Ratonul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
djd3nys
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema eu am o vectra B cu motor x16xel si eu am doar mufa acolo nu mai am aia cu 91-95 oare are cevaca nu o am?specific ca motorul merge bine nam probl uneori consumu creste alteori ii ok atat is putin cu calcatu acceleratiei la blana nu te baga in scaun numa la 3000-3500 de ture in rest e puturoasa. care ma lamureste si pe me.specific inca o data mufa e albastra si nu am aia cu 91-95 e goala lasata in vant acolo ....
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
djd3nys
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ECU e programat sa lucreze cu valori fixe ale senzorilor(acolo unde este cazul)
Adica el daca pentru 2000 ohmi creste relantiul cu 100rpm iar pentru 4700 da cu 5% mai multa benzina nu prea ai cum sa-i dai o valoare intermediara pentru ca nu stie ca sa faca cu ea.
Ecu nu modifica avansul progresiv pentru 91-95-98 , el face diferite modificari in functie de cum este setat.(vezi pe pagina 2 la mijloc am explicat)
Adica el daca pentru 2000 ohmi creste relantiul cu 100rpm iar pentru 4700 da cu 5% mai multa benzina nu prea ai cum sa-i dai o valoare intermediara pentru ca nu stie ca sa faca cu ea.
Ecu nu modifica avansul progresiv pentru 91-95-98 , el face diferite modificari in functie de cum este setat.(vezi pe pagina 2 la mijloc am explicat)
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
094249671 a scris:Salutare,
Am si eu o nedumerire. In partea dreapta alaturi de mufa aldl este o alta mufa care depinzand de pozitie selecteaza octanajul combustibilului. Nu stiu exact care este pozitia corecta, adica cum se selecteaza 95 si cum 91. Atasez 2 poze.
Acum ca vad pozele i-mi dau seama ca am selectionat 91. Am auzit ca daca octanajul este gresit selectionat se poate strica chiar motorul. Totusi merg cu ea de 7 ani asa si nu sa stricat. Am facut testul agrafa si nu am nici o eroare. Astept si eu o parere.
Multumesc.
Am si eu o nedumerire. In partea dreapta alaturi de mufa aldl este o alta mufa care depinzand de pozitie selecteaza octanajul combustibilului. Nu stiu exact care este pozitia corecta, adica cum se selecteaza 95 si cum 91. Atasez 2 poze.
Acum ca vad pozele i-mi dau seama ca am selectionat 91. Am auzit ca daca octanajul este gresit selectionat se poate strica chiar motorul. Totusi merg cu ea de 7 ani asa si nu sa stricat. Am facut testul agrafa si nu am nici o eroare. Astept si eu o parere.
Multumesc.
In pozele atasate de colegul, e setata mufa ("cifra octonica") pe 91?
Sa inteleg si eu cum trebuie sa setez aceasta mufa. (a mea e tocmai invers ca in poza, asta inseamna ca e setata de 95?)
Mersi.
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
mam interesat cat costa o mufa originala "Red98".. pretzul de achizitie e de 9 euro +adaos + TVA eu zic ca undeva la 50RON iese treaba. eu lam ascultat pe mctoto si l-am fabricat "manual". am spart unu de 91/95 si am inlocit rezistenta de la 91 si am pus pt valoarea de 98.
ps. @mctoto mersi pt ajutor, la o liniuta de sfert de mila e diferenta de juma' de masina cu valoare de 98
tnx
ps. @mctoto mersi pt ajutor, la o liniuta de sfert de mila e diferenta de juma' de masina cu valoare de 98
tnx