in primul rand iti recomand un boost gauge, sa vezi daca turbina baga cat trebuie presiune si CAND trebuie. un motor turbo cu turbina nefunctionala in parametri merge MULT mai prost ca acelasi tip de motor dar aspirat
masina mea avea bujii ruginite GM cand am luat-o si electrodu era aproape invizibil si tot ma tineam cu un GTI nou.
in al doilea rand, verifici vacuumuri, si boost controlleru electronic (e dispus pe turbina, iti pot imprumuta unul daca vrei)
in al treilea rand ar trebui verificata starea turbinei, daca nu baga ulei, atunci e posibil ca banutu de la wastegate sa se fi spart (de unde si acel rontait, joaca prin catalizator). In aceasta situatie, o parte din gazele de evacuare nu mai antreneaza turbocompresorul, si ies direct in evacuare.
simptomele unei pompe de benzina duse sau filtru infundat se vad la ture mari, cand e nevoie de multa benzina
Intai rezolva toate problemele astfel incat sa nu mai ai check engine aprins dupa care ia-ti ceasul de boost. nu numai de diagnoza, dar e destul de important sa-l ai. fara soft, ar trebui sa se duca in 0.9-0.95 bari in overboost, si in sarcina sa stea in 0.6,0.65 bari
scrie in TIS valorile pe care ar trebui sa le ai la debitmetru. Eu am dat cu spray de contacte pe debitmetru de la o distanta de 20cm si a curs tot molozu ala din interior + de pe senzor, acum masina merge mult mai ok (acum nu merge, ca n-are turbina, dar pana atunci
![Razz](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
)