gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
La delco tocmai am umblat si nu mai curge, dar asa e, pe acolo curgea.
Multumesc pentru instructiuni, am de gand sa fac asta in weekend.
In motor cred ca e curat, folosesc Liqui Moly superleichtlauf, si de fiecare data pun 3 litri dupa ce il scurg pe cel vechi, merg 30 min la relanty, apoi il arunc si pun altul nou.
La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura de pluta acum 4-5 luni, dar pare imbibata si e posibil sa curga pe acolo.
Crezi ca daca pun silicon in loc de garnitura tine mai bine ?
La garniturile A si B nu mai umblu, mi se pare complicat.
Dar ideea cu tachetii o s-o aplic, habar nu aveam ca se schimba usor.
Se gasesc sper la piese.
Multumesc pentru instructiuni, am de gand sa fac asta in weekend.
In motor cred ca e curat, folosesc Liqui Moly superleichtlauf, si de fiecare data pun 3 litri dupa ce il scurg pe cel vechi, merg 30 min la relanty, apoi il arunc si pun altul nou.
La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura de pluta acum 4-5 luni, dar pare imbibata si e posibil sa curga pe acolo.
Crezi ca daca pun silicon in loc de garnitura tine mai bine ?
La garniturile A si B nu mai umblu, mi se pare complicat.
Dar ideea cu tachetii o s-o aplic, habar nu aveam ca se schimba usor.
Se gasesc sper la piese.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am adus ieri masina de la service,mi-au schimbat termostatul...totul e ok..merge brici totul..ca noua masina,azi dimineaza maduc la servici,chiar ma uitam la termostat cum lucreaza,am vazut cum a pornit ventilatorul si brusc cum cade acul de la temp. ok...ma uit in stanga dreapta semafor cand observ ca mi se aprinde check engine..pai na...se mai intampla ceva nu e in regula pe acol... dintrodata brrrggrr..se opreste motorul dar numai cand s-a facut verde ca tzaranii din spate sa claxoneze normal ca nu vedea de ochi ca am avaria pornita,nu conteaza...incerc sa-l pornesc,de obivel la jumatate de cheie imi porneste...aud se invarte se invarte de 3-4-5ori motorul nimic..incerc din nou din nou..pompez un pic ca la daciile vechi nimic..mai incerc de vreo 2 ori si mi-a pornit dar a ramas check engine aprins si am ajuns la servici cu ea ...oare ce poate sa fie?idei cineva? de obicei imi face ca daca stau la semafor and motorul e deja cal se aprinde check engine..si sta 1-2-3min...si dupa ce pornesc este cand adoarme beculetul...chiar ies mai tarziu sa incer sa-i dau o cheie sa vedem mai arde beculetul?!am sunat la service si mi-au spus ca e posibil sa fie sonda lambda..!?
Ultima modificare facuta de Lorand la Lun 21 Jun, 2010 4:46 pm, modificat de 2 ori in total
Ultima modificare facuta de Lorand la Lun 21 Jun, 2010 4:46 pm, modificat de 2 ori in total
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
mi-au schimbat sonda lambda am dat 330lei pe el cu manopera cu tot...masina mergea 5zile...dar la relati se scutura ca jelatina..are relantin ft mic dupa mine,la service mi-au spus ca nu e ok...masina da in nas nu mai sar in nici in ruptul capului..daca vreau sa urc o panta...e bine daca cobor si o imping din spate poate reusesc asa,si ce e culmea azi mi-a murit iar motorul si iar nu vrea sa porneasca..am ridicat capota si ma uit ici colo sa vad ce mai e ...cablul de la debitmetru e taiat si pus peste ea scoci..asta nu stiu de ce e asa si cine a facut-o . cu siguranta la service careva destept....sugestie?ce draq poate sa aiba masina?luni la prima ora fac scandal la AUTOMAISTER cristesti!
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
stechinno
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1993 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
si acela daca e taiat atunci se intampla?trage aer fals si?nu mai trage motorul? azi mi-au luat jos alternatorul au curatat-o si etc.acum incarca la 13,9v . bateria se pare ca e pe moarte ca mi-au pus unul nou astazi si toata ziua imi pornea bine,doar ca nu trage mesina...nu are putere si da-n bot can accelerezi mai tare. Testerul nu poate sa sterga codul de erroare 51:
( 51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then recheck for fault codes). Memory failure )
mi-au spus ca e nevoie sa schimb ecu sau numai EPROM din el ca nu vede EPROMUL... acuma incerc sa dau de un eprom .
( 51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then recheck for fault codes). Memory failure )
mi-au spus ca e nevoie sa schimb ecu sau numai EPROM din el ca nu vede EPROMUL... acuma incerc sa dau de un eprom .
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
deci..sa incepem de la inceput...
~Masina nu are putere,nu trege.
~Consuma enorm de mult.
~Se aprinde cand apuca check engine.
~Codul de erroare este 32 si 51
~Nu vrea sa porneasca cand apuca,doar se invarte-n gol electromotorul
~S-a mai intamlat sa se opreasca si in timpul mersului si sa nu mai porneasca 10-0-30 min
La service mi-au schimbat sonda lambda ,baterie noua,termostat,au luat jos alternatorul si l=au curatat?!oare pt.ce?ca aveam incarcare...si masina tot nu merge.Noua lor inventie era ca trebuie un ECU nou.Pai m-am c-am saturat de ei asa ca am sa merg la un alt service zilele astea...sa vedem ce se intampla pe acol..
~Masina nu are putere,nu trege.
~Consuma enorm de mult.
~Se aprinde cand apuca check engine.
~Codul de erroare este 32 si 51
~Nu vrea sa porneasca cand apuca,doar se invarte-n gol electromotorul
~S-a mai intamlat sa se opreasca si in timpul mersului si sa nu mai porneasca 10-0-30 min
La service mi-au schimbat sonda lambda ,baterie noua,termostat,au luat jos alternatorul si l=au curatat?!oare pt.ce?ca aveam incarcare...si masina tot nu merge.Noua lor inventie era ca trebuie un ECU nou.Pai m-am c-am saturat de ei asa ca am sa merg la un alt service zilele astea...sa vedem ce se intampla pe acol..
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
M-am oferit sa schimbam intre noi calculatorul.
Cu aceasta ocazie scapi de o eventuala munca de urmarire a senzorilor aparent defecti.
La service ai platit toate operatiunile ?
Daca masina nu merge in continuare, nu trebuia sa platesti.
Si ca regula, inainte sa schimbi ceva, ii pui pe ei sa puna piesa de la ei, sa vezi ca merge, sau sa-ti dea ei in scris ca va merge.
Cu aceasta ocazie scapi de o eventuala munca de urmarire a senzorilor aparent defecti.
La service ai platit toate operatiunile ?
Daca masina nu merge in continuare, nu trebuia sa platesti.
Si ca regula, inainte sa schimbi ceva, ii pui pe ei sa puna piesa de la ei, sa vezi ca merge, sau sa-ti dea ei in scris ca va merge.