AStoicaN
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
AStoicaN
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
- DanX
- **
- 201 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
valisor
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
Duh
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Duh
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Duh
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
inteleg ca trebuie desfãcutã chiuloasa și rectificata, precum și supapele . Mai mult de faptul ca au pus un manometru acolo și au mãsurat presiunea ( valorile fiind cele de sus ) nu au fãcut altceva, care sa ducã la concluzia ca este nevoie de rectificat chiuloasa . Toți au întrebat asta, legat de ulei. Nu am observat anomalie .
Va țin la curent legat de costuri. Problema este ca s-a întâmplat acum in pragul sãrbãtorilor .
Va țin la curent legat de costuri. Problema este ca s-a întâmplat acum in pragul sãrbãtorilor .
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
S-a rectificat chiuloasa, a fost nevoie doar de schimbat trei supape de evacuare, restul fiind bune. Cum nu putea sa fie totul perfect, la demontarea conductei ce duce uleiul la turbina, s-a rupt oringul ( dimensiune pe care cei de la service nu o au in trusa lor de oring-uri .. ramane de vazut daca am noroc luni sa-l gasesc pe la vre-un service opel ). Una dintre concluzii la care s-a ajuns, legat de cauza, pare a fi uleiul necorspunzator pus masinii ( eu in necunostinta de cauza si la sfatul cuiva am pus 5w-40 Castrol Turbo Diesel timp de 3 ani de cand am masina, cel necesar inteleg ca ar fi Castrol 5w-30 C3 sau LL ) ... cel ce a rectificat chiuloasa mi-a zis ca parea ca si cum as fi uitat sa schimb uleiul ( asa greu se miscau alea pe acolo ).
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ai cumva poze cu defectele ?(chiulasa si supapale cu probleme )
Singura legatura dintre problema ta si ulei o vad in felul urmator : ulei slab , depuneri inclusiv in tacheti (hidraulici) care s-au blocat , uneori supapele neetanșând chiar bine. Dar asta daca ai tacheti hidraulici .
Sau amestec incorect de GPL (prea bogat) care a dus la cresterea temperaturii gazelor de evacuare ducand la problemele avute.
Ma sperii, cum am zis mai sus aveam tinta un Astra J cu 1.6 T...
Bafta si multumesc pt ca ai revenit cu detalii!
Singura legatura dintre problema ta si ulei o vad in felul urmator : ulei slab , depuneri inclusiv in tacheti (hidraulici) care s-au blocat , uneori supapele neetanșând chiar bine. Dar asta daca ai tacheti hidraulici .
Sau amestec incorect de GPL (prea bogat) care a dus la cresterea temperaturii gazelor de evacuare ducand la problemele avute.
Ma sperii, cum am zis mai sus aveam tinta un Astra J cu 1.6 T...
Bafta si multumesc pt ca ai revenit cu detalii!
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
Instalația este montata de cei de la AGR ( un service cu vechime in domeniu ) și sper sa nu fie acesta motivul, ca nu au fost in stare sa o regleze ( asta nu o mai pot verifica eu ). La mașina mea tacheții sunt mecanici . Cel ce a rectificat chiuloasa a zis ca a scos foarte greu ( nu mai știu dacã tacheții sau supele ) și ca pãrea ca și cum uleiul nu fusese schimbat .
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce corsa din semnatura,a iesit la pensie(o conduce batranul meu)am luat o meriva a,cu motor 1.4/90 gloabe.Este pus GPL de anul trecut(septembrie).Am fost cu instalatia de gaz la verificat si schimbat filtre ,pe undeva pe Virtutii in Bucuresti.In 1000km facuti inainte de revizia gpl,consuma undeva la 10-12% gaz+benzina pana cand motorul ajungea la 40grade.
Am solicitat sa mi scada temperatura pt ca fac drumuri scurte(5+5Km)zilnic si sa mi reduca putin consumul.
Dupa 200km s-a stins primul led(de la indicatorul de gaz)si pana acum nu au fost alte probleme.
instalatia este Compact cu injectoare tomasetto...
Am solicitat sa mi scada temperatura pt ca fac drumuri scurte(5+5Km)zilnic si sa mi reduca putin consumul.
Dupa 200km s-a stins primul led(de la indicatorul de gaz)si pana acum nu au fost alte probleme.
instalatia este Compact cu injectoare tomasetto...
- FBogdan
- **
- 493 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 493
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Nu cred cã Tomasetto fabrica injectoare. Cel mai probabil ai injectoare Valtek. Lasã temperatura la 40grade, era ok așa, stai 3-4 min cu mașina la relația dupã ce pornești motorul și intra gazul.
La varã pe cãldurile alea, o sã te plângi cã intrã prea repede pe gaz și nu sta la relanti sau vibreazã ciudat.
Nu cred cã Tomasetto fabrica injectoare. Cel mai probabil ai injectoare Valtek. Lasã temperatura la 40grade, era ok așa, stai 3-4 min cu mașina la relația dupã ce pornești motorul și intra gazul.
La varã pe cãldurile alea, o sã te plângi cã intrã prea repede pe gaz și nu sta la relanti sau vibreazã ciudat.
- alex_ady92
- **
- 80 mesaje
- din 26 Jun 2016
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
alex_ady92
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut , daca ma puteti ajuta si pe mine .... Am o instalatie cangas pe un opel astra g z16xe ... Stie cineva unde pot gasi softul pentru gpl la aceasta instalatie ? Si daca ma puteti lamuri ce regleaza surubul de pe reductor ? Am fost la cei unde am montat gpl si au umblat la acel surub si mi se pare ca consuma mai mult ... Se poate modifica consumul de la acel surub ?