Cu multa inconstienta si mult tupeu eu si un prieten am desfacut si curatat admisia si valva egr de pe un y20dth. Spun asta pentru ca santem incepatori si nu am umblat in asa ceva niciodata. Mai mult de schimbat o roata de rezerva nu am facut.
Operatia de demontare a decurs ok, cel mai greu fiind sa tragem de conductele de inalta presiune.
Super hard curatarea proprizisa a galariei si capacului, acea mazga se da greu jos si a durat peste asteptarile noastre.
Montat inapoi destul de usor, greu fiind sa aducem conductele metalice in pozitia initiala.
Schimbat si ambele garnituri cate 16 ron bucata.
Mari emotii am avut la pornire care nu a vrut deloc dupa 20-30 de chei desi in tutorial spunea ca o ia dupa 5-7.
Am bagat motorina pana sus la filtrul de motorina si apoi am tractato si pornit la vale cu a 2-a. La inceput mergea cate 10 secunde apoi se oprea. Dupa vreo 5-6 etape de mers cate 10 secunde a ramas pornit motorul dar mergea tare sacadat si tremura foarte tare. am lasat-o pornita asa vreo 10 minute si apoi am plecat cu ea. Dupa inca vreo 6-8 minute a revenit la normal si merge super OK.
Munca grea dar asa am invatat si noi cate ceva.
Inainte de desfacere
cu valva demontata
galerie super imbacsita
La munca de jos, si nu e decat inceputul
Piese curatate
final
recomandari personale constatate pe parcurs
Folosirea de manusi chirurgicale de la farmacie 5bani perechea, am luat 20 de perechi
Cautarea unei bai de spalat piese, ne-a ajutat cineva de la o firma bosch cu o baie in care era un degresant foarte puternic si dizolva uleiurile foarte repede.
Cheie dinamometrica, am strans ca ghorghe un surub la capac care sa rupt, noroc ca se potrivesc cele de la cabluri si lam inlocuit, acolo urmand sa pun altceva.
O singura intrebare: de ce a pornit totusi asa de greu?