- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dupa amintirile mele de cand aveam Astra F... exista DOUA grosimi SI DOUA diametre (la a mea, de ex. nu se puteau monta pe fata genti de 13"). Oricum (tot din amintiri) trebuie schimbati si etrierii, in plus s-ar putea ce si pompa de frana sa fie de alt diametru...
Cat despre luatul la strung... de ce nu daca aveti un strungar bun ... Asa ca mine...
Cat despre luatul la strung... de ce nu daca aveti un strungar bun ... Asa ca mine...
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Inainte de a merge la strungar cu discurile ar trebui verificate pentru a se vedea daca mai are ce sa ia strungarul din ele pentru a le aduce la un nivel acceptabil sau o sa ramana doar ventilatia de la discuri.Eu la cele care l-am dat jos aveau si buza aceea la exterior, la baza discului spre butuc erau in forma de Y intors si plus de asta erau numai scari toata suprafata de frecare a discului.Nu stiu ce se mai putea lua la strung asa ca le-am schimbat.
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
gata..rezolvat...scartaitul de fier pe fier era din cauza ca mi se uzasera placutele de frana pe fata si cand viram de tot dreapta o clema de fixare de la placute atingea discul...i se vede un colt tocit:) deci..nu mai e nevoie sa imi "chinui " discurile
am schimbat si cureaua de alternator....conteaza f mult sa fie in conditii bune si aia, ca pana acum auzeam o neregularitate la motor,daca ridicam capota si ascultam , de mai aveam putin si imi schimbam alternatorul:)(neregularitate ce venea din zona alternator-role) dar saracul nu avea nimik ;masina mea..ca noua acum
am schimbat si cureaua de alternator....conteaza f mult sa fie in conditii bune si aia, ca pana acum auzeam o neregularitate la motor,daca ridicam capota si ascultam , de mai aveam putin si imi schimbam alternatorul:)(neregularitate ce venea din zona alternator-role) dar saracul nu avea nimik ;masina mea..ca noua acum
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,039 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,039
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am schimbat placutele+discurile de frana spate acum vreo 10 zile.
Originale, GM. Problema e ca dupa schimbare, la viteze de peste 135-140 km/h, masina parca are o usoara trepidatie.
S-ar putea sa necesite vreun reglaj?
Spunea cineva de o operatie de "cementare" a discurilor. Ce inseamna asta si cam cat costa?
Originale, GM. Problema e ca dupa schimbare, la viteze de peste 135-140 km/h, masina parca are o usoara trepidatie.
S-ar putea sa necesite vreun reglaj?
Spunea cineva de o operatie de "cementare" a discurilor. Ce inseamna asta si cam cat costa?
giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Marian79
- **
- 114 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Astra 2007 C16XEP
- Bucuresti
Marian79
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 C16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
turatii a scris:Bd. Titulescu, intersectia de la pasajul Basarab, e un service acolo, au si strung, frezeaza chiulase si fac si discuri de frana.
Am vrut sa imi schimb uleiul de la cutia de viteze acolo, iar un mecanic mi-a spus ca nu imi trebuie nici o garnitura.....se da cu silicon si nu mai am probleme(nu o sa curga).
Eu nu mi-as duce masina acolo. Poate doar daca am nevoie sa imi faca o piesa (fara sa las masina acolo ).
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Dar chiar nu va zice nimeni acolo unde schimbati placutele... au si ele o perioada de rodaj de cam 100-200 de km nu de drum liber ci drum normal in care franezi normal: nu brusc , nu ca sa blochezi rotile.
Daca se franeaza brusc , pana la asezarea placutelor pe disc poate sa apara efectul de lustruire a lor si atunci frane ioc , sau degeaba l-ai schimbat. In acest caz trebuie date jos si luate la smirghel pana dispare lustrul.
Deci franare usoara pana la rodaj.
Daca se franeaza brusc , pana la asezarea placutelor pe disc poate sa apara efectul de lustruire a lor si atunci frane ioc , sau degeaba l-ai schimbat. In acest caz trebuie date jos si luate la smirghel pana dispare lustrul.
Deci franare usoara pana la rodaj.
- maxxi
- **
- 112 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2003 Y17DT
- Sibiu
maxxi
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat