Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • mariusstanciu94

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: Martor service aprins

Cod(uri) eroare:
P0683-02 și P0683-04 GLOW DEVICE GENERAL ERROR
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTR
Salutare! Am și eu un Opel astra H motorizare Z17DTR. De vreo luna am erorile din poza de mai jos plus martorul de service aprins. În trecut aceste erori erau intermitente și puteau fi șterse, dar acum sunt permanente. Am verificat bujiile (toate au aproximativ 1.4 ohm), am verificat releul și este ok(am încercat și cu releul altcuiva dar eroarea tot nu disparea), am verificat cablajul și totul este OK(între ECM și releu cât și între bujii și releu). Eroare încã este prezenta, și chiar nu știu ce i-aș mai putea face. Menționez ca pornește bine chiar și la temperaturi scãzute. Ați mai întâlnit problema asta?

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,847
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1.4 ohmi înseamnã cã a venit vremea sa schimbi bujiile.
  • mariusstanciu94

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
De ce spui asta? Ce rezistenta trebuia sa aibe o bujie ok?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,847
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sub 1 ohm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
0,9-1ohm au NGK-urile mele la Astra G Z17DTL (masurate saptamana trecuta cu ohmetrul).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Depinde de instrumentul de masura...! Masoara o rezistenta de 1 ohm si daca iti indica 1 ohm...,e bun,daca nu,vezi abaterea!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Depinde de instrumentul de masura...! Masoara o rezistenta de 1 ohm si daca iti indica 1 ohm...,e bun,daca nu,vezi abaterea! P0683 Modulul de comandã a lãmpii cu incandescențã în circuitul de comunicare PCM
https://www.obd-codes.com/p0683
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multimetrul meu evident ca nu e FLUKE care se autocalibreaza in functie de conditiile de temperatura in care lucreaza, deci in mod sigur are o abatere... dar nu cred sa fie atat de mare abaterea incat sa-mi indice chiar ,,balarii,,.

O sa fac o masuratoare a bujiilor si cu un FLUKE, un prieten bun are unul aproape nou cu tot ce trebuie la el.
  • mariusstanciu94

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata, am schimbat toate bujiile și au dispãrut erorile. Rezistenta unei bujii noi (beru) este de 0.4 ohmi. Le-am testat pe cele vechi, le-am alimentat la baterie, și toate se înroșesc imediat (la fel ca cele noi). Se pare ca diferența de rezistenta de 1 ohm duce la apariția erorii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat si eu, 0,5ohmi au bujiile mele ceramice NGK CY53 D-Power N2-DP8 de pe Vectra B 1.7TD 1997. La asa o rezistenta mica personal cred ca sunt excelente pentru after-glow, in sensul ca nu omoara alternatorul pe perioada cat sunt alimentate. Am vazut ca la masina mea... pâna nu ies bujiile de pe postincalzire alternatorul meu de 100A incarca 13,6-13,7 volti la relanti (la fel si in turatie). Dupa ce ies bujiile din postincalzire (atunci cand apa motor ajunge la 65grade C) incarcarea urca imediat la 14,1-14,2V in relanti (la fel si in turatie).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La bujii incandescente,rezistenta mica nu inseamna curent mic cerut din sursa(alternator).Grozave sunt releele de temporizare care alimenteaza bujiile in impulsiri,caz in care curentul scade progresiv functie de valoarea temperaturii motorului(care creste)...
  • TBerica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2018

  • Mesaj Privat
P0683-04 am schimbat toate bujiile incandescente dar nu ma ajutat din pacate eroarea este inca prezenta
Vi s-a intamplat sa inca aveti eroarea aceasta si dupa bujiile schimbate?
Multumesc pentru orice informatie !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica releul de bujii si siguranta de 80A.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR