Alexy
- Mesaje scrise: 89
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
Acum ceva vreme am patit-o si eu.... tot 1.9 CDTI, puntea de diode dusa.... le-am gasit (de fapt mecanicul care a reparat-o le-a luat) de la un magazin de pe Matei voievod intersectia cu Agricultori (sunt 2 magazine acolo, nu stiu exact de la care din ele le-a luat) si daca tot mi-a decfacut alternatorul, am cazut de comun acord sa schimbe si regulatorul.. toata distractia a fost undeva pe la 450 RON. Spor
- florinbfp
- **
- 152 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Vectra 2000 X20DTH
- Bucuresti
florinbfp
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Danescu Horia
- *
- 39 mesaje
- din 13 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Danescu Horia
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare forumisti,
Am o problema cu pornirea! Cand dau la cheie moare bateria si nu mai porneste decat cu baterie donator, prin cabluri. Martorul de pe bord dupa pornire, se stinge. Merg cu masina si dupa cateva ore dupa oprire, porneste fara probleme. Figura cu pornirea o face decat a doua zi dimineata. Ce poate sa fie! Masina este o Astra G Caravan Y 17 DT din 2001, iar bateria cred ca este originala (are semnul Opel pe ea). Oare sa fie bateria? Nu vreau sa cumpar o baterie noua si sa aflu ca de fapt nu e din cauza ei! Problema a aparut dintro data, fara a da semne anterioare.
PS Daca i-mi trebuie o baterie noua, de unde ma sfatuiti sa cumpar in Bucuresti?
Multumesc anticipat pentru sfaturi!
Am o problema cu pornirea! Cand dau la cheie moare bateria si nu mai porneste decat cu baterie donator, prin cabluri. Martorul de pe bord dupa pornire, se stinge. Merg cu masina si dupa cateva ore dupa oprire, porneste fara probleme. Figura cu pornirea o face decat a doua zi dimineata. Ce poate sa fie! Masina este o Astra G Caravan Y 17 DT din 2001, iar bateria cred ca este originala (are semnul Opel pe ea). Oare sa fie bateria? Nu vreau sa cumpar o baterie noua si sa aflu ca de fapt nu e din cauza ei! Problema a aparut dintro data, fara a da semne anterioare.
PS Daca i-mi trebuie o baterie noua, de unde ma sfatuiti sa cumpar in Bucuresti?
Multumesc anticipat pentru sfaturi!
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
horia10
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
- florinbfp
- **
- 152 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Vectra 2000 X20DTH
- Bucuresti
florinbfp
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
la fel ca si colegii iti spun ca e bateria , iar daca vrei sa-ti cumperi iti recomand sa te duci direct la caranda service de unde oricum ajungi sa faci garantia, si poti sa-ti alegi ce firma vrei tu, nu au numai baterii caranda, iti recomand sa te uiti sa vezi de cati amperi ai tu si in nici un caz sa nu iei mai mica, sa fii fffff atent cum sunt puse bornele de + - sa nu le incurci sau sa nu iti ajunga cablurile.Bafta
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu as zice sa faci rost de un voltmetru si dimineata inainte de pornire sa o masori ar trebui ca bateria chioara sa aiba undeva intre 12.4-12.7 cu motorul oprit iar pe faza de incarcare 13.7-14 in functie de consumatori, si as atestezi si bateria si alternatorul.
Mie mi-a murit bateria originala asta iarna la -12 grade ger noaptea, daca era o iarna mai blanda o foloseam si acum masina e din 2000 luna 12. Am luat bateria noua cea mai ieftina Rombat pilot diesel speciala pt diesel cu amperaj de 80 sau 77Ah, oricum putin mai mult decat aveam, in fine ideea e ca porneste mai repede cu asta noua, iar ca problema e faptul ca suportul masinii e de asa natura orientat un pic stramb adica bateria sta inclinata si din cauza ca dopurile nu sunt pe sistem filet ci cu capace... a curs o bucata de vreme ceva acid dupa care s-a stabilizat nivelul, ochiul magic e tot verde, sfatul meu daca e sa iei baterie ia ceva cu dopuri pe filet sa nu curga acid din ea
PS Baterii ieftine gasesti in Autovit, la standuri mult mai ieftin ca in magazin
Mie mi-a murit bateria originala asta iarna la -12 grade ger noaptea, daca era o iarna mai blanda o foloseam si acum masina e din 2000 luna 12. Am luat bateria noua cea mai ieftina Rombat pilot diesel speciala pt diesel cu amperaj de 80 sau 77Ah, oricum putin mai mult decat aveam, in fine ideea e ca porneste mai repede cu asta noua, iar ca problema e faptul ca suportul masinii e de asa natura orientat un pic stramb adica bateria sta inclinata si din cauza ca dopurile nu sunt pe sistem filet ci cu capace... a curs o bucata de vreme ceva acid dupa care s-a stabilizat nivelul, ochiul magic e tot verde, sfatul meu daca e sa iei baterie ia ceva cu dopuri pe filet sa nu curga acid din ea
PS Baterii ieftine gasesti in Autovit, la standuri mult mai ieftin ca in magazin
- florinbfp
- **
- 152 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Vectra 2000 X20DTH
- Bucuresti
florinbfp
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
- florinbfp
- **
- 152 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Vectra 2000 X20DTH
- Bucuresti
florinbfp
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- adrian_drumea
- *
- 23 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Combo 2004 Z17DTH
- Bucuresti
adrian_drumea
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Danescu Horia
- *
- 39 mesaje
- din 13 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Danescu Horia
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema! Bateria avea unii elementi dusi, cu toate ca "ochil magic" era verde. Asa ca mi-am pus o Caranda de 75Ah - 640A, (motor este de 1,7 diesel), cu garantie 2 ani. Pret 310 lei cu montaj si verificare incarcare alternator. Sper sa ma tina cel putin cat am garantie la ea. Am ales Caranda deoarece am citit pe forumuri ca ar fi o baterie ok, iar raportul calitate-pret este cel mai bun. De ce sa platesc in plus pentru firmele consacrate, unde in pret 30% este brandul.
Bateria veche era originala Opel si era din 2000!
Multumesc tuturor pentru sfaturi!
Bateria veche era originala Opel si era din 2000!
Multumesc tuturor pentru sfaturi!
- l_stoian79
- ***
- 602 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
adrian_drumea a scris:....am patit si necazul de a ma lasa alternatorul, asa ca am intrebat in stanga si in dreapta si am ajuns la niste baieti pe str. Baicului 116 unde am rezolvat problema ieftin si bine.
ex: pt combo - camp de diode si releu + manopera = 300 ron.
ps: parerea o trageti voi
ex: pt combo - camp de diode si releu + manopera = 300 ron.
ps: parerea o trageti voi
in Timisoara ptr aceeasi operatie am platit 280 RON, deci pe acolo...intr-adevar fara acte, la un service de cartier, piesa schimbata a fost noua (Bosch) am stat langa meserias cand a inlocuit-o. La reprezentanta aceeasi piesa costa 280 RON "neoriginala" sau 670 RON "originala"...plus manopera...
Danescu Horia a scris:Am rezolvat problema! Bateria avea unii elementi dusi, cu toate ca "ochil magic" era verde. Asa ca mi-am pus o Caranda de 75Ah - 640A, (motor este de 1,7 diesel), cu garantie 2 ani. Pret 310 lei cu montaj si verificare incarcare alternator. Sper sa ma tina cel putin cat am garantie la ea. Am ales Caranda deoarece am citit pe forumuri ca ar fi o baterie ok, iar raportul calitate-pret este cel mai bun. De ce sa platesc in plus pentru firmele consacrate, unde in pret 30% este brandul.
Bateria veche era originala Opel si era din 2000!....
Bateria veche era originala Opel si era din 2000!....
Varta Black Dynamic 56Ah (480A) - 340 RON in Metro (am primit inapoi 30 RON cand am dus bateria veche). la mine bateria originala era din 2006 si tot a avut elementi stricati, numai se incarca.
- Danescu Horia
- *
- 39 mesaje
- din 13 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Danescu Horia
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2008
- Mesaj Privat
Varta Black Dynamic 56Ah (480A) - 340 RON in Metro (am primit inapoi 30 RON cand am dus bateria veche). la mine bateria originala era din 2006 si tot a avut elementi stricati, numai se incarca.[/quote]
Am inteles ca bateriile din supermarketuri nu prea sunt bune de cumparat deoarece stau cam mult prin depozite si pot fi lovite (sunt prost manipulate). Eu aveam nevoie de baterie peste 70Ah cu un amperaj de peste 600A la pornire, masina fiind diesel. Am vazut si eu Caranda in Auchan la 70Ah cu 289 lei. Asa ca m-am hotarat sa cumpar direct de la producator, mai ales ca-mi oferea si garantie si verificare.
Apropo a mai avut cineva o baterie care sa-l tina 8 ani?
Am inteles ca bateriile din supermarketuri nu prea sunt bune de cumparat deoarece stau cam mult prin depozite si pot fi lovite (sunt prost manipulate). Eu aveam nevoie de baterie peste 70Ah cu un amperaj de peste 600A la pornire, masina fiind diesel. Am vazut si eu Caranda in Auchan la 70Ah cu 289 lei. Asa ca m-am hotarat sa cumpar direct de la producator, mai ales ca-mi oferea si garantie si verificare.
Apropo a mai avut cineva o baterie care sa-l tina 8 ani?
laur70
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am sã încerc sã povestesc pe scurt cum am rezolvat problema alternatorului. În primul rând l-am demontat pe cel defect. Dupã spusele unui electrician rotorul nu mai funcþiona cum trebuie. Acesta mi-a recomandat ºi schimbarea releului. Am început cãutarea acestor piese ºi spre stupoarea mea, am aflat niºte preþuri demenþiale..800 ron un rotor nou, 200 ron un releu. La sugestia lui Rupert de a înlocui alternatorul cu unul nou, am trecut la o nouã campanie de cãutare prin magazinele de piese, dar ºi la dezmembrãri. Când dãdeam datele tehnice ale maºinii, gen Astra H 1,7 CDTI, 2004 preþul unui alternator nou varia între 1495 ron ºi 1740 ron. La reprezentanþã Opel...1000 euro la prima strigare, cu reducere de 20%, în jur de 3000 ron cu manoperã. Unii m-au întrebat de codul alternatorului defect pentru a cãuta compatibilitãþi. Aºa am aflat cã alternatorul maºinii mele era HELLA cod JA1521IR. Atenþie pentru cei care vor avea acest gen de problemã...cãutaþi codul alternatorului ºi în funcþie de ce gãsiþi comandaþi. La dezmembrãri am gãsit cu 200 euro sau 800 ron. Nu am comandat pentru cã remarcat o problemã. Când am dat codul alternatorului dealerii de piese alternatorului spuneau cã acesta ar fi de fapt de Astra G...De aici întrebarea mea fireascã dacã se potriveau...Nimeni nu m-a lãmurit. Atunci am solicitat imagini ofertanþilor. Alternatoarele de Astra H aveau aceleaºi caracteristici..însã apãrea o mufare diferitã. Ceva gen LF. Cele de Astra G erau similare cu alternatorul meu ºi aveau aceaºi mufare WL. Trebuia sã fac o opþiune pentru cã maºina era deja de o sãptãmânã în sevice. O firmã din capitalã mi-a oferit un model compatibil...LR1100502 Hytachi 100 A cu garanþia returului dacã nu se potrivea, la un preþ mai decent. Am solicitat informaþii despre provenienþã ºi dacã piesa este nouã. Am aflat cã doar GM Opel poate oferi piesa nouã...în rest tot ce se vinde ca piesã nouã, de fapt sunt piese remanufacturate. Unele firme chiar mi-au spus asta..ºi îmi propuneau un alternator recondiþionat sau nou cum spun ei, la preþul de 860 ron ,cu cel defect la schimb. M-am gândit atunci la problema garanþiei, pentru cã îmi era teamã sã nu iau ceva fãcut pe vapor. La dezmembrãri garantau 3 luni, iar alþi ofertanþi între 6 ºi 18 luni, cu condiþia montãrii piesei într-un service autorizat RAR pe tipul de autoturism. Am decis în privinþa piesei LR1100502 Hytachi, preþ 875 ron, garanþie 18 luni...cu condiþia returnãrii piesei în 7 zile dacã nu se potrivea. Am montat-o ºi maºina a pornit din prima. Acum fac rodajul, am reprogramat calculatorul de bord ºi vreau sã fac o diagnozã urgent. Din toatã experienþa acumulatã vã pot da un sfat. Cãutaþi pe net, încercaþi sã vã documentaþi ºi alegeþi o singurã datã. Dupã ce am comandat în România, am gãsit acelaºi alternator ºi în Anglia la un preþ de 100 lire sterline, deci 450 ron. Nu am vrut sã mai mã complic ºi m-am lipsit. Dar e bãtaie de joc...La noi deci aceeaºi piesã se vinde la preþ dublu.Cum fac unii afaceri din necazul omului...Cu speranþa cã o sã vã foloseascã odiseea mea, vã stau la dispoziþie. NIHIL SINE OPEL!Laur&0
djflavio
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
djflavio a scris:Am si eu o Astra Caravan 2005, 1.7Diesel. Ceva suspect cu incarcarea bateriei, care nu porneste decat pe la 3500rpm, si asta imediat dupa pornirea motorului. Altfel, in maxim 10minute de mers moare tot ce e electric (incep martorii sa se aprinda aiurea, pica servo, pica luminile, moare computerul, etc).
Bateria in mod oprit indica 12.4-12.6V pe meniul ascuns de pe computer. Referinta este 13,5 iar valoarea normala in mers undeva in jur de 14. Dupa turare la 3500rpm, ajunge la 13.7-14.0.
Am fost la un service unde mi-au spus ca ar fi ceva cu releul de incarcare care ar trebui schimbat, nu stiau cat costa, si nici foarte siguri nu erau ca asta e principalul vinovat.[...]|
Bateria in mod oprit indica 12.4-12.6V pe meniul ascuns de pe computer. Referinta este 13,5 iar valoarea normala in mers undeva in jur de 14. Dupa turare la 3500rpm, ajunge la 13.7-14.0.
Am fost la un service unde mi-au spus ca ar fi ceva cu releul de incarcare care ar trebui schimbat, nu stiau cat costa, si nici foarte siguri nu erau ca asta e principalul vinovat.[...]|
Revin cu continuarea problemei... Am fost la un service autorizat Automeister, am avut mai multe probleme de rezolvat. Am avut de inlocuit bielete, de reparat AC, si ce vazut ce e cu alternatorul. Toate bune si frumoase pana la alternator. L-au scos/desfacut, au gasit un rotor facut jvaitzer si reparat in cel mai romanesc stil posibil (aka improvizatie care sa tina... cat o tine..).
Acuma problema se pune asa: un alternator nou original e vreo 3000ron, ceea ce iese din discutie. Stie cineva daca exista alternatoare compatibile? Nu am codul de pe el, masina este Astra H 2005, 101cp, Z17DTH.
Sunt in pom...
hassel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutari !
Sunt si eu patit cu bateria/alternatorul ?. Si nu-i dau de capat. Rog ajutor!
Am cumparat o Astra 1.4 noua in iulie 2007.
Dupa 3 luni mi-a picat prima baterie. Daca o las nepornita 2-3 zile imi moare bateria.
Am fost la reprezentanta de vreo 8 ori pana acum cu masina.
Am primit acelasi raspuns de la ei de fiecare data "Domne, masina nu are nimic !"
Mi-au schimbat bateria din fabrica cu alta, care dupa 3-4 luni a picat si ea.
Am hotarat sa ma duc la alta reprezentanta pentru ca pur si simplu isi bat joc de tine.
La ceilalti acelasi raspuns, masina nu are nimic. Se pare ca au de gand sa puna a 3-a baterie pe masina,.. inca nu a sosit.
Cred ca am lasat masina in service, pana acum, o luna de zile - cumulat.
Eram cam paralel cand vine vorba de electrica, totusi, am inceput de nevoie sa invat citind de pe net.
Daca am vazut ca "specialistii" din service nu-si bat capul, am zis sa-i dau eu de capat. Mi-am cumparat un voltmeru din Metro si am inceput sa fac masuratori
Am citit acest topic si as avea unele intrebari :
Tensiune de incarcare data de alternator la bornele bateriei trebuie sa fie intre 13,8-14,4 V la relanti in general sau maximul este la o anumita turatie ? Sau cum ?
Consumatorii se masoara deconectand borna negativa sau pozitiva de la baterie, sau nu conteaza ?
Se masoara cu un fir de la voltmetru la borna nedeconectata si celalt fir voltmeru la firul deconectata de la baterie ?
Am observat o oarecare variatie de putere a farurilor atunci cand misc volanul si sunt pe loc. Stiu ca unii spun ca nu ar fi semn al unei defectiuni si este normal.
Acelasi lucru este valbil atunci cand misc in stationare de volan si impreuna cu farurile variaza si puterea luminii din plafon ?
Multumesc
Sunt si eu patit cu bateria/alternatorul ?. Si nu-i dau de capat. Rog ajutor!
Am cumparat o Astra 1.4 noua in iulie 2007.
Dupa 3 luni mi-a picat prima baterie. Daca o las nepornita 2-3 zile imi moare bateria.
Am fost la reprezentanta de vreo 8 ori pana acum cu masina.
Am primit acelasi raspuns de la ei de fiecare data "Domne, masina nu are nimic !"
Mi-au schimbat bateria din fabrica cu alta, care dupa 3-4 luni a picat si ea.
Am hotarat sa ma duc la alta reprezentanta pentru ca pur si simplu isi bat joc de tine.
La ceilalti acelasi raspuns, masina nu are nimic. Se pare ca au de gand sa puna a 3-a baterie pe masina,.. inca nu a sosit.
Cred ca am lasat masina in service, pana acum, o luna de zile - cumulat.
Eram cam paralel cand vine vorba de electrica, totusi, am inceput de nevoie sa invat citind de pe net.
Daca am vazut ca "specialistii" din service nu-si bat capul, am zis sa-i dau eu de capat. Mi-am cumparat un voltmeru din Metro si am inceput sa fac masuratori
Am citit acest topic si as avea unele intrebari :
Tensiune de incarcare data de alternator la bornele bateriei trebuie sa fie intre 13,8-14,4 V la relanti in general sau maximul este la o anumita turatie ? Sau cum ?
Consumatorii se masoara deconectand borna negativa sau pozitiva de la baterie, sau nu conteaza ?
Se masoara cu un fir de la voltmetru la borna nedeconectata si celalt fir voltmeru la firul deconectata de la baterie ?
Am observat o oarecare variatie de putere a farurilor atunci cand misc volanul si sunt pe loc. Stiu ca unii spun ca nu ar fi semn al unei defectiuni si este normal.
Acelasi lucru este valbil atunci cand misc in stationare de volan si impreuna cu farurile variaza si puterea luminii din plafon ?
Multumesc
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
@ hassel tu ai un scurt pe undeva si de aia iti omoara bateria, tensiunea indicata de tine e buna, bateria chioara cu motor nepornit trebuie sa aiba 12.4-12.6 iar cu motorul pornit exact cum ai spus si tu variatia e mare deoarece mai intervin consumatorii, pune faza lunga si CD si incalzirea lunetei si sa vezi cum sare incarcarea de 14, solutia la tine esa cauti acul in carul cu fan adica undeva la vreo piesa prost izolata care face scurt
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat