Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
PRATMIN, ptr a doua cheie mi-a trebuit key pass-ul - e un card mic cat un card de credit si acolo are parola cheii sau a masinii si talonul masinii
....plus multi nervi ptr faza cu service-ul
in final cheia a costat 3 mil
adica 2.5 mil costul ei plus 500 mii "ora" de munca a baietilor - ma " beeep" pe ea de facultate ce am facut , daca stiam faceam mecanica auto din prima si nici nu-mi mai toceam creierii atat de-an boulea , mama masii de viatza - scuze dar ma apuca toate alea cand imi amintesc cu ce nonsalanta "taxeaza ei cu ora , nu cu minutul"
nu stiu daca preturile or fi la fel la toate service-urile opel - cert e ca pretul cheii ar trebui sa fie cam acelasi- desi nu bag mana-n foc- e adusa din germania si astepti cam doua saptamani din momentul comenzii
cand stabilesti cu ei telefonic ca ti-a venit cheia si te duci sa o ridici o sa stai in service max un sfert de ora : un minut - programarea plus restul timpului facut legatura intre factura proforma si cea finala - asta daca ai norocul si o fi contabila de la service-ul respectiv , ca daca nu , o sa patesti ca mine si mai faci un drum a doua zi ptr factura finala( nu-ti doresc sa patesti asa ceva in nici un caz , iti relatez ce-am patit eu intr-un service din Romania in anul 2005 - stiu ca poate par naiva , sa nu zic proasta , ca dupa ziua asta n-as suporta sa ma "autoflatez" in halul asta , dar mi s-a parut strigator la cer si ma gandeam ce as pati eu la mine la serviciu daca as face macar pe sfert din ce au facut oamenii aia)
scuze , ca m-am lungit atat dar trebuia sa-mi spun pasul si pana la 12 cand vine berbantu de la serviciu exploadez
Skip ads

  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Mikki , merci de sfat
o sa incerc asta data viitoare - adica atunci cand vreau sa-mi fac revizia la masinuta ca pe la Radacini voit nu mai trec
e ca la sofat - pana acum mi-era frica sa conduc , acum mi-e frica de service-uri
ma intreb ce-o urma , benzinariile - de fapt , nu! ca frica asta o am deja ca nu stiu de unde sa alimentez
of biata mea Argilutza , multe batai de cap imi mai da!
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
eu initial am vrut sa iau un fiat Panda - trecand peste aversiunea profunda ptr masinile fiat - probabil ptr ca nu am Razz si am batut lumea la cap in lung si-n lat in acest sens
apoi mi-am luat Argilutza si intamplator , la un semafor eram in aceeasi linie cu fietzelul - in aceeasi linie e cam mult spus ca saracutul e usor mai scund incat sa poti sa-l " privesti de sus"
cred ca un prim motiv ar fi un spatiu mai mare ptr o masinutza la fel de mica
in detalii tehnice nu intru ca nu stiu nici la masina mea darmite la Panda- din cate am citit e o masinutza buna - a fost votata ca deosebit de rezistenta la drumurile din Romania - ma apuca oful cand ma gandesc ce criterii avem si noi ptr votat masini - nu cea mai frumoasa , cea mai lunga , scurta , lata , inalta ...etc ci CEA CARE REZISTA LA DRUMURI!
Rasu plansului nu alta
ma rog , asta e o prima opinie pro Agila
sunt curioasa si eu sa citesc alte opinii privind acest subiect
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Singurul motiv pentru care mi-as lua un Fiat Panda este ca exista si varianta 4x4, iar eu am casa undeva la ~100 inaltime fata de oras... Iarna de multe ori nu pot urca cu Agila. Alte motive nu prea vad, dar nu pot fi obiectiv pentru ca nu am condus-o niciodata. Oricum, din cate cunosc eu, cel putin fiabilitatea motoarelor Fiat lasa de dorit...

Mi-as dori sa conduc si eu o Panda 4x4, din curiozitate. Am vazut si un test pe dealuri la TV, pare o masinuta buna, dar can scumpa, cred ca ajunge la 15000 EUR varianta basic. Ce-i drept, Agila noua este de ~13000-14000EUR, dar este diferenta de marca.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
timpul se masoara in fractiuni de ora...
ex. timpul pt programare este 0.1 ore.
Aici se mai poate adauga 0.2 ore pana iti aduc masina din parcare in service.
Restul e de la ei... ca au tarife fixe...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Fiatul nu este chiar o masina rea, cum se zice pe ici si pe colo... Wink si concepe, de altfel niste motoare Diesel cum Opel nu stie sa faca... Crying or Very sad
Daca 4 x 4 este interesant pentru tine si in lipsa unei Agila echipata cu asa ceva, cred ca e o solutie interesanta...
Vorbim de Panda actual, nu de 4 x 4 de acu' 15 ani...
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Uite o captura din softul Autodata care da elementele si timpii de manopera pentru o revizie. Din cate se vede (in stanga sus) la Agila o revizie ar trebui sa necesite 1,2 ore de manopera si sa includa toate operatiile din dreapta (nu sunt toate pentru ca nu am putut captura intreaga lista).
Ar mai fi de mentionat ca, din cate cunosc eu, orele de manopera la service sunt ore centezimale (ore arbitrare de 100 de minute). In general toate service-urile au timpi standard pentru fiecare din operatiuni. Asa este si posibila existenta unui soft ca Autodata. In Romania este mai interesant. Timpii facturati pentru operatiuni sunt sensibili mai mari (mie mi-au facturat 3 ore pentru revizie) dar mecanicii nostri sunt de 2-3 ori mai rapizi decat cei pe baza muncii carora s-au normat operatiile (revizia nu a durat mai mult de 90 min cu tot cu timpul de asteptare/facturare). Astfel ca, citind anexa la factura, te simti cam frustat. Cunosc un caz in care clientul a reclamat cu dovezi faptul ca i s-a facturat un timp sensibil mai mare decat timpul fizic petrecut la service (nu e vorba de Opel ci de alta marca, dar sistemul functioneaza la fel si la Opel). Dupa un mare scandal si in urma prezentarii de dovezi conducerea service-ului respectiv a recunoscut ca "nu s-au efectuat toate operatiunile" si i s-au restituit o parte din bani. Cu toate acestea o astfel de atitudine nu prea renteaza, dupa 1-2 cazuri service-ul o sa aiba grija ca masina sa nu-ti fie returnata decat dupa trecerea obligatorie a perioadei de timp tarifate. In plus consumi mult timp si nervi cu o astfel de reclamatie si nu stii ce i se poate intampla masinii respective la o vizita ulterioara la acelasi service(!)
Asa ca iti raman toate celelalte forme de protest. Cred ca este un topic pe aceasta tema la Discutii generale.
In general multi din cei de pe forum incearca sa gaseasca singuri defectele pe care le au si sa le remedieze cu mijloace proprii.

Adrian

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
bai, fiatul din ultimii ani pot spune ca sunt ok, gen-punto, uno, etc
eu am mers cu cateva si am ramas impresionat de forta motoarelor lor si simplitatea designului de la interior!!!
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
o rectificare ptr FLORIN - se numeste card pass nu key pass cum am scris eu, scuze , sotul mi-a vazut mesajul si m-a pus sa fac corectiile de rigoare
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
lucat a scris:o rectificare ptr FLORIN - se numeste card pass nu key pass cum am scris eu, scuze , sotul mi-a vazut mesajul si m-a pus sa fac corectiile de rigoare


Multumesc pentru detalii. Problema la mine e ca nu am card-pass-ul si cred ca sunt costuri suplimentare pentru obtinerea parolei de la fabrica... cred ca ma va costa o cheie ~10mil lei; daca are cineva informatii folositoare, va rog sa ma ajutati.
Nu exista nici o varianta de clonare a unei chei cu cip?
Florin
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucat a scris:...se numeste card pass...


De fapt se numeste Car Pass, este un cartonas de dimensiunea unui card de credit, informatiile (completate) de pe el sunt: VIN, Security Code, Engine Type/No, Key No, Radio Type/Code, Serial No.
Fara acest card cei de la Opel nu-ti pot face cheia (a mai fost un topic pe la probleme tehnice al unui forumist ce schimba motorul si ECU noului motor trebuia sa fie reprogramat sa functioneze fara cip) - se pare ca pentru acest cod se cere acceptul producatorului. Sigur exista solutii de ocolire printre initiati.

Adrian
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
da , Adrian , scuze a doua oara
ma cam grabeam cand am scris
mai fac greseala ca ma gandesc ca tot ce am eu la masina are si restul lumii asa ca probabil de asta am facut greselile astea
scuze scuze
FLORIN, nu stiu sa-ti spun cum s-ar putea face o cheie fara car passul respectiv dar cand ma voi duce din nou in service o sa fac o intrebare pe acolo ca nu strica si cum aflu ceva iti spun
sper sa nu ai dreparte in legatura cu costul cheii - 10 mil! - ca mi se pare nitel cam scump si ...atunci chiar ramane la aprecierea proprietarului daca investitia merita sau nu - sau pazesti ca pe ochii din cap cheia pe care o ai
daca aflu ceva o sa iti scriu aici
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Adrian , de curiozitate ce e VIN - de pe car pass?
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ah , si inca o problema in a carei rezolvare as avea nevoie de ajutorul , sfaturile voastre
eu parchez masina intr-o parcare neacoperita si ma gandesc cu groaza la venirea iernii
am incercat impreuna cu sotul sa vb cu niste vecini care au locuri de parcare pe langa noi si sa facem un fel de acoperis dintr-o prelata - de fapt ideea cu prelata a fost a unuia din ei initial - dar acum nu mai vor si ma gandesc cum pot sa-mi protejez Argilutza de ploaie , zapada etc
m-am gandit la o alta solutie - o husa de masina din acelea cum erau inainte la dacii - mama are si acum una pe care o foloseste cu succes la dacie si nu e mare lucru dar nu intra asa de repede umezeala la masina si e nitzel protejata
am cautat pe aici pe la magazine , prinncarefour dar nu am gasit
ma poate ajuta cineva cu info in acest sens
sau sfaturi cum mi-as putea amenaja parcarea in asa hal incat sa-i fie si Argilei cald?
multumesc de ajutor
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucat a scris:Adrian , de curiozitate ce e VIN - de pe car pass?


VIN = Vehicle Identification Number (seria de pe sasiu)
Iata ce inseamna aceasta serie
W0L= world manufacturer identifier (W=Europe 0L=Opel/Vauxhal/Bedford
0 = normal vehicle
H=Agila
A=Agila
F68=5 door hatchback
1=2001 (2 pentru 2002, etc)
G=GLIWICE (fabrica)
xxxxxx=serial number

Referitor la husa - nu prea te-as sfatui. Husa mentine umezeala mai multa vreme pe masina, produce zgarieturi ale vopselei, este dificil de manipulat (mai ales atunci cand este uda/inghetata sau plina de zapada). Iarna este bine sa cureti zapada cu o perie atunci cand inca este pufoasa.

Adrian
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
VIN= Vehicle Identification Number
chestia aia cu W0L0T......si cifre

eu zic ca n-are rost sa iei husa... e destul de dificil sa o pui/scoti de fiecare data cind vrei sa pleci cu masina...
a, daca o lasi in parcare cu saptaminile... atunci poate ca ar merita...

si eu am vrut impreuna cu vecinii sa facem cu niste tevi un pseudo garaj, cu acoperis din fibra de sticla din aia ondulata...... problema lor a fost ca odata acoperite masinile nu se mai vede de sus daca umbla hotii la ele... Laughing Laughing
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
zafirul a scris:... sa facem cu niste tevi un pseudo garaj, cu acoperis din fibra de sticla din aia ondulata...... problema lor a fost ca odata acoperite masinile nu se mai vede de sus daca umbla hotii la ele... Laughing Laughing


Si va mai trebuiau si actele necesare pt. o constructie pe domeniul public Razz
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
mi-a spart unu oglinda
e o anumita marime de oglinda sau sunt toate la fel la opel
cre ca asta e intrebarea top de intzelepciune pe care am pus-o pe forum
oricum astept raspunsuri in marinimia voastra ca sa ma luminez si sa ma duc sa-mi iau oglinda noua
multumesc frumos
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa intelegeti "de ce agila", trebuie sa vedeti un film de la TopGear! O sa va schimbati total parerea despre aceasta masina. Cel putin pe mine m-a impresionat.
Va rog sa imi spuneti cum sa postez filmuletul (are cam 40mb (si este super comprimat).
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
www.yousendit.com
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR