- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Kopacka, la masina ta se poate face cip-tuning clasic. Adica un meserias sa inlocuiasca memoriile originale cu altele ce contin softul optimizat.
Gandeste-te bine daca vrei sa faci asta, mai ales ca motorul nu este tocmai nou si sunt slabe sanse sa gasesti o firma consacrata pentru aceasta operatiune.
Gandeste-te bine daca vrei sa faci asta, mai ales ca motorul nu este tocmai nou si sunt slabe sanse sa gasesti o firma consacrata pentru aceasta operatiune.
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
mersi maiandrei ca ai intervenit. deja ma simtem cam depasit dar nici nu vroiam sa nu ii mai raspund pt ca nu sunt nesimtit. sa inteleg ca nu poti sa il ajuti in privinta asta? si mai am o intrebare poate prosteasca dar x17dtl cand s-a scos din productie? adica fiind x17 ma gandesc ca sunt sanse sa se fi folosit pana in 99 sau oricum ideea care vreau sa o evidentiez esta ca daca s-a fabricat cumva pana in 97 nu poate sa ia un BC de la una mai noua de la dezmembrari? sau de la un x17dth ca alea sunt mai multe. mersi anticipat
kopacka
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Parerea mea proprie si personala este ca nici un filtru sport nu isi merita banii, la puteri de sub 300 CP si modificari minore.
Am testat pe dyno o Astra OPC cu filtru stock si FARA filtru, iar cea mai mare diferenta obtinuta a fost de 4 CP. Probabil cu un filtru sport BUN diferenta ar fi fost de vreo 2 CP.
Pastrand proportiile, la 100 CP nu cred ca vei castiga mai mult de 1 CP. Cine are impresia ca se intampla minuni cu filtrul sport se pacaleste singur. E placebo. Iti place sunetul, mergi mai turat si de aici si senzatia de mai multa putere.
S-a scris mult despre efectele negative, nu are rost sa reiau si eu.
Am testat pe dyno o Astra OPC cu filtru stock si FARA filtru, iar cea mai mare diferenta obtinuta a fost de 4 CP. Probabil cu un filtru sport BUN diferenta ar fi fost de vreo 2 CP.
Pastrand proportiile, la 100 CP nu cred ca vei castiga mai mult de 1 CP. Cine are impresia ca se intampla minuni cu filtrul sport se pacaleste singur. E placebo. Iti place sunetul, mergi mai turat si de aici si senzatia de mai multa putere.
S-a scris mult despre efectele negative, nu are rost sa reiau si eu.
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
LE:
Prin "filtru sport" inteleg chiar filtru folosit in competitii sportive, nu asa zise filtre sport de carcasa care de cele mai multe ori limiteaza. Si am sa adaug ceea ce am mai spus de cateva ori cu diverse ocazii: uleiul cu care se unge un filtru sport strica debitmetrele. Asta e si motivul pentru care in competitii sportive se folosesc senzori de aer fara film.
Prin "filtru sport" inteleg chiar filtru folosit in competitii sportive, nu asa zise filtre sport de carcasa care de cele mai multe ori limiteaza. Si am sa adaug ceea ce am mai spus de cateva ori cu diverse ocazii: uleiul cu care se unge un filtru sport strica debitmetrele. Asta e si motivul pentru care in competitii sportive se folosesc senzori de aer fara film.
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
globus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
citeste la calibra ce mecanisme contine. sincer nu cred ca ai vreo sansa. iti trebuie o punte pe spate special facuta ca sa fie invartita de un cardan iar la dimensiunile unei corsa a nu cred ca o sa gasesti adica stiu ca opeluri cu 4x4 sunt calibra vectra a si frontera toate fiind masini late. imi pare rau
globus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
despre omologare trebuie sa intrebi la rar http://www.rarom.ro/?page=rfq cat despre motor vezi la sectiunea vand/cumpar piese https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=13 . apropo vezi ca nu cred ca poti pune motor de 1.8 decat daca a existat o corsa a cu acel motor. daca nu inseamna multa bataie de cap cu teste de tot felu ca nu afecteaza masina si ca poate suporta acel motor caroseria si ca incape in primul rand. e complicat dar daca se poate o sa ai nevoie de o cerere pt schimbarea motorului unui autovehicul inmatriculat in romania http://www.rarom.ro/cs-uploads/11_8_anexal.pdf .
succes. si daca le trimiti mail spunene si noua ce ti-au raspuns ca m-ai facut curios
succes. si daca le trimiti mail spunene si noua ce ti-au raspuns ca m-ai facut curios
globus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi , am intrat pe net la adresa data de tine si m-am documentat.intradevar este foarte complicat sa pui un motor mai mare decit a avut tipul acela de masina.se pare ca singura varianta civilizata este sa caut virful gamei si anume E16SE GSI 1.6 i 74 kw 101CP ,nu foarte rau pt o masina de 800kg.Acum pe ea am 1.5 TD care mi se pare senzational ca fiabilitate si consum si care se comporta destul de bine pt un motor pe motorina.am cam 250000 km fara probleme !vreau sa restaurez masina in totalitate si sa aduc si un plus de valoare la motorizare .va tin la curent si daca auziti de MOTOR sau de o CAROSERIE, vreau !masina a fost data peste cap la viata ei si ,desi reparata, nu se mai asaza chiar in toate formele geometrice initiale.TOATE BUNE.
- enescu ciprian
- *
- 4 mesaje
- din 18 Jun 2008
- Vectra 2001 y2.0DTL
- Dambovita
enescu ciprian
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 y2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2008
- Mesaj Privat
bogdannn
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2008
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cbogdan86
- **
- 105 mesaje
- din 13 Mar 2008
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
cbogdan86
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Salutare.
Dupa remapare, motorul 1.6 VVT (Z16XER) ajunge la 130 CP si 175 Nm. Se foloseste obligatoriu benzina cu cifra octanica de 98 sau peste.
Stock, are 115 CP si 155 Nm.
Dupa remapare, motorul 1.6 VVT (Z16XER) ajunge la 130 CP si 175 Nm. Se foloseste obligatoriu benzina cu cifra octanica de 98 sau peste.
Stock, are 115 CP si 155 Nm.
maiandrei,
Masina mea are 2600 km la bord, este o astra sedan. Vreau sa fac si eu aceasta modificare, pentru ca mi se pare ca trage destul de greu cu AC pornit. Poti sa imi spui si mie daca e recomandabil sa fac remapare acum? Si daca da, ma poti ajuta in aceasta privinta?
Scuze.. am gresit postul.. era pt EDS-MotorSport in Romania - TUNING pentru toate OPEL 97+.. erau deschise in paralel
Printz
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
fredy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2008
- Mesaj Privat