- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
LOVE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Venind spre casa de la lucru, la semafor când sa ii dau un pic de talpa, brusc a apãrut SVS în bord, limitare de putere, LED-ul de la regenerare PDF aprins. Am oprit motorul, lãsat 40 de min , am repornit și la fel. SVS rãmâne setata iar puterea e limitata..nu se accelereazã mai deloc. M-am uitat la furtunul turbo/intercooler dar nu pot sa îmi dau seama dacã e spart.... E prãfuit bine.
Furtunul l-am mai schimbat odatã acum vreo 3 ani. Mi-am montat și LED-ul sa îmi arate regenerarea PDFului și de când îl am, nu am ratat nicio regenerare. Ultima regenerare(acum vreo 50-70km în urma) m-a prins în coloana și nu am avut ce sa fac, decât sa aștept sa termine la relanty...
Încã nu am apucat sa ii fac o diagnoza și sa citesc eroarea și sa o șterg, sa vad dacã se mai seteazã....
Ceva pãreri pana atunci?
Mulțumesc.
Cheers!
Venind spre casa de la lucru, la semafor când sa ii dau un pic de talpa, brusc a apãrut SVS în bord, limitare de putere, LED-ul de la regenerare PDF aprins. Am oprit motorul, lãsat 40 de min , am repornit și la fel. SVS rãmâne setata iar puterea e limitata..nu se accelereazã mai deloc. M-am uitat la furtunul turbo/intercooler dar nu pot sa îmi dau seama dacã e spart.... E prãfuit bine.
Furtunul l-am mai schimbat odatã acum vreo 3 ani. Mi-am montat și LED-ul sa îmi arate regenerarea PDFului și de când îl am, nu am ratat nicio regenerare. Ultima regenerare(acum vreo 50-70km în urma) m-a prins în coloana și nu am avut ce sa fac, decât sa aștept sa termine la relanty...
Încã nu am apucat sa ii fac o diagnoza și sa citesc eroarea și sa o șterg, sa vad dacã se mai seteazã....
Ceva pãreri pana atunci?
Mulțumesc.
Cheers!
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
CTavi
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2018
- Mesaj Privat
Buna tuturor, am patit si eu cu masina aceeasi figura , cand eram in a 3-a dintr-o data imi apare service soon , cheia in bord, si a scazut puterea si servodirectia , parca era blocat volanul , mergea foarte foarte greu sa invart de el , am tras pe dreapta , am oprit masina si dupa ce am repornit-o nu a m-ai avut nici o problema , cehia a disparut si masina si-a revenit , am patit asta acuma 4 zile , de atunci nu a mai aparut martorul "service soon".
Sa fie o problema in continuare sau doar a fost pe moment? ceva senzor? Mentionez nu a mai aparut martorul in bord, decat o singura data mi-a facut asta , acuma 4 zile.
Sa fie o problema in continuare sau doar a fost pe moment? ceva senzor? Mentionez nu a mai aparut martorul in bord, decat o singura data mi-a facut asta , acuma 4 zile.
MLion
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Olympia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
Pune un tester, pe ea și vezi ce eroare îți dã. La mine într-a 3-a la 2000 și ceva de ture când am accelerat mi-a apãrut Service vehicle soon. Am pus testeru pe ea și mi-a dat aceastã eroare . Am verificat furtunul de la aer și am 2 crãpãturi pe el. Acum am gãsit unul de pe autokarma la 250lei https://www.autokarma.ro/fur...amp;grupa_order=8
Știe cineva ce colier trebuie la el și de unde sã iau? Din ce am citit pe net colierul acela de jos nu îl mai poți pune sus.
Mulțumesc
Știe cineva ce colier trebuie la el și de unde sã iau? Din ce am citit pe net colierul acela de jos nu îl mai poți pune sus.
Mulțumesc
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
Primesc service vehicle soon cand accelerez din treapta a3a pana la podea, alteori cand e in regenerare si accelerez mai usor imi da svs (ultima oara si-a facut regenerarea completa pentru ca eram chiar afara din oras si am mers cu masina turata). Am observat ca imi intra in limp mode doar cand e cald afara sau cand am mers cu motoru de ceva timp ( jumate de ora ). Azi dimineata cu motorul cald dar mers de 5-10 minute, am accelerat de cel putin 10 ori din treapta a3a sa vad daca mai imi intra in limp mode si nu a intrat.
Pana ajung la cineva sa puna testeru, cam ce ar putea fi? (Daca era geometria variabila, nu trebuia sa intre mereu in limp mode cand acceleram in a3a?)
Pana ajung la cineva sa puna testeru, cam ce ar putea fi? (Daca era geometria variabila, nu trebuia sa intre mereu in limp mode cand acceleram in a3a?)
Capriani
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2009 a20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salut,Proaspat posesor de mesaj SVS pe insignia,limp mode in 100-200 m dupa pornire si pe diagnoza p2458.Am schimbat furtunul intercooler ce era fisurat dar problema persista si eroarea si limp mode reapare dupa ce este stearsa.Am inteles ca trebuie sa fac o regenerare fortata,dar nu am gasit pe nimeni dispus,deoarece zic ei riscurile sunt mari sa cada turbo si recomanda sa dau jos dpf ptr.curatat manual.Pentru cine se pricepe va rog :
1.E riscul asa mare la regenerarea fortata ?
2.La ce turatie ajunge motorul in regenerare la insignia ?
3.Nu se poate da regenerare fortata cu masina in mers si astfel sa nu stea motorul foarte turat pana se termina regenerarea?
Multumesc.
1.E riscul asa mare la regenerarea fortata ?
2.La ce turatie ajunge motorul in regenerare la insignia ?
3.Nu se poate da regenerare fortata cu masina in mers si astfel sa nu stea motorul foarte turat pana se termina regenerarea?
Multumesc.
- CDaniel398
- *
- 27 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Insignia 2013 A20DT
- Germania
CDaniel398
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Capriani. Am facut eu odata regenerare fortata tinuta in 3k-3.5k turatii. (Nu am avut niciodata probleme sau sa imi apara vreun martor in bord.) Mi-am dat seama ca vrea sa faca regenerarea dupa consumul instant care il urmaresc deobicei. Mai aveam putin pana acasa si am zis sa nu opresc motorul inainte sa se termine regenerarea. In 2-4 minute s-a terminat totul. Iar revenind la SVS, am primit si eu mesajul in bord la o zi dupa ce am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa. Trebuie resetat si din calculator cumva? (Nu am probleme cu masina)
Capriani
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2009 a20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
- CDaniel398
- *
- 27 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Insignia 2013 A20DT
- Germania
CDaniel398
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- CDaniel398
- *
- 27 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Insignia 2013 A20DT
- Germania
CDaniel398
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- CDaniel398
- *
- 27 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Insignia 2013 A20DT
- Germania
CDaniel398
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am schimbat electrovalva turbo, regulatoru presiune combustibil, dpf isi face regenerarile ok, nu inteleg de ce imi da service soon, deobicei in treapta a3a. Nu trebuie sa o calc pana in podea ci atunci cand sunt in a3a pe la 1500 rpm si apas acceleratia usor. Dupa service soon imi intra in limp mode.
Solutii?
Solutii?
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut ,mi-a apãrut in seara asta mesajul cu asistenta cât mai repede însoțitã de becul acela cu mașina și cheia. Mașina a fost parcata și abia am pornit-o,dar a dispãrut imediat mesajul(cu alta ocazie cu mult timp in urma a trebuit sa șterg eu mesajul). Menționez ca nu a intrat in limp mode,nu a fãcut absolut nimic, parca s-ar fi aprins din greșealã.Aveti idee de la ce s-ar putea aprinde becul acela? O sa ajung și la service zilele astea dar vroiam sa am habar pe cât posibil înainte . Mersi .
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat