CostinD.
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Astra H modelul sedan cu motor 1.6 benzina (Z16XER).(107000km)
Masina am cumparat-o acum ceva timp, dupa 6000-7000 km cu ea nu am o parere tocmai bunã despre motorizare.
Dat fiind ca nu am in plan sa o schimb as vrea sa ii fac un Stage 1 , din ce am citit cei de la EDSauto sustin ca pot duce masina prin soft de la 115 la 125-130 , iar cuplu de la 155Nm la 175Nm.
Personal nu puterea ma intereseaza puterea ci cum se conduce, mi se pare ca e lipsita de vlaga , raspunde greu la comenzi, cand accelerez pana la ~6000 imi pare ca e chinuita , din ce am inteles prin resoftarea asta pedala de acceleratie va avea un raspuns mai bun, va fi mai promptã.(nu întelegeti gresit ce am scris , masina a fost tinutã in service autorizat opel, schimburi numai OEM, comparatia e facuta cu alte masini pe care le am condus, as vrea ceva mai mult de la ea, e putin de înteles ca e asa lenta mai ales data fiind greutata de 1.3 t a masini. Totusi am inteles ca stage 1 ar putea schimba stilul de condus cat si puterea.
Acum inca sunt nesigur de acest "upgrade" . Si as avea niste intrebari pentru cei ce cunosc si ar putea imparti niste cunostinte pe modelul asta de motor.
1. A facut cineva stage 1 pe Z16XER daca da imi puteti spune ce parere aveti?
2. Stie cineva daca EDS auto sunt de incredere si daca mai exista vreo firma care s-ar ocupa cu asta.
3. Am inteles ca dupa upgrade este recomandat sa nu mai scazi combustibilul sub CO 98 , stiu ca e vorba de rezistenta la ardere si ca prin rezistenta mai mare se creste si compresia dar din ce citesc la noi combustibilul face micute diferente fata de cel de afara. Ce parere aveti de trecerea de la CO 95 la 98+? Ce benzinari recomandati pentru combustibil premium, ce pareri aveti?
4. Prin acest stage 1 se modifica ceva la emisii? Va fi afectat cumva motorul cat sa iasa prost la ITP. din ce stiu stage 1 nu este nociv si nici nu afecteaza noxe dar vreau sa ma asigur.
5.Am citit ca un stage 1 ar putea reduce lipsa de putere a motorului cand am AC pornit, mi se pare ca motorul asta se transforma intr un motor de 1310 pe bestia asta de 1.3t cand am AC pornit si e destul de frustrant. Tin sa mentionez ca abia trage cu a 3a in panta cu AC pornit avand 50km+ se simte lipsa de putere mai ales cand e caldura mare, am patit sa nu mi traga in treapta 1.
6. Daca folosesc benzina CO 95 ar mai face vreo diferentã resoftarea?
7. Mi s-a recomandat ca o data cu stage 1 sa schimb filtrul de aer cu unul sport , bujiile cu unele pe iridium si bobina cu ceva mai calitativ pentru a asigura o circulare buna a aerului si o scanteie de calitate. Legat de bujii am in plan sa pun iridium cat despre bobina nu stiu filtrul de aer pare nefolositor. Aici as vrea pareri , din review-uri si video-uri filtrul sport nu face mare chestie privind performanta sau stilul de condus, la fel si despre bujiile cu iridium pe alea le shimb pentru durabilitate.
Stiu ca nu e tocmai masina pentru asaceva si nu ar trebui sa sper mult de la ea , dar rog seriozitate pentru ca asta e ceea ce urmaresc iar decizia e personala.
Daca urmaream o masinã de fortã as fi optat pentru ceva benzina turbo dar pe moment vreau sa fac ceva cu asta. Mersi pentru întelegere.
P.S. stiu ca s-a mai vorbit as vrea ceva updatat
Scuze pentru discutie noua.
Am o Astra H modelul sedan cu motor 1.6 benzina (Z16XER).(107000km)
Masina am cumparat-o acum ceva timp, dupa 6000-7000 km cu ea nu am o parere tocmai bunã despre motorizare.
Dat fiind ca nu am in plan sa o schimb as vrea sa ii fac un Stage 1 , din ce am citit cei de la EDSauto sustin ca pot duce masina prin soft de la 115 la 125-130 , iar cuplu de la 155Nm la 175Nm.
Personal nu puterea ma intereseaza puterea ci cum se conduce, mi se pare ca e lipsita de vlaga , raspunde greu la comenzi, cand accelerez pana la ~6000 imi pare ca e chinuita , din ce am inteles prin resoftarea asta pedala de acceleratie va avea un raspuns mai bun, va fi mai promptã.(nu întelegeti gresit ce am scris , masina a fost tinutã in service autorizat opel, schimburi numai OEM, comparatia e facuta cu alte masini pe care le am condus, as vrea ceva mai mult de la ea, e putin de înteles ca e asa lenta mai ales data fiind greutata de 1.3 t a masini. Totusi am inteles ca stage 1 ar putea schimba stilul de condus cat si puterea.
Acum inca sunt nesigur de acest "upgrade" . Si as avea niste intrebari pentru cei ce cunosc si ar putea imparti niste cunostinte pe modelul asta de motor.
1. A facut cineva stage 1 pe Z16XER daca da imi puteti spune ce parere aveti?
2. Stie cineva daca EDS auto sunt de incredere si daca mai exista vreo firma care s-ar ocupa cu asta.
3. Am inteles ca dupa upgrade este recomandat sa nu mai scazi combustibilul sub CO 98 , stiu ca e vorba de rezistenta la ardere si ca prin rezistenta mai mare se creste si compresia dar din ce citesc la noi combustibilul face micute diferente fata de cel de afara. Ce parere aveti de trecerea de la CO 95 la 98+? Ce benzinari recomandati pentru combustibil premium, ce pareri aveti?
4. Prin acest stage 1 se modifica ceva la emisii? Va fi afectat cumva motorul cat sa iasa prost la ITP. din ce stiu stage 1 nu este nociv si nici nu afecteaza noxe dar vreau sa ma asigur.
5.Am citit ca un stage 1 ar putea reduce lipsa de putere a motorului cand am AC pornit, mi se pare ca motorul asta se transforma intr un motor de 1310 pe bestia asta de 1.3t cand am AC pornit si e destul de frustrant. Tin sa mentionez ca abia trage cu a 3a in panta cu AC pornit avand 50km+ se simte lipsa de putere mai ales cand e caldura mare, am patit sa nu mi traga in treapta 1.
6. Daca folosesc benzina CO 95 ar mai face vreo diferentã resoftarea?
7. Mi s-a recomandat ca o data cu stage 1 sa schimb filtrul de aer cu unul sport , bujiile cu unele pe iridium si bobina cu ceva mai calitativ pentru a asigura o circulare buna a aerului si o scanteie de calitate. Legat de bujii am in plan sa pun iridium cat despre bobina nu stiu filtrul de aer pare nefolositor. Aici as vrea pareri , din review-uri si video-uri filtrul sport nu face mare chestie privind performanta sau stilul de condus, la fel si despre bujiile cu iridium pe alea le shimb pentru durabilitate.
Stiu ca nu e tocmai masina pentru asaceva si nu ar trebui sa sper mult de la ea , dar rog seriozitate pentru ca asta e ceea ce urmaresc iar decizia e personala.
Daca urmaream o masinã de fortã as fi optat pentru ceva benzina turbo dar pe moment vreau sa fac ceva cu asta. Mersi pentru întelegere.
P.S. stiu ca s-a mai vorbit as vrea ceva updatat
Scuze pentru discutie noua.
Ccip
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
In primul rand la saraciile astea de motoare si fara nici un stage nu trebuie sa folosesti benzina sub 98 (real) ,au compresia mare si merg la temperaturi ridicate,cand mai e si cald afara lesina de tot ca senzorul de detonatii iti micsoreaza avansul de tot asa ca pa depasiri.
Daca inlocuiesti filtrul de fabrica nu renunta la carcasa de plastic aia are rolul ei in primul rand sa aduca aer de afara nu din compartimentul motor unde e la 70 de grade ,pe tema asta m-am contrat cu un 'inventator' de filtre supraaspirante
Ca sa tasneasca motorul ala cauta un mecanic capabil si verifica distributia cum e pusa se caleaza destul de ciudat si e nevoie de putina experienta sa asezi bine fuliile defazoare si sa le strangi unde trebuie ,unde mai pui ca presiunea de ulei face toata miscarea axelor cu came eu mai mesteresc si acolo cate ceva.
E o provocare sa-l faci iute ,da se poate intai intelege cum functioneaza si dupa aia apuca-te de treaba altfel cu tot cu remapare n-o sa fie ceva iesit din comun,daca le faci bine o sa fii multumit de rezultate garantat.
M-am jucat la Insignia mea cu un z18xer pana l-am facut sa zboare, e acelasi principiu difera cilindreea,spor la treaba.
Daca inlocuiesti filtrul de fabrica nu renunta la carcasa de plastic aia are rolul ei in primul rand sa aduca aer de afara nu din compartimentul motor unde e la 70 de grade ,pe tema asta m-am contrat cu un 'inventator' de filtre supraaspirante
Ca sa tasneasca motorul ala cauta un mecanic capabil si verifica distributia cum e pusa se caleaza destul de ciudat si e nevoie de putina experienta sa asezi bine fuliile defazoare si sa le strangi unde trebuie ,unde mai pui ca presiunea de ulei face toata miscarea axelor cu came eu mai mesteresc si acolo cate ceva.
E o provocare sa-l faci iute ,da se poate intai intelege cum functioneaza si dupa aia apuca-te de treaba altfel cu tot cu remapare n-o sa fie ceva iesit din comun,daca le faci bine o sa fii multumit de rezultate garantat.
M-am jucat la Insignia mea cu un z18xer pana l-am facut sa zboare, e acelasi principiu difera cilindreea,spor la treaba.
man70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2018
- Mesaj Privat
- ADorinPOPESCU
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mai 2020
ADorinPOPESCU
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2020
- Mesaj Privat