florinike a scris:Ah si apropo, ala la 25.000 e pretul real intrebarea este de ce il vinde....ca daca si-a luat-o sa vada cum e si s-a saturat de ea il inteleg, dar daca are probleme ascunse......cine stie ![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Eu de ce vreau s-o vand ? Pt ca am dat o gramada de bani pe o masina care :
- infotainnementul de 1700 de euro se inchide singur , cel putin o data la 3 zile ;
- acelasi de mai sus , nu-i mai functioneaza volumul cand faci prea multa caldura in masina ;
- tot acela sufera de cd-uri sony ; orice altceva sare . Numai eu stiu cate cd-uri am aruncat pe geam de draci ;
- senzorii de pneuri arata 2,2 iar roata era pe janta . DDS-ul la fel , nu inregistra probleme , din punctul lui de vedere rotile erau umflate ;
- cateodata dau cheie si bipaie toata masina ca am portbagajul deschis ; trebuie sa-l deschid si sa-l inchid iar ;
- aceleasi perpetue probleme la Opel , de cand eram mic : geamul care-l inchizi si el se deschide , geamul care-l inchizi cand opresti motorul si el se deschide , geamul care scartaie in cheder si tot asa ;
- nu mai zic de u8n prieten care vinde un Astra G Y17DT , cu aproape 300.000 de km , merge ia un gtc nou 1.7CDTI si este foarte contrariat ca gtc-ul porneste mult mai greu ( rece - cald , nu conteaza ) . Adica invarte de 5 ori pana sa porneasca si i s-a zis ca asa tre' sa faca
Concluzia mea :
Am o masina plina de optiuni si gadget-uri , care inregistreaza o gramada de "bug-uri"
![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. O masina care noua costa 33.000 de euro , da ? Mai mult imi lasa impresia clasa H ca este sub clasa G . Adica pe langa problemele consacrate ale Astra G , s-au mai adaugat unele noi . Si dupa ce as da 1700 pe DVD 90 Navi as fi cam suparat .
Probabil ca de-aia vinde si ala opc-ul !
Si observam la mine in parcare ca la 32.000 de euro si-a luat un vecin un A4 nou turbo de 200 de cp , S-Line ( cu Recaro , cu suspensie modificata , bla bla ) .
Asa ca oferta este si consistenta inca !