Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Pavel1987

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Va salut stimati colegi ai acestui formum si urmeaza sa va expun mai jos urmatoarea problema a autoturismului meu, Opel Astra H Combi, motorizare Z17DTJ, an de fabricatie 2010, avand celebrul ECU cu fabricatie DENSO.
Autoturismul l-am achizitionat in luna decembrie 2015 iar timp de cateva zile nu am avut nici o problema tehnica insa filtrul de particule se regenera la un interval de 2-3 zile (40-50 km), motiv pentru care am procedat la efectuarea DPT OFF, fiind eliminat fizic si rescrisa harta de functionare a ECU-ului.
Toate bune si frumoase, pana in luna aprilie 2016, cand mi s-a aprins in bord eroarea P0180, respectiv valoare prea mica a senzorului de temperatura a combustibilului, la testul cu OP-com indica -40 grade celsius, insa ocazional functiona in regim normal si indica temperatura corecta (timp de 3-4 secunde, dupa care revine la -40 grade). Singurul inconvenient este ca la relati, turatia este ridicata la circa 950 RPM iar cand apas frana, se reduce la 800 RPM.
Am facut testul cu un alt senzor de temperatura a combustibilului iar eroarea a persistat, motiv pentru care am incercat cu o pensa, ocazie cu care pe OP-COM se indica circa +140 grade celsius, iar simptomele erau identice, motiv pentru care consider ca problema este la cablaje sau la ECU. Am verificat cablul din ECU si sensor si nu este intrerupt, fiind in regula conform aparatului de tensiune.
Am folosit aparatul de tensiune pentru a verifica tensiunea si am constatat ca ECU-ul alimenteaza sensorul cu doar 0.8 Amperi, desi acesta necesita circa 5 Amperi.
Mentionez ca am verificat exteriorul/interiorul ECU-ului si am constat ca s-a mai umblat la acesta, insa circuitele sunt in stare perfecta si nu se observa vreo urma de arsura sau lipitura, iar singura eroare inmagazinata a fost cea indicata mai sus, autoturismul functionand in parametrii normali.
Am curatat pini din calculatorul in cauza, care fac legatura cu cablajele, insa eroarea tot a persistat, motiv pentru care electricianul mi-a recomandat ori sa achizitionez un alt ECU si sa il reprogramez sau sa il folosesc in continuare pe acesta, intrucat respectiva eroare nu influenteaza negativ functionarea motorului.
As dori si eu o parere din partea dumneavoastra si un sfat, cu multumirile de rigoare.

Precizez faptul ca aspectele indicate mai sus sunt o aproximare fata de cele comunicate de mecanic si electrician, dar elementele constitutive sunt exacte.
  • mihai.malaisteanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Poti sa imi spui te rog cum ai rezolvat problema ta la momentul respectiv?
Multumesc!
  • Pavel1987

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
M-am dus la service-ul Gear UP si mi-au sters eroarea din ECU prin mufa OBD. Am discutat pe tema asta si mi-a explicat ca nu i se pare nici o problema intrucat motorul oricum are o temperatura constanta si ca a mai facut acest lucru si la alte masini si nu a fost mare scofala.
Motorul a mers super ok si nu am mai avut nici o problema. Am avut ceva emotii primii kilometriii dar a fost ok pana la urma.
Dupa circa un an, am vandut masina dar nici actualul proprietar nu a avut vreo problema.
  • mihai.malaisteanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR