Odata cu lasarea frigului, deoarece de atunci a inceput practic problema, masina nu a mai vrut sa porneasca normal. Normal adica, cu toate ca asteptam sa se incalzeasca bujiile, si sa se stinga toti martorii de pe bord, nu vroia sub nicio forma sa porneasca. Singurul mod in care am reusit sa pornesc motorul a fost prin tractare.
De parca nu as fi avut destule griji pe cap, cand apuc sa bag si eu maisina in service (Radacini), mecanicul imi spune ca trebuie schimbate furtunele de retur deoarece, a spus el, cele vechi au "prins aer". Dupa ce le schimba, iau eu masina fericit ca porneste si dupa ce-mi fac treaba in ziua respectiva dau ca parchez... Dimineata cand sa o pornesc aceeasi problema... Iar o duc in service si imi spune ca trebuie schimbate o-ring-urile de la injectoare... Le schimba si pe alea... Iau masina si bineinteles ca a doua zi nu a pornit. Tin ca subliniez faptul ca masina nu are probleme cu bujiile, bateria sau cu rezistenta ce incalzeste bujiile (au fost verificate).
Ultima veste "minunata" a fost aceea in care mecanicul mi-a spus ca masina nu trage motorina... Dar stau si ma gandesc... daca nu trage motorina de ce porneste tractata.
Acum mi-a spus ca e posibil sa fie o problema la filtrul de motorina sau la pompa de injectie
Eu sincer tind sa cred urmatoarele variante la care m-am gandit un timp:
1) ca sistemul de incalzire al filtrului este defect
2) ceara in filtru sau conducte
Astept sfaturile si parerile voastre cu nerabdare
![Shocked](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)