe la clapeta 1 pierd presiune. se simte la mana si cel mai tare se aude la oprirea motorului.
Aveam cumparata o alta galerie sh de cateva luni. Spre norocul meu, codul este de la varianta noua.
Totusi am o nelamurire. As dori sa stiu daca zonele incercuite de mine reprezinta anul de fabricatie: Pe o parte vad scris un 15 iar pe cealalta parte 16 . Sa fie oare acestia anii de constructie/ turnare a materialului?
In prima faza voi monta aceasta galerie...urmand ca cea veche sa o obturez si sa o pastrez de rezerva.
Tija lipseste cu desavarsire si pe la clapeta 1 pierd presiune. se simte la mana si cel mai tare se aude la oprirea motorului.
Aveam cumparata o alta galerie sh de cateva luni. Spre norocul meu, codul este de la varianta noua.
Totusi am o nelamurire. As dori sa stiu daca zonele incercuite de mine reprezinta anul de fabricatie: Pe o parte vad scris un 15 iar pe cealalta parte 16 . Sa fie oare acestia anii de constructie/ turnare a materialului?
In prima faza voi monta aceasta galerie...urmand ca cea veche sa o obturez si sa o pastrez de rezerva.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
mirciulik
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
Pentru ca o interventie de 500-1000 lei imi va oferi satisfactia de a vedea cum merge masina pentru prima data cu toti calutii la locul lor.
Ca sa fiu sincer innainte de a posta am desfacut si curatat egr si clapeta de acceleratie. Ocazie cu care am vazut ca erau destul de curate. La modul de ceva funingine de 1mm grosime (doar la partea admisie aer. in zona solenoidului metalul straluceste). (cred ca normal pentru o masina cu 250.000km). si foarte putin ulei in clapeta.
Merg destul de turat cu masina si cred ca pot prelungi viata noii galerii. Ma bate gandul si la montarea unei garnituri mai mici la egr...eventual anularea lui complete. Am inteles ca de la el vine mare parte din mazga si fortarea clapetelor.
Intre timp voi ambutisa si galeria data jos de pe masina....si daca reusesc sa fac 50.000 km cu tija functionala consider ca a meritat efortul de a plati de 2 ori manopera.
Ca sa fiu sincer innainte de a posta am desfacut si curatat egr si clapeta de acceleratie. Ocazie cu care am vazut ca erau destul de curate. La modul de ceva funingine de 1mm grosime (doar la partea admisie aer. in zona solenoidului metalul straluceste). (cred ca normal pentru o masina cu 250.000km). si foarte putin ulei in clapeta.
Merg destul de turat cu masina si cred ca pot prelungi viata noii galerii. Ma bate gandul si la montarea unei garnituri mai mici la egr...eventual anularea lui complete. Am inteles ca de la el vine mare parte din mazga si fortarea clapetelor.
Intre timp voi ambutisa si galeria data jos de pe masina....si daca reusesc sa fac 50.000 km cu tija functionala consider ca a meritat efortul de a plati de 2 ori manopera.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
mirciulik
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
Masina o am de 1-an de zile...Innaintea mea a adus-o cineva in romania inca 1 an. Acum are 244.000 km , am tuv-uri din germania din 2 in 2 ani plus o factura de service pe seria de sasiu de 800 euro cu distributie schimbata in 2015 la 199.000 km.
Din ce am inteles oricum e obligatoriu sa se schimbe distributia daca se umbla la admisie. Intrucat am rate la ea si implicit mai tin masina 3-4 ani ~100.000 km....o sa schimb tot pe acolo. Distributie, role, pompa de apa, curea accesorii.
Masina mergea bine si innainte...dar acum dupa curatarea egr si clapeta acceleratie nu mai da fum deloc in accelerari puternice. EGR si clapeta erau curate, dar intrarea de la egr spre admisie si canalele de acolo erau obturate in proportie de 80%. Deasemeni parca are mai multa vlaga decat innainte la turatii de 1200-1500. Sa nu se inteleaga ca asa merg mereu....dar la stat bara la bara....aia e turatia mea. Masina vede zilnic toate regimurile de turatie de la 1200 la 4500
Din ce am inteles oricum e obligatoriu sa se schimbe distributia daca se umbla la admisie. Intrucat am rate la ea si implicit mai tin masina 3-4 ani ~100.000 km....o sa schimb tot pe acolo. Distributie, role, pompa de apa, curea accesorii.
Masina mergea bine si innainte...dar acum dupa curatarea egr si clapeta acceleratie nu mai da fum deloc in accelerari puternice. EGR si clapeta erau curate, dar intrarea de la egr spre admisie si canalele de acolo erau obturate in proportie de 80%. Deasemeni parca are mai multa vlaga decat innainte la turatii de 1200-1500. Sa nu se inteleaga ca asa merg mereu....dar la stat bara la bara....aia e turatia mea. Masina vede zilnic toate regimurile de turatie de la 1200 la 4500
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Adytzu79
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2017
- Mesaj Privat