- bassus_play
- *
- 4 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Kadett 1985 T4ECI
- Prahova
bassus_play
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1985 T4ECI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Vroiam sa o vand...dar am inceput sa ma gandesc sa o tin, consuma foarte putin si merge destul de bine...mai am capul de planetara dinspre cutie de schimbat pe stanga ("canta" la viraje), de verificat comutatoarele si in general partea electrica si cam atat. Podul pedalier si pragurile le-am reconditionat in vara acestui an. Poate ceva imbunatatiri la interior ar fi bine sa-i mai fac, arata cam ponosita...
gula
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: deva
- Masina: Kadett 1987 1,3nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
salut baieti ,socul la diesel este de doua modele:
-1-cel care ii da avans pt o pornire mai usoara
-2-cel care mareste relantiul si respectiv debitul de motorina
-mai exista si combinati ale acestora ex:automate sunt pe apa(pe masura ce se incalzeste apa un resort le aduce la pozitia initiala) si cu bimetale (functionare asemanatoare termocuplei)
-la mine este pe apa 1,5TD isuzu si actioneaza asupra regulatorului de avans automat(de sub pompa de injectie)
-daca imi trimeti o poza cu pompa de injectie iti spun cum lucreaza socul si cumse verifica functionarea lui
-1-cel care ii da avans pt o pornire mai usoara
-2-cel care mareste relantiul si respectiv debitul de motorina
-mai exista si combinati ale acestora ex:automate sunt pe apa(pe masura ce se incalzeste apa un resort le aduce la pozitia initiala) si cu bimetale (functionare asemanatoare termocuplei)
-la mine este pe apa 1,5TD isuzu si actioneaza asupra regulatorului de avans automat(de sub pompa de injectie)
-daca imi trimeti o poza cu pompa de injectie iti spun cum lucreaza socul si cumse verifica functionarea lui
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
sarbmihai
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Si eu am un model 17D (kadett 90'). Aceste modele au soc automat (electroni). Pe pompa de injectie vin doua fire de alimentare cu tensiune: Unul merge la electrovalva iar celelat alimenteaza socul. Nu stiu exact cum functioneaza acest soc dar ideea e ca daca el nu functioneaza masina porneste destul de greu in anotimpul rece!
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Z_Junior
- **
- 112 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
buna sunt nou pe aici .
am shi eu un kadett e diesel 1.6. am shi eu soc de ala in partea stanga sub bord.rolul lui este sa dea un pic mai multa motorina .el se leaga la pompa de injectie undeva intre motor shi pompa duce daca vretzi sa verificati urmariti cablul.cui ii mere poate sa obs la drum intins ca daca il trage mere costant cu o anumita viteza.
am shi eu un kadett e diesel 1.6. am shi eu soc de ala in partea stanga sub bord.rolul lui este sa dea un pic mai multa motorina .el se leaga la pompa de injectie undeva intre motor shi pompa duce daca vretzi sa verificati urmariti cablul.cui ii mere poate sa obs la drum intins ca daca il trage mere costant cu o anumita viteza.
- Z_Junior
- **
- 112 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
la pornire nu il folosesc doar fatul ca il mai gasesc tras de tata.faza e ca rupe ceva la in puls la motorina.am mai vazut pe aici cu pornirea iarna.se lasa de 2-3 ori p bujii.e valabila shi la mine ca altfel zici ca sare din tampoane shi tot nu porneste.care se pricepe mai bine sa imi zica shi mie de ce nu porneste ca la astea mai noi cu toate noi pe ea .cam care este cauza.ms
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
@devilam banuit si eu ca este automat nu stiam sigur.
In ceea ce priveste ce ai spus tu "Eu mi-am dat seama ca functioneaza(am inteles ca e ceva electric..un releu.. o bobina ceva ) ..cum?! .. dimineata cand era frig.. porneam motorul si statea la 5..600 de turatii pana cand la un moment dat auzeam un click si imediat turatia era la 900.. semn ca gata socul era "retras". " nu cred ca ai dreptate ceea ce auzi tu este releul de la bujiile incandescente.
In ceea ce priveste ce ai spus tu "Eu mi-am dat seama ca functioneaza(am inteles ca e ceva electric..un releu.. o bobina ceva ) ..cum?! .. dimineata cand era frig.. porneam motorul si statea la 5..600 de turatii pana cand la un moment dat auzeam un click si imediat turatia era la 900.. semn ca gata socul era "retras". " nu cred ca ai dreptate ceea ce auzi tu este releul de la bujiile incandescente.
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Din ce am observat eu la pompa de injectie socul este automat, sunt niste pargii care sunt actionate de un arc, insa la mine nu functioneaza.
Exact in capatul cablului de acceleratie, unde vine la pompa, este o clapita care ar trebui sa fie actionata automat de un arc prin intermediul parghiilor. Distanta dintre clapita si capatul cablului de acceleratie este de aproximativ 5 mm.
La rece ar trebui clapita sa apese pe capatul cablului de acceleratie foarte putin astfel in cat turatia sa creasca, reglajul turatii ei la rece se face din surubul de pe clapita presupun.
Cel putin pentru mine asta ar avea logica.
Am sa revin cu ceva imagini (fotografii) sa punctez ceea ce am afirmat.
Exact in capatul cablului de acceleratie, unde vine la pompa, este o clapita care ar trebui sa fie actionata automat de un arc prin intermediul parghiilor. Distanta dintre clapita si capatul cablului de acceleratie este de aproximativ 5 mm.
La rece ar trebui clapita sa apese pe capatul cablului de acceleratie foarte putin astfel in cat turatia sa creasca, reglajul turatii ei la rece se face din surubul de pe clapita presupun.
Cel putin pentru mine asta ar avea logica.
Am sa revin cu ceva imagini (fotografii) sa punctez ceea ce am afirmat.
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
cand e motorul rece turatia ar trebui sa fie undeva in jur de 1000(daca nu ai turometru ar trebui sa il auzi mai turat decat de obicei 700 rpm). de asemenea cand e frig tare daca nu are soc da sa iti moara motorul si poate chiar iti moare daca nu il tii umpic, repet, umpic turat. cat despre sprituri nu e bine cat timp e rece .... mai bine il tii turat constant la vreo 1000-1200 rpm decat sprituri.
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ok,se pare ca la mine nu functioneaza:dupa ce pornesc motorul ,daca nu il tin putin turat,se opreste.
Unde anume in cadrul motorului se afla socul automat,ca sa stiu ce sa inlocuiesc(este o operatie dificila sau o pot face si eu-nu neaparat un mecanic) si cam cat costa la dezmembrari?
Dezmambrari in Sibiu?
Unde anume in cadrul motorului se afla socul automat,ca sa stiu ce sa inlocuiesc(este o operatie dificila sau o pot face si eu-nu neaparat un mecanic) si cam cat costa la dezmembrari?
Dezmambrari in Sibiu?