Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Opel Vectra C din 2004 motor 2,2 automata. Am o problema foarte mare la ea, consuma exagerat de mult ulei are 224.000 km in bord. Problemele au început de când nu îmi mai merge sonda lambda( consum mare,nu mai trage,se opreste) mâine merg sa mi-o schimbe. Dar uleiul nu stiu unde se duce pt cã scurgeri nu sunt pe nicãieri, in vasul de apa nu este, spuma nu este pe capacul de la ulei...testul de compresie a iesit bine. Unde credeti cã ar fi problema? Eu locuiesc în germania si la service am întrebat dupã ce iau fãcut testul de compresie si au zis cã trebuie sã verifice motorul si mã costã 1500e! Foarte mult
Va multumesc pt eventualele rãspunsuri


MODEL: Vectra 2004
MOTOR: Z02
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Pai dacã prima sonda e dusa, motorul funcționeazã în avarie, și e normal sa te ducã doar pana la un service. Amestecul nu mai este fãcut corect, și aia este.Schimba sonda, și vezi cum se prezintã treaba.Consumul ar trebui sa scadã, și sa meargã în parametri.Daca tot da cu fum, o sa nenoroceasca rapid și sonda asta, din cauza depunerilor.Uleiul se arde în motor, dacã au interpretat corect testul compresie, rãmân simeringurile supapelor coapte și lagarite.Presupun ca turbina este ok, dacã toate problemele au apãrut, de când a crãpat sonda.Este doar o pãrere, și fãrã investigații nu se poatã da verdictul corect.
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Tocmai ce am venit de la service mau scuturat de 500e, au montat sonda lambda...dar nici o diferențã și se pare cã au gãsit stricat un furtun flexibil și la galeria de admisie 3 clapete defecte.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Au inlocuit sonda lambda, au remediat furtunul si au reparat clapetele si au luat 500 euro manopera si materiale?

Nu pare mult pentru Germania.
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nu vai doar pt cã au inlocuit sonda mi-au luat 500. Dar intrebarea acum e de unde au dedus ei cã clapetele de la galeria de admisie sunt stricate? Cã nu au demontat nimic. Au zis cã trei clapete sunt stricate și furtunul de la țeavã de evacuare e și el crapat.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Acum fãrã supãrare, dacã era acolo un ochi priceput, se puteau evita cheltuieli inutile.Astea sunt consecințele lipsei de cunostinte în acest domeniu.In tara, treaba asta se exploateazã grav de cãtre "mecanicii" romani.Nu cred ca în jermania, sa fie astfel de practici, dar nu bag mana în foc.
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Din pãcate cam e cam la fel cã in romanica numai cã pe bani mai mulți. Spre exemplu prima oara când am fost de ia pus testarul și au spus cã e sonda lambda,i-am întrebat cât costã sonda asta și au zis cã 190 e...am zis ok hai sa o facem. M-am dus a doua zi nu sa potrivit era prea scurta, au comandat alta m-am dus urmãtoarea zi și dupã ce au montat-o am primit factura la urmã și surpriza sonda a costat 270e, și am întrebat dc și mi sa spus cã asta e mai lunga. Ce sa mai zic... Sa mai uitat un prieten mecanic la ea și mi-a spus cã sunt cuzineti duși, pt cã îmi scoate ulei pe teava de eșapament și da aer fierbinte și îmi face presiune in motor( am pornit mașina și a desfãcut capacul pe unde pun ulei și a fãcut cã și când desfaci un bidon agitat. Adicã fâsâiala aia). Eu nu mã pricep la masini,voi ce credeți are dreptate?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,203
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din simptomele descrise de tine seamana a motor dus,sa faci o revizie capitala cu segmenti simeringuri supape,ce-o mai fi pe acolo nu cred ca merita ca bani si risc sa puna Dorel de Romania sau Germania ceva pe dos sa cheltui niste bani degeaba.Eu vad doua posibilitati ori masina se vinde ori schimbi motorul cu totu ca din aproape in aproape depasesti suma prin schimbari de piese degeaba,dovada prietenul tau zice de cuzineti ,acolo e vorba de segmenti....
Daca tii la masina ta si la banii din portofel gaseste un atelier capabil sa puna un motor fara sa farame si altceva pe langa si scapi cel mai ieftin,rapid ...elegant.
PS Eu reconditionez motoare si stiu cum se pune problema.
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
La un service nu mã mai duc in nici un caz cu ea, cum am mai spus cei de la service mi-au cerut 1500e doar sã desfacã motorul ... Mi se pare enorm de mult. Eu oricum nu mai înțeleg nimic, testul de compresie a ieșit f Bine...sonda lambda a fost schimbata. Dar masina tot Nu merge cum trebuie, astea sunt problemele la ea: nu mai trage cum ar trebui,consum mare de benzina, consuma ulei( îl scoate pe țeavã de eșapament sub forma de stropi și da un aer fierbinte)face presiune pe acolo pe unde pui uleiul( cum am mai spus a desfãcut capacul cu motorul pornit și sa auzit ca o fâsâiala). și din când în când îmi moare motorul și îmi trepideazã turometrul la relanti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR