- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salutari,
Detin un AstraG Z14 XEP din 2006 cu 173.000 km la bord, o am de pe la 65.000. Trebuie sa rezolv urgent 2 pierderi de ulei , una pe zona distributiei prob semering vibrochen si cealalta la garnitura carcasei filtrului de ulei si cred ca ar fi vremea sa fac si distributia dupa ce am citit tot topicul asta . Atasez si 2 filmulete sa aflu parerea voastra.
1. Motor relativ cald dupa schimb bujii: https://youtube.com/watch?v=5VocXicnDZ0
2. Oprire motor :
https://youtube.com/watch?v=EN8G73u6txM
Mentionez ca pozitionarea surubelnitei o faceam pt a pune tensiune pe tija twinport, care este sarita de pe primul volet si trepideaza la celelalte.
Detin un AstraG Z14 XEP din 2006 cu 173.000 km la bord, o am de pe la 65.000. Trebuie sa rezolv urgent 2 pierderi de ulei , una pe zona distributiei prob semering vibrochen si cealalta la garnitura carcasei filtrului de ulei si cred ca ar fi vremea sa fac si distributia dupa ce am citit tot topicul asta . Atasez si 2 filmulete sa aflu parerea voastra.
1. Motor relativ cald dupa schimb bujii: https://youtube.com/watch?v=5VocXicnDZ0
2. Oprire motor :
https://youtube.com/watch?v=EN8G73u6txM
Mentionez ca pozitionarea surubelnitei o faceam pt a pune tensiune pe tija twinport, care este sarita de pe primul volet si trepideaza la celelalte.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Acu vreo 40.000 am verificat tragand de lant pe la capac culbutori si se ridica ceva lantul cat de mult nu mai tin minte. Gaz are de cand am luat-o de pe la 65.000, eu facand si taxi cu ea vreo 2 ani .
Sincer a mers super pe gaz si nu pare sa se fi dus ceva la ea ( nici nu i-am rupt gura la drum intins din motiv de cutie scurta - turatii mari la peste 120 ).
Ulei am folosit doar Ravenol VSI 5w-40 schimbat la 10.000 .
O sa urc un filmulet si cu motorul bine incalzit .
Sincer a mers super pe gaz si nu pare sa se fi dus ceva la ea ( nici nu i-am rupt gura la drum intins din motiv de cutie scurta - turatii mari la peste 120 ).
Ulei am folosit doar Ravenol VSI 5w-40 schimbat la 10.000 .
O sa urc un filmulet si cu motorul bine incalzit .
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am revenit si cu motorul bine incins dupa 45 min in trafic de ora de varf in Bucuresti
https://youtube.com/watch?v=DlfGeUQKGwc
https://youtube.com/watch?v=DlfGeUQKGwc
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor si sarbatori fericite !
Unde gasesc si eu o poza cu dimensiunile fuliei de la vibrochen z14xep? Am nevoie de o scula pentru blocarea acestei fulii pentru a demonta surubul de la vibrochen si nu stiu distanta intre orificiile in care intra suruburile.
Mai exista si alte metode de blocare ? Blocarea volantei este ok? Nu am curaj sa folosesc dornul de la trusa KM pentru a bloca vibrochenul pentru a desface surubul vibrochen ma gandesc ca s-ar putea decalibra dornul.
Unde gasesc si eu o poza cu dimensiunile fuliei de la vibrochen z14xep? Am nevoie de o scula pentru blocarea acestei fulii pentru a demonta surubul de la vibrochen si nu stiu distanta intre orificiile in care intra suruburile.
Mai exista si alte metode de blocare ? Blocarea volantei este ok? Nu am curaj sa folosesc dornul de la trusa KM pentru a bloca vibrochenul pentru a desface surubul vibrochen ma gandesc ca s-ar putea decalibra dornul.
- tasedoru78
- **
- 54 mesaje
- din 26 Jun 2014
- Astra 2004 X14XEP
- Valcea
tasedoru78
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 X14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
- tasedoru78
- **
- 54 mesaje
- din 26 Jun 2014
- Astra 2004 X14XEP
- Valcea
tasedoru78
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 X14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
- EAndrei412
- *
- 1 mesaje
- din 02 Mai 2019
- Astra 2005 Z19DTH
- Neamt
EAndrei412
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2019
- Mesaj Privat
Corsa E4 a scris:Acum insa a revenit o alta problema care credeam ca este de la distributie, buji...: la rece motorul scade brusc la 4-500 turatii, merge intrerupt, iar daca nu accelerez se opreste. Ma puteti ajuta cu o parere? Cum se poate remedia?
Ai rezolvat problema cu oprirea? Ma confrunt cu ea acum. Ca si erori, am P0068 - senzorul MAP (singura curenta) si erori EGR plus sonde Lambda, stocate dupa fiecare oprire. Sa fie din MAP? L-am comandat deja, dar ma omoara curiozitatea, sunt curios cum au rezolvat-o altii.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 300 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Merita sa schimb numai intinzatorul de lant doar ca sa imi dispara acel carait de 3 secunde de la pornire?
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 300 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Daca l-as auzi cu urechile mele, poate as avea ceva banuieli - asa in sec, nu are rost sa dam aiurea cu presupusul.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Caraiala este una, bataie de tacheti alta.
Tachetii pot bate la pornire fix ca la schimb ulei 1-3sec. Cauza poate fi de la dezamorsare circuit ulei, valve de sens in corp fitru ulei sau chiulasa, pierde pe la piston intinzator, sita sorb infundata.
Mobil 1 este un ulei foarte bun care curata de depuneri dar ele pot sa stea in sita sorb. Daca o cureti neaparat inlocuita si garnitura. La Insignia diesel 2.0 este boala curenta, daca nu esti pe faza faci motorul praf, discutii si poze+patanii gasiti pe forum si aici vorbim de motoare cu mai putini ani.
Tachetii pot bate la pornire fix ca la schimb ulei 1-3sec. Cauza poate fi de la dezamorsare circuit ulei, valve de sens in corp fitru ulei sau chiulasa, pierde pe la piston intinzator, sita sorb infundata.
Mobil 1 este un ulei foarte bun care curata de depuneri dar ele pot sa stea in sita sorb. Daca o cureti neaparat inlocuita si garnitura. La Insignia diesel 2.0 este boala curenta, daca nu esti pe faza faci motorul praf, discutii si poze+patanii gasiti pe forum si aici vorbim de motoare cu mai putini ani.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
danut32 a scris:Daca l-as auzi cu urechile mele, poate as avea ceva banuieli - asa in sec, nu are rost sa dam aiurea cu presupusul.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.
Daca vrei sa auzi acel carait,te invit sa ne intalnim si il vei auzi la masina mea (Astra din semnatura).Se manifesta exact ca la colegul,doar ca e motor de 1.4
Iarna nu face,sau e foarte scurt,dar vara caraie cam 3 secunde,numai cu motorul rece...Am masina din decembrie 2016 si am remarcat fenomenul doar in 2017 cand s-a incalzit vremea.De atunci,merge asa.Are 180.000km acum si ma gandeam sa-i schimb distributia. Am kit-ul cumparat de anul trecut,dar nu l-am schimbat inca.
Asa cum zice si Dan Cuciureanu,caraiala de la pornire e intr-un fel,iar bataia de tacheti suna altfel.Al meu suna ca un Diesel,numai cu motorul cald si numai la relanti.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat