- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
va salut ! cat mai costa o omologare motor cu schimbarea codului motor ? la omega b am avut y22dth(impozit 800ron) si am schimbat motorul cu y20dth restul sunt aceleasi ca in fabrica. factura service se rezolva, declaratia de propria raspundere cu privire la motor se rezolva insa nu am serie motor pe civ ! cum fac sa schimb codul motor avand in vedere ca pe omega s.a montat motorul y20dth ! la y20dth e impozitul mai mic. cine ma poate indruma si ajuta si pe la rar sa.mi dea de stire pe p.m. !
- AngelGuard
- *
- 26 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 1999 X16XEL
- Bucuresti
AngelGuard
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- redny_indy
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2015
- Astra 2001
- Constanta
redny_indy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2015
- Mesaj Privat
salutare tuturor..am si eu un opel astra g din 2001 si am fost cu ea la rar pt inmatriculare in romania si am picat itp-ul mi.a zis ca am anvelopele prea mari le am 205/65/15 si mi-a dat cu revenire stie careva cat se mai plateste pentru revenire?
defapt el a vrut ''de o ciorba'' dar mi.a fost frica sa ii dau pt ca am auzit ca venise controale peste ei ca primeau spaga bla bla.in Constanta sa intamplat treaba.va multumesc anticipat.
defapt el a vrut ''de o ciorba'' dar mi.a fost frica sa ii dau pt ca am auzit ca venise controale peste ei ca primeau spaga bla bla.in Constanta sa intamplat treaba.va multumesc anticipat.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am reusit sa le omologhez. A costat 100 ron la RAR modificarea in carte. Am stat la rand pentru autenticitate, daca nu as fi mers cu masina nu mi-ar fi facut modificarea. De asemenea trebuie neaparat proprietarul; nu mi-ar fi facut daca nu era tata prezent. Asta cel putin la Iasi, fara relatii. Doar cu adeverinta opel si masina.
Comic a fost ca m-au intrebat de ce n-am venit cu ele montate. Stupid. Ca si cum " de ce n-am incalcat legea ? "
Comic a fost ca m-au intrebat de ce n-am venit cu ele montate. Stupid. Ca si cum " de ce n-am incalcat legea ? "
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- MarcaZizou
- *
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Va salut. Am schimbat blocul motor la o vectra c y20dth cu acelasi tip de motor.
Din ce-am citit:
""
CE TREBUIE SA FAC DACA DORESC SA SCHIMB MOTORUL VEHICULULUI ?
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate.
""
Intrebare: care este pretul care trebuie sa il platesc la RAR pentru schimbare in Cartea mașinii?
Noul bloc motor are seria ilizibila iar itpul mi-a expirat. Operatia a avut loc acum 1 an si am devizul de la service. Ce ma sfatuiti sa fac?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Din ce-am citit:
""
CE TREBUIE SA FAC DACA DORESC SA SCHIMB MOTORUL VEHICULULUI ?
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate.
""
Intrebare: care este pretul care trebuie sa il platesc la RAR pentru schimbare in Cartea mașinii?
Noul bloc motor are seria ilizibila iar itpul mi-a expirat. Operatia a avut loc acum 1 an si am devizul de la service. Ce ma sfatuiti sa fac?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
ionalin91
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare!
Am tot incercat sa gasesc un raspuns la ‘problema’ mea insa nu am reusit. As fi recunoscator daca mi.ar putea raspunde cineva la curiozitate.
Am un Opel Vectra A din 1995 in curs de restaurare (e aproape gata). Problema este ca nu sunt multumim de puterea motorului (2.0 litri 8v, 116 cp , C20NE). Vreau neaparat un 2.0 turbo, insa C20LET este de negasit sau prea scump (foarte rar, si in Romania nu prea gasesti piese).
Intrebarea mea este: Se poate omologa un motor de generatie mai noua? Ma gandesc la un Z20LEH (castig si vreo 40 cp fata de LET, fara remapare).
Daca da, care ar fi conditiile, procedura, costurile?
Va multumesc!
Am tot incercat sa gasesc un raspuns la ‘problema’ mea insa nu am reusit. As fi recunoscator daca mi.ar putea raspunde cineva la curiozitate.
Am un Opel Vectra A din 1995 in curs de restaurare (e aproape gata). Problema este ca nu sunt multumim de puterea motorului (2.0 litri 8v, 116 cp , C20NE). Vreau neaparat un 2.0 turbo, insa C20LET este de negasit sau prea scump (foarte rar, si in Romania nu prea gasesti piese).
Intrebarea mea este: Se poate omologa un motor de generatie mai noua? Ma gandesc la un Z20LEH (castig si vreo 40 cp fata de LET, fara remapare).
Daca da, care ar fi conditiile, procedura, costurile?
Va multumesc!