- livcro
- ******
- 4,549 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,549
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pt etansat la esapament e un silicon rosu (cre ca ala care se foloseste si la garniturile de la baie sau rampa) care tine, dak nu ma insel pana la 400 grd celsius...daca asta nu te satisface mai exista un silicon negru (acelasi tip de tub cu piston) care rezista pana la 1000 grade...asta negru nu cred ca e chiar silicon ...e mai mult un fel de mastic...eu am etansat cosul la centrala si dupa uscare nu mai avea elasticitate...cre ca la esapament ar crapa din cauza vibratiilor
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
@dgxshpe
Cel mai bine ar fi sa demontezi evacuarea sa cureti bine suprafetele care vin in contact cu conul respectiv si sa inlocuiesti arcurile daca sunt slabite.
De asemenea poti incerca sa montezi un con de etanseizare original care e cu siguranta de calitate mai buna.
Daca vrei totusi sa incerci cu pasta , exista la BOSAL Auspuff Zement un produs foarte bun.
Cel mai bine ar fi sa demontezi evacuarea sa cureti bine suprafetele care vin in contact cu conul respectiv si sa inlocuiesti arcurile daca sunt slabite.
De asemenea poti incerca sa montezi un con de etanseizare original care e cu siguranta de calitate mai buna.
Daca vrei totusi sa incerci cu pasta , exista la BOSAL Auspuff Zement un produs foarte bun.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Unde e Bosal ?
Conul e original si e nou, suprafetele au fost curatate.
Am pus pasta din aia 2+2 si dupa 5 min de mers a luat foc
Nu va spun ce fum era....
Oricum daca ia foc ( sau ma rog se topeste ... nu cred ca ar avea ce sa deranjeze la galerie si nici la saxofon.
Si o sa incerc sa iau Auspuff Zement. Care nu prea stiu ce face, dar sper sa fie ceva mai rezistent decat plastelina asta, care cica ar rezista pana la 482 Grade celsius. ... Oare cate grade or fi la iesire din galerie ?
Conul e original si e nou, suprafetele au fost curatate.
Am pus pasta din aia 2+2 si dupa 5 min de mers a luat foc
Nu va spun ce fum era....
Oricum daca ia foc ( sau ma rog se topeste ... nu cred ca ar avea ce sa deranjeze la galerie si nici la saxofon.
Si o sa incerc sa iau Auspuff Zement. Care nu prea stiu ce face, dar sper sa fie ceva mai rezistent decat plastelina asta, care cica ar rezista pana la 482 Grade celsius. ... Oare cate grade or fi la iesire din galerie ?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
.
BOSAL e unul din liderii mondiali in productia de sisteme de esapament.
Produsele lor le gasesti de exemplu la AutoNet.
BOSAL e unul din liderii mondiali in productia de sisteme de esapament.
Produsele lor le gasesti de exemplu la AutoNet.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
mme
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991 C20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2005
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru SENATOR...si nu numai
Cum vezi lucrurile la motorul meu, Y25DT? Catalizatorul a ars si a aruncat bucati mai de fagure in urmatoarea toba. Nu mai tragea deloc. Am inlocuit debitmetrul si pana la urma cineva si-a dat seama ca toba este plina si nu se face evacuarea. Am lasat catalizatorul asa cum era, am curatat bine toba. Motorul trage mult mai bine...vad ca si consumul a scazut fata de inainte. Voi ati vorbit mai mult de sonde lambda si motoare pe benzina. Va rog, puteti sa faceti referire si la cazul meu? Se poate strica ceva, creste consumul?
Cum vezi lucrurile la motorul meu, Y25DT? Catalizatorul a ars si a aruncat bucati mai de fagure in urmatoarea toba. Nu mai tragea deloc. Am inlocuit debitmetrul si pana la urma cineva si-a dat seama ca toba este plina si nu se face evacuarea. Am lasat catalizatorul asa cum era, am curatat bine toba. Motorul trage mult mai bine...vad ca si consumul a scazut fata de inainte. Voi ati vorbit mai mult de sonde lambda si motoare pe benzina. Va rog, puteti sa faceti referire si la cazul meu? Se poate strica ceva, creste consumul?
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,464 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,464
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccostras, logic ca ti-a tras motorul mai bine. Ia gandeste-te, cat efort faci ca sa expiri in mod normal? Si cat efort faci ca sa expiri print-o teavca ingusta, strangulata? Tu, avand toba infundata, pierdeai o gramada de ponei pe care motorul ii folosea doar ca sa impinga gazele arse pe evacuare... Deci aveai mai putina putere, si probabil erai tentat sa o "calci" (sa mergi la turatii mai mari) de unde consum crescut. Si oricum consumul creste in astfel de cazuri si din alte motive (nu doar picior greu), asa cum iti creste si cand ai filtrul de aer (inspiratul) murdar (aka obturat)
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2006
- Mesaj Privat
Sa va zic si eu exparienta mea-am scos tot esapamentul la vectra a c20ne,ca era varza rau(ruginit,rupt si fara toba mica),deci nu a mai ramas decat saxofonul,si masina merge groaznic de prost....Exceptand zgomotul infernal,ca de monster-truck,motorul asta nu mai are putere deloc,zici ca are 35 de cai...din 115.Am impresia,de fapt sunt mai mult ca sigur,ca faza cu esapamentul scos iti da putere tine doar la dacie,ca la opel e exact pe dos..Si,de fapt,eu cred ca atunci cand neamtu a conceput masina asta nu s-a gandit ca masina lui o sa mearga fara esapament ca sa ii "tunam"motorul.Cre ca si la dacie era doar efectul de placebo...Un lucru e clar:masina merge mult mai bine cu esapamentul in stare buna,fara fisuri si cu toate tobele la locul lor!
- jE
- *******
- 8,464 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,464
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
"ccostras, logic ca ti-a tras motorul mai bine. Ia gandeste-te, cat efort faci ca sa expiri in mod normal? Si cat efort faci ca sa expiri print-o teavca ingusta, strangulata? Tu, avand toba infundata, pierdeai o gramada de ponei pe care motorul ii folosea doar ca sa impinga gazele arse pe evacuare... Deci aveai mai putina putere, si probabil erai tentat sa o "calci" (sa mergi la turatii mai mari) de unde consum crescut. Si oricum consumul creste in astfel de cazuri si din alte motive (nu doar picior greu), asa cum iti creste si cand ai filtrul de aer (inspiratul) murdar (aka obturat)"
O alta intrebare. E posibil sa fi stricat debitmetrul care era nou cu catalizatorul infundat... Ar fi buna o curatare cu spray-ul CRC? De fapt ar strica sa il curat in cazul in care este inca bun?
O alta intrebare. E posibil sa fi stricat debitmetrul care era nou cu catalizatorul infundat... Ar fi buna o curatare cu spray-ul CRC? De fapt ar strica sa il curat in cazul in care este inca bun?