RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
Radu, vezi cã pe radiatorul egr sunt trei furtunuri de vacuum, 2 lungi și unul scurt de vreo 3 cm lungime; ãsta scurt e folosit ca un dop și se aflã între cele 2 lungi, iar acesta, in cazul meu era fisurat și automat pierdeam vacuum și aveam aceleași simptome ca tine, doar ca așa cum am mai zis, mie-mi dãdea mai multe/diferite coduri de eroare. Mecanicul a scos acel furtunaș ce e folosit drept dop, i-a tãiat capãtul “fisurat”, a pus un șurub ca sã nu mai tragã aer, la mufat înapoi pe radiatorul egr..și nu mi-a mai fãcut probleme; mi-a șters și erorile...și pa. Accesul la acest furtun/dop nu e prea ușor..poate o pensetã lungã te va ajuta. Poate o fi tot ãsta și in cazul tãu...fã o verificare; ar mai putea fi posibil sã ai un cablu împușcat...
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
O sa verific ,multumesc de sfat.Eu tare tind sa cred ca e un fir ceva.Ciudat e ca in cazul meu, aceasta problema a aparut in momentul cand am luato de la service dupa ce am schimbat oringul de la pompa de ulei.Cand am ridicat masina din service me-a aparut in bord "service in curand " dar atunci am crezut ca e de la revizie iar dupa aceea tot aparea in bord si i-mi limita si puterea am revenit in service ,aveam eroarea P0402 si au zis ca e supa EGR ,am schimbato si nimik aceleasi simptome.De vreo jumatate de an nu reusesc sa descopar buba.Precizez ca am fost si la alt service.As vrea sa ma duc la reprezentanta opel,dar in bacau de unde sunt eu nu am incredere deloc in ei.
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
verifica furtunul de la Turbo. ala gros in dreapta cum te uiti la motor. pune mana pe el si daca este unsuros pe partea de jos este crapat. se fisureaza pe partea de interior. se inlocuieste usor dar este cam scump.
si inca ceva:
fugi si nu te mai uita in urma de 'specialistul' care a recomndat anularea EGR.
si inca ceva:
fugi si nu te mai uita in urma de 'specialistul' care a recomndat anularea EGR.
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
trebuie verificat tot circuitul de aer. verifica strangerea colierelor Turezi masina la 3000 de ture sa se umfle toate furtunele de pe la turbo si misti de ele (sa te mai ajute cineva).
trage aer fals pe undeva sau un tub sau furtunas de vacuum este fisurat. de obicei se manifesta la cald cand se mai inmoaie cauciucul.
asa am patit eu cu un furtun la Omega B y22dth. vreo luna m-a chinuit.pana l-am dibuit
trage aer fals pe undeva sau un tub sau furtunas de vacuum este fisurat. de obicei se manifesta la cald cand se mai inmoaie cauciucul.
asa am patit eu cu un furtun la Omega B y22dth. vreo luna m-a chinuit.pana l-am dibuit
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
RRadu465
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat