- alghe21
- **
- 186 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Bucuresti
alghe21
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
cozmino a scris:Scuze ca ma bag si eu in discutie , de cateva zile am observat ca dupa ce merg aproximativ o ora cu masina(in drumul spre serviciu care e de cam 20km) intra foarte greu in viteza 1 cand stau pe loc, cum a spus si costicimpy daca am putina viteza intra foarte usor .
A 2-a problema care apare la fel, dupa mers cam o ora prin mirificul Bucuresti este ca , caraie foarte tare cand vreau sa bag in marsalier .
Mentionez ca , nu am ce regla la timonerie din moment ce functioneaza ok , aceste probleme aparand dupa o utilizare foarte mare a ambreiajului .
Uleiul din cutia de viteze am vrut sa-l schimb insa mi s-a spus ca nu am buson de golire .
Deci ce ar mai putea ramane in discutie(placa de presiune, disc sau rulment , nu ? )
Multumesc !
A 2-a problema care apare la fel, dupa mers cam o ora prin mirificul Bucuresti este ca , caraie foarte tare cand vreau sa bag in marsalier .
Mentionez ca , nu am ce regla la timonerie din moment ce functioneaza ok , aceste probleme aparand dupa o utilizare foarte mare a ambreiajului .
Uleiul din cutia de viteze am vrut sa-l schimb insa mi s-a spus ca nu am buson de golire .
Deci ce ar mai putea ramane in discutie(placa de presiune, disc sau rulment , nu ? )
Multumesc !
Cum ai rezolvat, cozmino ?
Mentionez ca exact aceeasi problema am si eu, dupa ceva timp de mers, intra tot mai greu in treptele 1 si 2, iar in marsarier caraie...
Am schimbat si uleiul, am dat jos capacul de dedesubt, ala cu 10 suruburi si dupa ce s-a golit tot, l-am lasat sa se scurga citeva ore si am si sters depunerile, am pus ulei Castrol 80W-90.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gabrield a scris:Cum sa fac sa aflu cauza acestei probleme ?
O vizita la service nu ma incanta...
O vizita la service nu ma incanta...
Iti scoti jocul de la nuca schimbator si faci reglare timonerie :
Uleiul din cutie mai bine ai fi pus original, cam 30lei/L, este altfel decit Castrol probat si de mine.
Daca tot nu intra usor atunci sincron.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- alghe21
- **
- 186 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Bucuresti
alghe21
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Si dupa ce faci asta, nu mai incerca sa selectezi treapta I daca simti ca nu intra. Nu faci altceva decat sa o dereglezi din nou si sa adaugi uzura prematura la cutie. Daca nu intra in a II-a, se lasa pe punctul mort, se apasa ambreiajul din nou si se mai incearca o data. Daca nici atunci nu vrea, inseamna ca nu e de a II-a si ai doua variante: sa incetinesti si mai mult si sa repeti sau sa selectezi treapta II si sa procedezi ca si cum ai pleca de pe loc. Crede-ma, daca faci asta nu adaugi mai multa uzura ambreiajului decat ca atunci cand pleci de pe loc. Ba chiar mai putina, deja ai ceva viteza, nu trebuie sa invingi inertia plecarii de pe loc.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- BUF
- **
- 137 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
BUF
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cam nasol, aceeasi problema cu intratul in trapta 1 o am si eu. E drept ca nu tot timpul dar....
Sincer eu sunt paralel cu ce este sub capota, fiind si prima masina pentru mine.
Ramane acum varianta service, care sincer nu ma incanta deloc, avand cateva parleli )
Stiti pe careva care sa se uite sau sa faca asa ceva in particular?
Multam.
Sincer eu sunt paralel cu ce este sub capota, fiind si prima masina pentru mine.
Ramane acum varianta service, care sincer nu ma incanta deloc, avand cateva parleli )
Stiti pe careva care sa se uite sau sa faca asa ceva in particular?
Multam.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- BUF
- **
- 137 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
BUF
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
anghel tudor cristian a scris:Eu habar nu am care este original al lui pentru ca masina am luato SH si ....
Stiu doar ca ii trebuie GM, ulei pe care nu il gasesc si pe care l-am inlocuit cu castrol(acum ce numar are habar nu am, trebuie sa ma uit pe cutie)
Stiu doar ca ii trebuie GM, ulei pe care nu il gasesc si pe care l-am inlocuit cu castrol(acum ce numar are habar nu am, trebuie sa ma uit pe cutie)
Nu ai gasit tu ulei, asta e alta poveste daca nu stii sa cauti. Ai incercat aici ? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19724
- BUF
- **
- 137 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
BUF
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca timoneria este putin dereglata sau are joc asa se manifesta, pe loc intra si in mers nu. Regleaza si vezi pe urma. Cutia nu e asa usor de dat jos, in primul rind trebuie un elevator si 2 oameni ca atffel e chinul de pe lume. Pe urma fara n prese si jucarele nu poti schimba sincron, plus ca mai mult ca sigur vei mai gasi si altele...
Deci regleaza timoneria si vezi pe urma cum sta treaba.
