MGM AUTO
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Am achizitionat de curand un Vectra C facelift cu motor 1.9 CDTI 150 cp Z19DTH. De cand am luat-o am simtit ca motorul nu trage de 150 cp (mai am un A4 131 cp cu cuplul 285 Nm care zboara pe langa Vectra asta), mai ales ca are un cuplu de 320 Nm si pe deasupra mai am si un consum destul de mare 11,5 - 12,5l in oras si 8 - 8.6l afara (ASTAI CONSUM DE BENZINAR). Prima data am schimbat debitmetrul. nici un rezultat. Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca trebuie curatat EGR-UL. L-au curatat, dupa care la 3 zile s-a aprins martorul cu motorul in bord iar in cateva ore s-a stins, ramanand inregistrata eroarea (martorul cu masina si cheia nu se mai stingea decat dupa pornirea motorului). I-am vizitat iar pe cei de la Opel si mi-au spus ca au uitat sa stearga data trecuta eroarea la EGR (inainte sa curete EGR-UL nu s-a aprins nici un bec). Am plecat la drum, m-am intors, am calculat consumul si............ la fel de mare plus lipsa de putere care ma scoate din minti. Acum nu e aprins nimic in bord si toti ridica din umeri, ba chiar cei de la reprezentanta zic ca asa e normal sa consume, ceea ce eu unul nu cred. Oare daca schimb EGR-ul cu unul nou scap de aceste probleme?
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
problema ta nu este egr-ul posibil sa ai esapamentul imbicsit si din aceasta cauza sa nu aiba putere motorul.
o alta problema ar putea fi ambreiajul sa patineze, depinde de stilul de mers al celui dinnaintea ta, poti avea injectoarele murdare sau filtru de motorina sau cel de aer foarte murdare, totusi incearca sa-i faci o diagnoza sa citesti parametri de functionare ai motorului sa compari cu cei dati de opel si poate gasesti defectiunea
o alta problema ar putea fi ambreiajul sa patineze, depinde de stilul de mers al celui dinnaintea ta, poti avea injectoarele murdare sau filtru de motorina sau cel de aer foarte murdare, totusi incearca sa-i faci o diagnoza sa citesti parametri de functionare ai motorului sa compari cu cei dati de opel si poate gasesti defectiunea
MGM AUTO
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Masina e aduse de afara la 75000 km si i-am schimbat toate filtrele, uleiul, inclusiv cel de motorina, am schimbat distributie, diagnoze cred ca vreo 3 s-au facut pe tema asta dar ori nu s-a priceput meseriasul ori nu apare pe diagnoza. De mers merg sprtiv cu ea vis-a vis de esapament. Cei de la opel mi-au recomandat sa nu bag aditiv sau motorina aditivata. Ambreiajul , ca si restul masinii e ca nou. Am mers doar 1000 cu ea de cand am schimbat filtrele
- ITA
- **
- 161 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Mehedinti
ITA
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o Vectra C 1.9 CDTI de 160 CP (remapata EDS) si iti spun ca si inainte de remapare dar mai ales dupa, mananca jar. Despere consum, acesta este in limite normale, 5.5-6.2 afara si 7.5-9.5 in oras.
Eu cred ca mai intaii trebuie sa schimbi filtrele (aer, motorina, polen), sa verifici esapamentul, sorbul de la rezervor sa nu fie imbacsit, etc., deoarece in conditii normale ar trebui sa rupa asfaltul.
P.S. Te sfatuiesc sa te adresezi lui maiandrei care este meseries si ti-o poate pune pe tester sa-ti spuna ce are.
Ai curatat si evacuarea cand ai curatat EGR-ul?
Eu cred ca mai intaii trebuie sa schimbi filtrele (aer, motorina, polen), sa verifici esapamentul, sorbul de la rezervor sa nu fie imbacsit, etc., deoarece in conditii normale ar trebui sa rupa asfaltul.
P.S. Te sfatuiesc sa te adresezi lui maiandrei care este meseries si ti-o poate pune pe tester sa-ti spuna ce are.
Ai curatat si evacuarea cand ai curatat EGR-ul?
MGM AUTO
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Filtrele le-am schimbat toate EGR-ul l-am curata, dar esapamentul sau sorbul din rexzervor nu stiu nici eu cum se curata, nici cei de la reprezentanta nu mi-au zis nimic. Mentionez ca conduc sportiv si nu prea are timp ca se infunde. Ce-i drept masina o am de 1500 km si nu stiu cum a mers cel dinaintea mea. Cand am luat-o nu a avut nici un filtru schimbat, dimpotriva erau fffffff imbacsite.
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
ZRM a scris:problema ta nu este egr-ul posibil sa ai esapamentul imbicsit si din aceasta cauza sa nu aiba putere motorul.
o alta problema ar putea fi ambreiajul sa patineze, depinde de stilul de mers al celui dinnaintea ta, poti avea injectoarele murdare sau filtru de motorina sau cel de aer foarte murdare, totusi incearca sa-i faci o diagnoza sa citesti parametri de functionare ai motorului sa compari cu cei dati de opel si poate gasesti defectiunea
o alta problema ar putea fi ambreiajul sa patineze, depinde de stilul de mers al celui dinnaintea ta, poti avea injectoarele murdare sau filtru de motorina sau cel de aer foarte murdare, totusi incearca sa-i faci o diagnoza sa citesti parametri de functionare ai motorului sa compari cu cei dati de opel si poate gasesti defectiunea
Salut .
Am diagnoza OP COM , vad erorile , le sterg, vad parametrii dar nu stiu sa-i interpretez.
Unde pot gasi o lista cu parametreii OK ca sa-i pot compara cu ai mei ?
P.S - Z19DTH este codul motorului meu(Vectra C GTS)
- Mie-mi consuma fix 10 in oras mers intre 2000-4500 rpm
Multumesc
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- D@ny
- **
- 369 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Arad
D@ny
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
eu am o astra cu acelasi motor Z1.9DTH/150cp plus buton de sport,si vreau sa.ti zic ca am avut si eu aceeasi problema,masina mea are 196 miikm e din 2005,si din cauza mersului subturat se infunda filtrul de particule si nu.i mai da voi sa rasufle motorul la parametri sai normali,am patit si eu nu mai tragea desi mai activam si acel buton de sport,si parca tot nu tragea ca atunci cand am adus.o in tara,acu 2 ani si la 136 mii km,luata personal din germania de la om din curte,cauta pe cineva care sa lucreze in reprezentanta si sa aiba in dotare Tech2 cu care da o regenerare la acel filtru de particule,ce este amplasat in toba din mijlocul masinii, am si vectra C tot din 2005,dar cu motor de Z1.9DT de 120cp si la fel am patit si cu asta si cu toate ca este luata din italia de la parintii mei ce au avut.o de noua,si eu am luat.o la 71300mii km,toate astea din cauza mersului foarte mult subturat,schimbat vetezele pina.n 1500 rpm,dupa care motorina,dupa care uleiul,sa fie GM 5W30 dedicat special motoarelor cu filtrul de particule,sau daca nu GM,atunci catat ulei adecvat filtrului de particule,acum am facut de o perioada buna regenerare la acele filtre la ambvele masini si sunt foarte multumit cu ambele,m.am bagat si la liniute cu masinile(ambele),si sunt foarte multumit,cel putin astra este si scurta ca model nu berlina sau break,si la vectra urmeaza sa ajung pe la maiandrei sa.i fac o remapare,deoarece am numa 120cp,nu este modelul de motor cu 16 valve ,ca cel de 150cp.
cauta un meserias bun cu Tech2 si fai o regenerare,daca celelalte sau schimbat.
multa bafta
eu am o astra cu acelasi motor Z1.9DTH/150cp plus buton de sport,si vreau sa.ti zic ca am avut si eu aceeasi problema,masina mea are 196 miikm e din 2005,si din cauza mersului subturat se infunda filtrul de particule si nu.i mai da voi sa rasufle motorul la parametri sai normali,am patit si eu nu mai tragea desi mai activam si acel buton de sport,si parca tot nu tragea ca atunci cand am adus.o in tara,acu 2 ani si la 136 mii km,luata personal din germania de la om din curte,cauta pe cineva care sa lucreze in reprezentanta si sa aiba in dotare Tech2 cu care da o regenerare la acel filtru de particule,ce este amplasat in toba din mijlocul masinii, am si vectra C tot din 2005,dar cu motor de Z1.9DT de 120cp si la fel am patit si cu asta si cu toate ca este luata din italia de la parintii mei ce au avut.o de noua,si eu am luat.o la 71300mii km,toate astea din cauza mersului foarte mult subturat,schimbat vetezele pina.n 1500 rpm,dupa care motorina,dupa care uleiul,sa fie GM 5W30 dedicat special motoarelor cu filtrul de particule,sau daca nu GM,atunci catat ulei adecvat filtrului de particule,acum am facut de o perioada buna regenerare la acele filtre la ambvele masini si sunt foarte multumit cu ambele,m.am bagat si la liniute cu masinile(ambele),si sunt foarte multumit,cel putin astra este si scurta ca model nu berlina sau break,si la vectra urmeaza sa ajung pe la maiandrei sa.i fac o remapare,deoarece am numa 120cp,nu este modelul de motor cu 16 valve ,ca cel de 150cp.
cauta un meserias bun cu Tech2 si fai o regenerare,daca celelalte sau schimbat.
multa bafta
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
referitor de consum,
Astra Z1.9DTH,150cp consum oras undeva de 9,5,10.4 mers destul de sportiv,e masina nevestei
drum de neamt bucuresti si viteza 120/160 h undeva de 5,5/6,2
Vectra C Z 1.9DT,120cp oras 9,8/10,8/11.6,e masina mea si alerg mai mult cu masina,si destul de sportiv
iar drum de neamt oradea 6.2/6.6,drum numa de munte,cu urcusuri si coborasuri
deci un consum decent dupa mine,daca nu se merge sportiv,sa avem in vedere ca sunt motoare de ALFA ROMEO GT,de AòFA RPMEO 159,doar ca ele sunt JTD,iar la opel CDTI,deoarece su au de opel EGR.UL si TURBO,
in rest este alfa
numai de bine
Astra Z1.9DTH,150cp consum oras undeva de 9,5,10.4 mers destul de sportiv,e masina nevestei
drum de neamt bucuresti si viteza 120/160 h undeva de 5,5/6,2
Vectra C Z 1.9DT,120cp oras 9,8/10,8/11.6,e masina mea si alerg mai mult cu masina,si destul de sportiv
iar drum de neamt oradea 6.2/6.6,drum numa de munte,cu urcusuri si coborasuri
deci un consum decent dupa mine,daca nu se merge sportiv,sa avem in vedere ca sunt motoare de ALFA ROMEO GT,de AòFA RPMEO 159,doar ca ele sunt JTD,iar la opel CDTI,deoarece su au de opel EGR.UL si TURBO,
in rest este alfa
numai de bine
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
bucifer85 a scris:NU , nu am. Dar parca nu mai trage ca la inceput.
Si eu dupa ce merg 1 saptamana numai oras si apoi ies afara si am unde sa i dau cand revin in oras o simt mai nervoasa + ca ne-am obisnuit noi cu pedala si ni se pare ca nu mai trage ca la inceput + conteaza si motorina.
Lasa un prieten sa conduca unu care nu o condus masini cu mai mult de 100 cai sa vezi ca el iti spune ca zboara.
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Regenerare la filtru de particule.Mergi cu ea cativa zeci de km mai tare a se citi da-i cox si se regenereaza filtrul singur.Dupa regenerare revine si consumul la normal.Cand e imbacsit filtrul de particule motorina nearsa nu se mai arde in acesta(din cauza mers subturat)si trebuie sa dai cox ca sa o arzi(regenerezi filtrul)motiv pentru care motorul nu mai trage cum trebuie si consuma excesiv.
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat