ovidiubi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
danisibiu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
la fel am si eu o vectra din 92 a fost si pe gaz si imi moare la relantii sau chiar si dimineata dupa ce o pornesc prima data dupa care a doua oara sta doar daca o tin umpic accelerata nus ce sai mai fac calculatorul la tester e ok altceva se spune ca am si nu am de gand sa merg in 10 service-uri dejaba astept un raspuns multumesc
- mircea hau
- **
- 60 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2004
- Dambovita
mircea hau
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
Buna,....
Nimeni nu a spus aici daca in bord se aprinde ECU, check engine senzor,.....beculetzul mic portocaliu....daca da...cel mai bine si mai bine e sa-i faceti un test...TESTUL CU AGRAFA....si va scuteste de o gramada de bani dati aiurea...pentru ca "datul in nas" la masina poate avea o gramada de cauze...dar parerea mea e ca IAC-ul acela e buba principala....
bujiile cand se duc naibii, merge masina in 3 pistoane, scoate un zgomot groaznic, sunt umede la verificare, iar cand e uleiul in primul rand se aprind becurile rosii in bord...si altele........
Nimeni nu a spus aici daca in bord se aprinde ECU, check engine senzor,.....beculetzul mic portocaliu....daca da...cel mai bine si mai bine e sa-i faceti un test...TESTUL CU AGRAFA....si va scuteste de o gramada de bani dati aiurea...pentru ca "datul in nas" la masina poate avea o gramada de cauze...dar parerea mea e ca IAC-ul acela e buba principala....
bujiile cand se duc naibii, merge masina in 3 pistoane, scoate un zgomot groaznic, sunt umede la verificare, iar cand e uleiul in primul rand se aprind becurile rosii in bord...si altele........
astranja
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daddy 1313, din curiozitate am scos mufa de diagnoza.Mentionez ca nu mi se aprindea nici un bec in bord, uneori raspunde greu la acceleratii bruste.Cu mufa scoasa MERGE PERFECT!Insa ar fi bine sa detaliezi, daca stii?Nu cumva creste consumul?Care e cauza de se schimba mersul motorului cu acea mufa scoasa?Daca tu nu stii as fi bucuros sa imi raspunda cineva cu experienta (dancuciureanu).
dobrin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: torino-italia
- Masina: Vectra 2001 z16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- marius_ovidiu
- *
- 6 mesaje
- din 23 Aug 2006
- Tigra 1996
- buk
marius_ovidiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: buk
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2006
- Mesaj Privat