Un ulei gros cam asa se manifesta citeodata, nu vrea 1 si 2...
Regleaza !
Deci regleaza timoneria si vezi pe urma cum sta treaba.
Un ulei gros cam asa se manifesta citeodata, nu vrea 1 si 2...
Regleaza !
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ok, am inteles, sa traiti.
Maine reglez.
O ultima intrebare, instructiunile astea, de la Cielo, par ok ?
4-2. ARTICULAÞIE SCHIMBÃTOR VITEZE
Reglare(Fig 4, 9, 10,11, 12 ºi 13)
1) Se deconecteazã cablul bornã negativã baterie.
2) Se poziþioneazã levier schimbãtor viteze(203) la pct mort.
3) Se slãbeºte ºurubul clemei de fixare(210).
4) Se demonteazã buºonul orificiului de blocare A de
pe capac (235). (Fig 10)
– Se roteºte tija de c-dã pânã când se poate introduce
în orificiul A un ºtift de f 4,7mm pânã intrã
în orificiul corespondent din levierul
intermediar(227).
210. ªURUBUL CLEMEI DE LEGÃTURÃ
239. BOLÞ PIVOTANT
FIg. 9 ªurub clemã de legãturã
A. ORIFICIU DE BLOCARE
224. TIJÃ DE COMANDÃ
Fig. 10 Buºon orificiu de blocare
5) Se demonteazã burduful(202) de pe consolã pt a se
observa mecanismul comenzii schimbãtorului de viteze.
6) Se plaseazã levierul de schimbare a vitezelor(203)
în poziþia treptelor 1-2, fiind încã la punctul mort.
a. Cu levierul lângã opritor ºi sãgeata în dreptul
semnului, se strânge ºurubul clemei de
fixare(210).
b. Cuplu – 14 Nm.
c. Dupã strângerea la cuplu, ºurubul(210) se va mai
strânge în plus 1/4 pânã la 1/2 turã.
7) Se verificã distanþa între ciocul „A” ºi opritorul „B”
(Fig13) cu levierul în punctul mort aceasta trebuind
sã fie de 3 mm dupã reglaj.
Se scoate ºtiftul de f 4,7mm ºi se monteazã buºonul.
9) Se regleazã distanþa „C” (Fig13) prin rotirea piuliþei
de reglaj „D”. Înaintea reglãrii se vor îndrepta cele 2
cleme de asigurare a piuliþei.
a. Distanþa „C” – 11,6±0,2 mm.
b. Se asigurã piuliþa de reglaj îndoind cele 2 cleme.
10) Se monteazã burduful(202) pe consolã ºi apoi se
centreazã consola.
11) Se conecteazã cablul bornã negativã la baterie.
Maine reglez.
O ultima intrebare, instructiunile astea, de la Cielo, par ok ?
4-2. ARTICULAÞIE SCHIMBÃTOR VITEZE
Reglare(Fig 4, 9, 10,11, 12 ºi 13)
1) Se deconecteazã cablul bornã negativã baterie.
2) Se poziþioneazã levier schimbãtor viteze(203) la pct mort.
3) Se slãbeºte ºurubul clemei de fixare(210).
4) Se demonteazã buºonul orificiului de blocare A de
pe capac (235). (Fig 10)
– Se roteºte tija de c-dã pânã când se poate introduce
în orificiul A un ºtift de f 4,7mm pânã intrã
în orificiul corespondent din levierul
intermediar(227).
210. ªURUBUL CLEMEI DE LEGÃTURÃ
239. BOLÞ PIVOTANT
FIg. 9 ªurub clemã de legãturã
A. ORIFICIU DE BLOCARE
224. TIJÃ DE COMANDÃ
Fig. 10 Buºon orificiu de blocare
5) Se demonteazã burduful(202) de pe consolã pt a se
observa mecanismul comenzii schimbãtorului de viteze.
6) Se plaseazã levierul de schimbare a vitezelor(203)
în poziþia treptelor 1-2, fiind încã la punctul mort.
a. Cu levierul lângã opritor ºi sãgeata în dreptul
semnului, se strânge ºurubul clemei de
fixare(210).
b. Cuplu – 14 Nm.
c. Dupã strângerea la cuplu, ºurubul(210) se va mai
strânge în plus 1/4 pânã la 1/2 turã.
7) Se verificã distanþa între ciocul „A” ºi opritorul „B”
(Fig13) cu levierul în punctul mort aceasta trebuind
sã fie de 3 mm dupã reglaj.
Se scoate ºtiftul de f 4,7mm ºi se monteazã buºonul.
9) Se regleazã distanþa „C” (Fig13) prin rotirea piuliþei
de reglaj „D”. Înaintea reglãrii se vor îndrepta cele 2
cleme de asigurare a piuliþei.
a. Distanþa „C” – 11,6±0,2 mm.
b. Se asigurã piuliþa de reglaj îndoind cele 2 cleme.
10) Se monteazã burduful(202) pe consolã ºi apoi se
centreazã consola.
11) Se conecteazã cablul bornã negativã la baterie.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat