datorita faptului ca nu se gasesc de cumparat si daca se gasesc, se gasesc vechi la dezmembrari si nu ai garantia ca vor tine 1 an am apelat la ceva ce se gaseste in comert, este ieftin si nu e greu de adaptat.Se taie capsula veche asa cum este prezentata in fotografie, apoi se cauta un adaos de banda de fier de 3-4 cm si se sudeaza capsula noua de dacie de piciorul capsulei vechi. Apoi se cauta o tija(4)(eu am folosit de la un electrod de 3.25) si se pileste pana la 2.5 si se face un filet cu o filiera de 2.5(pentru a putea intra in capsula de dacie).Dupa ce a-ti dat filetul cam de 5-7 mm (lungime) infiletati tija si apoi luati masura unde trebuie indoita dupa modelul tijei vechi(ca sa intre bine in locasul de pe piciorul capsulei vechi), se scoate si se indoaie.Dintr-o moneda de 1 ban gaurita cu un burghiu de 3 si largita putin(nr 3) pilita in partea dinspre piciorul capsulei se face un opritor pt arcul 2(se poate folosi arcul de la capsula de dacie). Cu tija infiletata se pune arcul langa tija(pentru a lua masura pt opritor se tensioneaxa putin arcul); se scoate tija si cu un ciocan sau menghina se lateste putin (sa nu exagerati) pentru ca sa se opreasca moneda gaurita. Se pune inca o saiba in partea de sus pentru a nu intra arcul in capsula si se infileteaza tija! Imi cer scuze daca nu am fost foarte explicit si am sa va rog sa postati daca aveti nelamuriri. Dupa ce am facut aceste operatiuni pot sa spun ca masina mea parca a mai
capatat putina vlaga, acceleratia s-a imbunatatit, probabil si consumul este putin mai mic.
inainte de a o monta pe masina sa verificati pe alta masina functionalitatea...conectati capsula de vacum la furtunasul de vacum si vedeti daca este trasa tija..