- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Asa este, trebuie totusi sa se uite cineva la motor sa imi dea o diagnostic mai concret. Multumesc mult de raspunsuri, si am sa revin cu masinuta asta...ori pe drumuri din nou, ori pe aici la dezmembrat cu ea. Masina este cam full ca dotari, egr nou nout cauciucuri bla bla...etc etc...va tin la curent. Multumesc inca o data
- VEMANIS
- ***
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
raul_alexandru, imi pare rau pentru tine, dar se pare ca ai patit o "boala" mai veche. Ai arborele rupt! Mergi la un service, sau la un mecanic si pune-l sa iti dea baia de ulei jos. Se poate observa cu atentie daca ai arborele fisurat. Incearca asta. Eu m-am intalnit cu 2 cazuri intr-un an, la acest tip de motor. Lantul de distributie nu are nimic. Bafta!
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Slut din nou baieti...mai am o veste....azi dimineata am bagat in a5 si am impinso...motorul nu este blocat, am dat sa pornesc la cheie si motorul invarte...dar nu porneste fiind ca bateria este consumata, ne-am uitat la film cit am asteptat platforma 3 ore sa vina. Am incercat sa pornesc la un opel tigra 1.4 benzina cu motorul tigrei pornit, dar nu era suficient de puternica bateria sa poarneasca. acum urmeaza sa scot bateria si sa o duc la incarcat.
- vali17kar
- **
- 378 mesaje
- din 30 Aug 2008
- Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Arad
vali17kar
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cand ai patit asta te-ai uitat cumva la bord la temperatura motorului?
Este curios ca a debutat cu ''batai'' motor blocat si acum spui ca ai reusit sa invarti motorul.
De asemenea in ce fel s-a oprit motorul? brusc --cu blocarea rotilor motrice,sau a pierdut progresiv din putere ?
Este greu de diagnosticat un pacient de aici.
Oricum trebuie o revizie serioasa la motor.
Bafta!
Este curios ca a debutat cu ''batai'' motor blocat si acum spui ca ai reusit sa invarti motorul.
De asemenea in ce fel s-a oprit motorul? brusc --cu blocarea rotilor motrice,sau a pierdut progresiv din putere ?
Este greu de diagnosticat un pacient de aici.
Oricum trebuie o revizie serioasa la motor.
Bafta!
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da Kar, am avansat putin...dar nu sint prea optimist totusi. Ceva grav sa intamplat acolo. Chiar si pompa de injectie ar putea fi...asta macar poate fi inlocuita daca e...cine mai stie.
Motorul s-a oprit brusc cu 110 km la ora, nu a pierdut din putere, apa nu era ridicata nici un fel de martor aprins, pur si simplu magia neagra Evident reactia urmatoare care am avut-o cind sa oprit motorul, sa calc ambreiajul si sa trag pe dreapta.
Motorul s-a oprit brusc cu 110 km la ora, nu a pierdut din putere, apa nu era ridicata nici un fel de martor aprins, pur si simplu magia neagra Evident reactia urmatoare care am avut-o cind sa oprit motorul, sa calc ambreiajul si sa trag pe dreapta.
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- rusu aurel
- *
- 3 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2004
rusu aurel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mda...bine v-am regasit din nou. Aurel din pacate sunt plecat din tara si nu am mai fost la nici un mecanic cu ea. Sta pe butuci si face plaja la soare. Intre timp, si sa nu va suparati pe mine baietii mi-am luat un audi a2 full, super misto de care sunt foarte mandru. Insa regret si pt. Opeluta mea pe care vreau sa o fac. Deci daca tu ai aflat ceva mai de graba stimate Aurel, nu ezita sa imi spui si mie cum si ce. Merci si bafta tuturor.
- rusu aurel
- *
- 3 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2004
rusu aurel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Arbore cotit rupt de la jumatate (vibrochenul), s-a rupt de la pistonul 2 de la biela. Costuri : 10 mil. vibrochen la mana a doua cu tot cu cuzineti, 10 mil. consumabile( ulei; garnituri; filtre;etc) si 10 mil. mana de lucru. Acum nu stiu daca am avut eu noroc sau asa se intampla, ca in afara de vibrochen nu s-a stricat nimic altceva - supape de exemplu-, iar dupa reparatie merge f. bine ( nu ca inainte dar acceptabil - nu mai ajunge la ~200 Km/h, ramane pe la 185), acum am observat o problema si nu stiu ce este cu ea, cand pornesc aerul se aprinde un martor in bord, despre care eu credeam ca este de la racire (antigel), acum tre sa mai citesc si sa vad exact de la ce este si cauza alarmei.
if63bmw
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
ca sa nu mai deschid alt topic vin si eu cu o problema!
masina cumnatului meu corsa c din 2004 motor 1.3 cdti!
acceasi problema,a ajuns la munca a parcat cu spatele si a murit motorul i-a dat la cheie si nimic nu a mai pornit!am fost la sa vad masina!dai la cheie motorul se invarte dar nu invarte axul cu came deci sigur lantul rupt!intrebarea mea este,or fi si supape strambe?avand in vedere ca nu a facut nici un zgomot!e posibil sa fi scapat doar cu lantul?
masina cumnatului meu corsa c din 2004 motor 1.3 cdti!
acceasi problema,a ajuns la munca a parcat cu spatele si a murit motorul i-a dat la cheie si nimic nu a mai pornit!am fost la sa vad masina!dai la cheie motorul se invarte dar nu invarte axul cu came deci sigur lantul rupt!intrebarea mea este,or fi si supape strambe?avand in vedere ca nu a facut nici un zgomot!e posibil sa fi scapat doar cu lantul?
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 283 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
la diesel daca se rupe, sare lantul sau cureaua sunt rare cazurile in care se indoaie doar 2 supape(cunosc eu un caz dar era la ralanti), dar daca se rupe la turatie e cum e mai rau...indoaie supape strica chiulasa in zona respectiva sparge piston, indoaie biela cat despre reparatie...costa nu gluma mai ales in cel de-al diolea caz.
if63bmw
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- raul_alexandru
- OP
- 27 mesaje
- din 27 Aug 2007
raul_alexandru
- Mesaje scrise: 27
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am revenit dupa 6 luni....masina este gata. Solutia= motor nou. Ce a fost?= arborele rupt in 2 locuri. Cum de nu a iesit prin blok? Nush. Motorul ce am pus acum pe ea ma costat 600 de euro fara pompa si fara injectoare, le-am pus pe cele vechi. Primi 100 km parcursi c-am lenes motorul. Am turnat si un flacon de dura.... sa nu facem reclama....si apoi rodaj cam 400 km...calcata bine de tot, si vreau sa va spun ca fuge de rupe, trage nemaipomenit. Motoarele 2.0 la Opel sunt foarte bune si merg cel mai placut si cu cea mai lunga durata de viata daca nu se trece prea des de 3500 de ture. M-am pocait in privinta asta. Bafta.
gezu_ka
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
buna am un astra g caravan 20 diesel din 2004 foarte multumit masina o am de 3ani fara probleme serioase am grije de ea schimb uleiul la 8000km filtrele la 10000km in luna asta insa a aparut o bataie la motor impreuna cu colegii pt ca lucrez in service am constatat ca vibrocenul pur si simplu sa fisurat la 215000km nu inceleg si nu stie nimeni un raspuns de ce sa intimplat :sint curios daca a mai patit cineva la fel multumesc
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat