danutza_1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2007
- Mesaj Privat
cetzuc1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut, si eu am o problema asemanatoare cu astra 1.6 z16xe, dupa ce se incalzeste motorul, turatia masinii la relanti tinde sa scada sub 900 rot si mi se opreste motorul, am observat ca se intalmpla des cand pun frana si scot din viteza pt a opri la semafor. Un mecanic mi-a spus ca poate fi din cauza senzorului de turatie de pe volanta.Am crezut ca poate fi de la ac si am mers fara el, insa problema tot a persistat, la diagnoza mi-au aparut niste erori cand a pus testerul insa baiatul ala habar n-avea pe ce lume traieste.Pana rezolva problema merg numai noaptea ca e mai liber
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
am avut manifestari foarte asemanatoare..oprit in mers, becuri aprinse, repornire greoaie...dupa ulte vizite la diferiti mecanici am ajuns la Opel si baietii mi-au spus ca totusi e egr-ul (eroro stocate doar p300X adica missfire si rar cea de egr-p0400) si dupa o curatare a egr si banuiesc update de soft (ca au fost secretosi baietii) nu am mai avut probleme...
un pic si va dau linkul cu problema mea de mai de demult...
https://www.clubopel.com/vie...4xe&start=220
cititi cu atentie, sunt mai multe threaduri unite acolo, insa cu elemente comune...
un pic si va dau linkul cu problema mea de mai de demult...
https://www.clubopel.com/vie...4xe&start=220
cititi cu atentie, sunt mai multe threaduri unite acolo, insa cu elemente comune...
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
iar am probleme , in seara asta s-a intamplat iar sa moara motorul. Am sa descriu exact cum s-a intamplat, la semafor turatia a scazut sub 900 rot/min, lumina ceasurilor de bord a oscilat un pic in intensitate si s-a oprit motorul. Am repornit motorul, am turat masina pana in 5000 rot si am luat piciorul de pe acceleratie si iar s-a oprit,mentionez ca eram oprit la semafor.Am repornit, am plecat de la semafor am mers vreo 300 m, in fata mea era o masina care vira la stanga, am incetinit si iar s-a oprit motorul.Tot astazi am intrat pe o strada neasfaltata si mergem usor cu viteza 1 si turatia era sub 900 si dadea in nas.La tester nu imi mai aparuse nimic.Mi-am pus problema ca ar putea fi si de la benzina dar alimentez doar petrom 99+ sau carera 100 care am inteles ca sunt cele mai bune. Principalele cauze care ar fi :sonda lambda si egr-ul in aceste simptome ale masinii ?
P.S Am uitat sa mentionez ca dupa ce mi s-a oprit motorul cand am plecat parca mergeam innecat.
P.S Am uitat sa mentionez ca dupa ce mi s-a oprit motorul cand am plecat parca mergeam innecat.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
mmsoso
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
buna ziua!am si eu o problema asemanatoare de vreo cateva luni si pur si simplu nush ce sa ma fac deoarece nimeni nu reuseste sa ii dea de cap.Problema a inceput acuma ceva timp cand imi tremura masina la relanti ,imi murea motorul in mers cand franam si scadea turatia masinii mai brusc ,nu pornea la prima cheie,trebuia sa accelerez putin ,iar la relanti de multe ori masina se ineca si murea motorul,astea mai ales la rece.Apoi intr-o dimineata am vrut sa pornesc insa dupa ce a pornit la a 3-a cheie motorul facea un zgomot ingrozitor ca de tractor si masina nu se mai tura,apasam acceleratia si nu se tura.M-a remorcat un prieten pana la un service unde mi-a pus masina pe tester si a dat o eroare cu emisia de gaze si missfire la cilindrul 4.Mi-au gasit catalizatorul infundat rau si l-au spart asa ca am ramas fara catalizator.Acum fara catalizator masina merge insa motorul tot suna mai ceva ca un diesel si tot persista problemele dinainte adica tremura la relanti,nu porneste daca nu accelerezi putin,de multe ori merge inecat masina si moare motorul.Trebuie sa va spun ca inainte sa mi se infunde catalizatorul masina scotea un fum foarte gros la pornire,alb cu miros ca cel de la autobuze.Toate problemele au inceput sa imi apara de cand am ramas fara benzina,poate o fi vreo legatura....Masina e un opel astra g z16 xe ca si a lui Djukici.Nush ce sa ma mai fac,am inlocuit bobina cu una buna si tot degeaba,am curatat throttle si egr si nimik.Daca ma poate ajuta cineva sau daca e cineva din Mures sa imi recomande pe cineva.
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
mmsoso
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
mmsoso
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- FeS
- **
- 147 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Arges
FeS
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
si eu am o problema asemanatoare cu un Opel Astra G Z16XE, adica depaseam pe cineva la 160km/h si s-a ingatuit masina dupa care s-a aprins becul cu masina cu cheie si nu a mai urcat turatia peste 4000rot/min.
Am oprit masina,am pornit-o din nou si nu a mai aparut becul aprins dar cand am ajuns pe la 150km/h s-a aprins din nou.
Am oprit din nou, am pornit si a mers ok dar se auzea ca un diesel ca si cand ar lovi o clapeta in ceva.
Acum daca merg iar cu peste 150km se aprinde becul si nu mai merge peste 4000rot/min.
Ce ar putea fi?
Am detenta fisurata si probabil din cauza asta sonda lamda nu mai inregistreaza corect?
Vreau sa schimb tot traseul de evacuare cu unul sport si apoi sa vad daca mai face aceeasi figura.
Am oprit masina,am pornit-o din nou si nu a mai aparut becul aprins dar cand am ajuns pe la 150km/h s-a aprins din nou.
Am oprit din nou, am pornit si a mers ok dar se auzea ca un diesel ca si cand ar lovi o clapeta in ceva.
Acum daca merg iar cu peste 150km se aprinde becul si nu mai merge peste 4000rot/min.
Ce ar putea fi?
Am detenta fisurata si probabil din cauza asta sonda lamda nu mai inregistreaza corect?
Vreau sa schimb tot traseul de evacuare cu unul sport si apoi sa vad daca mai face aceeasi figura.
- deleted-18802
- *
- 45 mesaje
- din 23 Mai 2008
deleted-18802
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat