deci mai zic o data poate de data asta citeste toata lumea
Urmele respective NU AU CUM sa fie de la segmenti pentru ga zgarieturile si materialul depus sunt pana SUS IN CILINDRU ! Se vede CLAR pana unde ajung segmentii si cum urmele depasesc acel nivel.
Problemele sunt urmatoarele
1) De unde este acel aluminiu depus ? Garnitura de chiulasa pare intreaga. Nu are nici o urma pe ea... Pistonul 3 e intreg, nu are nici o "bucata lipsa" deci slabe sanse sa fie depunerile de pe piston. Ca depunerile sa ajunga pana sus in cilindru, trebuia sa se vada macar ceva pe marginea pistonului 3, care pare intreg, si totusi sunt depuneri si pe cilindrul 3.
2) Ce am gasit o fi cauza supraincalzirii de acum? sau dinainte ? Mentionez ca se vad urme CLARE pe pistonul 2 si pe chiulasa deasupra pistonului 2 de ceva prins in cilindru si lovit si in piston si in chiulasa.(mentionez ca am facut 45.000 Km de cand am luat-o si clar eu nu am scapat nimic in cilindru, mai ales ca nu am gasit si obiectul cu pricina) In caz ca era dinainte, motorul mergea bine. Daca ar merge la fel ca inainte cu ce e acolo nu as avea nici o problema. Probabil segmentii s-au adaptat la depuneri...
3) Daca aleg sa curat cilindrii, cum as putea sa ii curat ? cu vreo substanta ? cu smirghel ? cu vreo masinarie de prelucrat ?