Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stimati colegi,

Am gasit o pereche de faruri xenon AHL complet echipate, modul pentru reglare faruri si cantar, toate pentru un retrofit la masina din semnatura. Farurile arata decent in poze, exista mufele originale pe toate componentele ce vreau sa le cumpar si toate au fost demontate de pe aceiasi masina care a avut aceasta optiune de fabrica.

Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa verific cand ajung la vanzator, pentru urmatoarele aspecte:
- vreau sa fac o proba ca sa ma conving ca farurile sunt functionale (chiar si pentru cateva secunde)
- as vrea sa nu iau teapa cu unele ce au fost demontate de pe masini cu volan pe partea dreapta.

Va multumesc.

L.E:
Spalatoarele de faruri, borcanul cu pompa auxiliara plus furtunele pentru spalatoare le-am cumparat deja saptamana trecuta de pe o Astra H ce a avut de fabrica pachetul ,,echipare de iarna,, pe faruri halogen. Cablarea o voi face personal, deci cade in sarcina mea reusita intregii lucrari.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vanzatorul nu a fost de acord sa le alimentam pe direct (sa nu ardem balastul, etc) si cum nu am gasit niciun actzibild cu cod GM sau Opel pe far (desi se vedea locul unde au fost initial) si cum nici dupa demontarea capacului de la bec nu am gasit un cod valid pe spatele corpului de lentila sa aflu mai multe de pe Internet, am cerut vanzatorului sa le faca semne cu vopsea si le-am luat ,,in blind,,. N-am mai facut asa un deal ciudat cu piese SH in viata mea… dar presupun ca toate au un inceput in viata, deci nu pot decat sa sper ca intr-un final farurile sunt de Europa si nu am luat teapa.

O sa incep cablarea pe masina dupa ce o sa ma documentez in TIS2000 si dupa ce recitesc tot ce e valoros (si fara de greseli) aici in topic.

Stima.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,503
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Teoretic, avand toate componentele, ar trebui sa fie destul de usor de facut, cu ceva probleme la partea de aspect (al lucrarii).
Daca vei incerca farurile "pe banc", atentie la alimentarea fazei scurte, pentru ca instalatiile acestea sunt pretentioase la surse in comutatie (ar trebi un acumulator in paralel), altfel aparenta va fi de bec ars.
In rest, mult succes!

P.S. Am masina cu aceasta dotare din fabrica, daca este nevoie de ceva detalii ...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, cu siguranta o sa revin aici cu ceva intrebari.

Defapt una o am deja si anume : cum este cablat ,,cântarul,, de sub masina? Cu cablaj tras prin masina pana ce cablajul iese pe undeva in partea din spate a masinii in zona unde este instalat cântarul, sau acesta este cablat in totalitate pe sub masina pâna in fata ?

Probabil va trebui sa gasesc un Astra H in dezmembrari ca sa vad exact cum sunt trase firele, ca nu pot sa-mi imaginez altfel.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,503
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sunt 99% convins ca acele 3 fire, merg pe langa cele catre senzorii de ABS spate si cele pentru sonda litrometrica (si pompa carburant, cine are).
Modulul vine fixat langa levierul pentru deschiderea capotei si tot pe acolo trec si instalatiile despre care ziceam si presupun ca merg pe langa prag pana in spate.
Nu stiu exact locul pe unde trec prin caroserie, presupun ca pe undeva in dreptul banchetei spate, dar sincer nu m-am "lovit" niciodata de treaba asta.
Daca nu iese la iveala, imi spui si "o caut" pe a mea.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am inceput documentarea pentru operatiunea de montare sistem spalator de faruri. Vad ca trebuie tras un fir de plus din mufa pompei de mare presiune a vasului spalator pâna in UEC. Exista vre-o sansa sa am deja firul tras, daca masina a venit de fabrica cu buton SPORT si cablaj IDS? Proiectoare nu am in bara, dar cred ca am deja trase mufele albastre pentru proiectoare pâna in fata masinii.

Sau sa intreb altfel: este cineva dintre cei ce-au facut retrofit la spalatoarele de far cand si-au montat farurile XENON si care au gasit deja masina precablata pentru sistemul de spalare faruri la Astra H ?

Daca nu am deja prezent pinul de plus la pozitia 46 in UEC, atunci va trebui mai intai sa dau o raita prin dezmembrari ca sa extrag un pin dintr-un UEC ce a fost deja demontat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR