Misstretz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 C14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2016
- Mesaj Privat
@mihai pmc
Iți zic eu ce sã bagi in ea: bani.
Pe mine m-a costat 1700 de lei garnitura de chiulasã, segmenții, cuzineții, manopera și alte multe alte lucruri.
Am folosit mereu LiquiMoly 10W40 MoS2 dar în momentul în care m-a mâncat de ulei cam 1 litru la 3000 de kilometri, am preferat sã o bag in service.
Iți zic eu ce sã bagi in ea: bani.
Pe mine m-a costat 1700 de lei garnitura de chiulasã, segmenții, cuzineții, manopera și alte multe alte lucruri.
Am folosit mereu LiquiMoly 10W40 MoS2 dar în momentul în care m-a mâncat de ulei cam 1 litru la 3000 de kilometri, am preferat sã o bag in service.
mihai pmc
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
Misstretz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 C14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2016
- Mesaj Privat
nekkyy3
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2017
- Mesaj Privat
Bunã ziua, cine mã poate ajuta cu o informație va rog, am motor 1.6 z16se, montat gpl, consum 2 litri ulei la 1200 km, consum foarte mare, va intreb acum daca pot bãga în motor ulei mai ieftin, am vazut la Kaufland 10w40 la 4 litri cu 69 lei, pot face acest lucru, nu se stricã motorul , ultima intrebare, mai are rost sa fac schimbul de ulei la 15000km daca eu tot bag 2 l la 1200 km? Vã mulțumesc frumos.
OBurlacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
La Opel Astra H, benzina, cu motor de 1400, consumã ulei. Dacã te dai la ea la peste 130km/h te rupe la consum! Cam 1l,/1.000 de km! Cicã se gomeazã al treilea segment, raclorul, ori se aliniazã segmenții pe aceeași linie! Sunt cele mai proaste motoare ale GM! Mai bine le pui unul de Dacie de 1300, ãla clasic!
Distribuția a la fel de proastã! Se schimbã la 150.000 de km, dar dacã nu iei una de la ei de GM, o mierlești, nu merge! Este, pe deasupra și foarte scumpã! Numai lanțul cu pinioane e vreo 1.300 de lei. Tot chitul, cã sã mã exprim așa, e la vreo 2.000-2.300 de lei. Manopera mai e vreo 350-400 de lei+schimbul de ulei,...te duci la vreo...700 de euro!
Atenție! Vorbesc de Opel Astra H, benzina, 1.400 CC, an de fabricație 2012! Sunt pãțit! Dacã-i vedeai p'ãia de la Opel, de la reprezentanțã cum dãdeau ochii peste cap! Ziceai cã-s la cel mai prost film de comedie! Nu știau pe unde sã se ascundã de mine! Toți erau ocupați! Aveau treabã! Când îi luãm cu frumosul și le explicãm, începeau sã sarã numai sule din gura lor! Cele mai proaste motorizãri!
Cele mai bune sunt la cele de 1.800 diesel, 2.000 și 2.200 pe benzinã!
Distribuția a la fel de proastã! Se schimbã la 150.000 de km, dar dacã nu iei una de la ei de GM, o mierlești, nu merge! Este, pe deasupra și foarte scumpã! Numai lanțul cu pinioane e vreo 1.300 de lei. Tot chitul, cã sã mã exprim așa, e la vreo 2.000-2.300 de lei. Manopera mai e vreo 350-400 de lei+schimbul de ulei,...te duci la vreo...700 de euro!
Atenție! Vorbesc de Opel Astra H, benzina, 1.400 CC, an de fabricație 2012! Sunt pãțit! Dacã-i vedeai p'ãia de la Opel, de la reprezentanțã cum dãdeau ochii peste cap! Ziceai cã-s la cel mai prost film de comedie! Nu știau pe unde sã se ascundã de mine! Toți erau ocupați! Aveau treabã! Când îi luãm cu frumosul și le explicãm, începeau sã sarã numai sule din gura lor! Cele mai proaste motorizãri!
Cele mai bune sunt la cele de 1.800 diesel, 2.000 și 2.200 pe benzinã!
OBurlacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
La Opel Astra H, benzina, cu motor de 1400, consumã ulei. Dacã te dai la ea la peste 130km/h te rupe la consum! Cam 1l,/1.000 de km! Cicã se gomeazã al treilea segment, raclorul, ori se aliniazã segmenții pe aceeași linie! Sunt cele mai proaste motoare ale GM! Mai bine le pui unul de Dacie de 1300, ãla clasic!
Distribuția a la fel de proastã! Se schimbã la 150.000 de km, dar dacã nu iei una de la ei de GM, o mierlești, nu merge! Este, pe deasupra și foarte scumpã! Numai lanțul cu pinioane e vreo 1.300 de lei. Tot chitul, cã sã mã exprim așa, e la vreo 2.000-2.300 de lei. Manopera mai e vreo 350-400 de lei+schimbul de ulei,...te duci la vreo...700 de euro!
Atenție! Vorbesc de Opel Astra H, benzina, 1.400 CC, an de fabricație 2012! Sunt pãțit! Dacã-i vedeai p'ãia de la Opel, de la reprezentanțã cum dãdeau ochii peste cap! Ziceai cã-s la cel mai prost film de comedie! Nu știau pe unde sã se ascundã de mine! Toți erau ocupați! Aveau treabã! Când îi luãm cu frumosul și le explicãm, începeau sã sarã numai sule din gura lor! Cele mai proaste motorizãri!
Cele mai bune sunt la cele de 1.800 diesel, 2.000 și 2.200 pe benzinã!
Distribuția a la fel de proastã! Se schimbã la 150.000 de km, dar dacã nu iei una de la ei de GM, o mierlești, nu merge! Este, pe deasupra și foarte scumpã! Numai lanțul cu pinioane e vreo 1.300 de lei. Tot chitul, cã sã mã exprim așa, e la vreo 2.000-2.300 de lei. Manopera mai e vreo 350-400 de lei+schimbul de ulei,...te duci la vreo...700 de euro!
Atenție! Vorbesc de Opel Astra H, benzina, 1.400 CC, an de fabricație 2012! Sunt pãțit! Dacã-i vedeai p'ãia de la Opel, de la reprezentanțã cum dãdeau ochii peste cap! Ziceai cã-s la cel mai prost film de comedie! Nu știau pe unde sã se ascundã de mine! Toți erau ocupați! Aveau treabã! Când îi luãm cu frumosul și le explicãm, începeau sã sarã numai sule din gura lor! Cele mai proaste motorizãri!
Cele mai bune sunt la cele de 1.800 diesel, 2.000 și 2.200 pe benzinã!
odo
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
A facut careva de curand segmentarea unui opel astra h 1.6 16v (z16xep)? Sunt curios cam cat te-ar duce. A mea, cu ulei motul 5w40 papa la turatii si viteze mari (spre regim de autostrada) papa cu spor ulei. In schimb, la viteza de 90-100km/h am facut 1500 de km si nu a papat nimic. Fum nu da, consum ok, merge ireprosabil etc. Acu as cam vrea sa ii fac segmentarea motorului pentru ca daca fac drumuri lungi, la cat platesti pe ulei, nu se merita si as vrea sa pastrez masina fara a papa ulei. Oricum pana la urma nu inteleg cat ar fi consumul normal de ulei pentru ca unii zic 1l ulei la 1000km, altii la 10.000km. Dupa segmentare, teroretic consumul de ulei nu va mai exista, am inteles ok, da? Imi puteti spune ce piese ar trebui avute in vedere pentru segmentare si ce firme ar fi mai ok?
Multumesc frumos!
Multumesc frumos!
Franchi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2008 Z16XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
Anul trecut am segmentat Astra H-ul meu din 2008, Z16XE1 si am plãtit în jur de 2300 de lei cu tot cu distribuþie. Nu mai þin minte exact dacã în banii ãºtia am schimbat ºi termostatul.. oricum, doar manopera a fost 700 de lei. Am ~23 000km de când am segmentat-o, nu consumã deloc între schimburi, trage super pe toatã plaja de turaþii ºi are consum bun. În mare parte preþurile au rãmas pe acolo.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
CEmanuel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2019
- Mesaj Privat
nextbobo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2016
- Mesaj Privat
Aceeasi problema cu consumul exagerat de ulei o intampin si eu la Astra G , 1.6 , 8V , in sensul ca daca merg cu ea si sschimb in 2000 - 2500 de turatii nu e nicio problema cu nivelul de ulei , daca ii dau sport 3 - 4000 , pana la destinatie , bag 1 litru pentru completare.
Plus ca am gasit bujiile la cilindru 3 si 4 umede / pline de ulei . Clar trebuie schimbati segmenti si simering supape.
PS : Masina nu scoate fum , nu se prelinge ulei pe nicaieri . Se comporta si functioneaza perfect !
Plus ca am gasit bujiile la cilindru 3 si 4 umede / pline de ulei . Clar trebuie schimbati segmenti si simering supape.
PS : Masina nu scoate fum , nu se prelinge ulei pe nicaieri . Se comporta si functioneaza perfect !
nextbobo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2016
- Mesaj Privat
Aceeasi problema cu consumul exagerat de ulei o intampin si eu la Astra G , 1.6 , 8V , in sensul ca daca merg cu ea si sschimb in 2000 - 2500 de turatii nu e nicio problema cu nivelul de ulei , daca ii dau sport 3 - 4000 , pana la destinatie , bag 1 litru pentru completare.
Plus ca am gasit bujiile la cilindru 3 si 4 umede / pline de ulei . Clar trebuie schimbati segmenti si simering supape.
PS : Masina nu scoate fum , nu se prelinge ulei pe nicaieri . Se comporta si functioneaza perfect !
Plus ca am gasit bujiile la cilindru 3 si 4 umede / pline de ulei . Clar trebuie schimbati segmenti si simering supape.
PS : Masina nu scoate fum , nu se prelinge ulei pe nicaieri . Se comporta si functioneaza perfect !
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
DGhita
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
buna, fratilor sunt mincat de un motor de 1,4,16v ,z14xe, , desfacut de mecanic de doua ori in 3000 de km, la 160000, , nu spun cit am bagat in el! vreau sa pun un motor , de 1,6,16v, z16 xe, nu sun in cunosstinta de cauza dar cineva mi-a spus ca ca nu trebuie schimbat nimic pe el, sunt la fel, difera doar camera de ardere,( pistoane biele e.t.c, asa este?
CEmanuel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2019
- Mesaj Privat
Angelgri
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
mihai pmc a scris:Salutare,
detin un astra g, motor 1.2 z12xe care imi consuma aproape 1 litru de ulei la 1500 km.
momentan in ea am castrol magnatec 5w40.
ce alt ulei as putea sa bag sa nu-mi mai manance asa?
masina are 260k, nu scoate fum.
multumesc
detin un astra g, motor 1.2 z12xe care imi consuma aproape 1 litru de ulei la 1500 km.
momentan in ea am castrol magnatec 5w40.
ce alt ulei as putea sa bag sa nu-mi mai manance asa?
masina are 260k, nu scoate fum.
multumesc
Eu am tinut cont de un sfat de aici de pe forum: z12xe = 0w40 mobil 1 new life, cel mai potrivit ulei pentru acest motor.
rynso
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
salutare.Ma prezint si eu cu z16xe al meu.De cand o am de 6 ani consumul era pe la 1L /1000km,mai ales daca umblam in oras.Daca faceam Tg Mures Bucuresti si retur pe 720km nu manca nici 200ml.Mergeam pe mult recomandatul GM10w40.A inceput sa consume mai mult si am trecut pe Mobil 5w30 si consumul s a stabilizat.Masina are 270000 si neumblat la motor.A avut perioada ca dupa a lunga frana de motor-coborare in a 3 a vreo 1km -la prima accelerare scotea un pic de fum,dar acesta a disparut dupa un timp.in rest nu scoate fum nici la pornire dimineata nici la 4000 de ture.Zilele trecute insa am observat un lucru mai neobisnuit:am stat pe loc vreo 5 minute fara sa opresc motorul,si a inceput sa iasa fum specfic uleiului ca si miros si culoare,pana am accelerat apoi a disparut.Ce ar inseamna asta din urma?
cosmin83
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2019
- Mesaj Privat
Buna seara , am si eu o pb am un opel asta H din 2007 1.6 (77 kw) cu motor z16xe , pb e la el ca dupa ce pornesc masina nu merge rotund oscileaza intre 1000 si 1200 de turatii la rece ,dar are momente cand si la cald ocileaza inte 700-1000 turatii ,plus ca am observat foarte rar cand calc si accelerez parca ii ia putin din putere ,am fost la o gramada de mecanici , bagata pe testar si imi da eroarea (P400) de unde ar fii EGR iar masina a continuat sa faca la fel si dupa schimbarea piesei care si tot m-am dus la mai multe service si mi-au zis fiecare alta varianta ca ar fii nu stiu ce sonde, apoi ca ar fii galeria de admisie , capacul chiuloasa si ca e epuratorul infundat , ca am filtrul de particule stricat , mai am putin si schimb motorul. Va rog frumos sa ma ajutati poate gasesc ce are ca m-au terminat nervos. Va multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat