pytar25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,039 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,039
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cred ca tu nu esti inca familiarizat cu masina.
Motorul, are o singura legatura cu cutia de viteze. Ambreiajul. Este posibil ca ambreiajul tau sa necesite un mic reglaj, dar inainte de a merge la mecanic, iti fac niste recomandari.
- cand schimbi viteza, in orice combinatie, asigura-te ca ai apasat ambreiajul pana la fund;
- ca sa "o bagi intr-a I-a", redu viteza pana aproape de oprire;
- pentru a schimba viteza in marsarier, ar fi indicat sa opresti masina pe loc.
Faptul ca motorul e cald nu ar trebui sa influenteze modul de schimbare a vitezelor. Banuiesc ca nu ai cutie automata.
Daca ambreiajul tau "agata", adica nu debreiaza bine, o face si la cald si la rece.
Sper ca sfaturile mele sa-ti fie de folos.
Motorul, are o singura legatura cu cutia de viteze. Ambreiajul. Este posibil ca ambreiajul tau sa necesite un mic reglaj, dar inainte de a merge la mecanic, iti fac niste recomandari.
- cand schimbi viteza, in orice combinatie, asigura-te ca ai apasat ambreiajul pana la fund;
- ca sa "o bagi intr-a I-a", redu viteza pana aproape de oprire;
- pentru a schimba viteza in marsarier, ar fi indicat sa opresti masina pe loc.
Faptul ca motorul e cald nu ar trebui sa influenteze modul de schimbare a vitezelor. Banuiesc ca nu ai cutie automata.
Daca ambreiajul tau "agata", adica nu debreiaza bine, o face si la cald si la rece.
Sper ca sfaturile mele sa-ti fie de folos.
- CapellaCt
- ****
- 1,603 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,603
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
winkriss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,603 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,603
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
pytar25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri dar nu ma ajuta cu nimic,iar de mers cu masina cred ca am mers si cred ca stiu cum se mege treaba e numai cand e motorul se incalzeste si nu cand e rece asta e ciudat ok? Vad ca nu stie nimeni.Iar chitul de ambreaj e compus din mai multe piese(componente)adica disc de ambreaj,placa de presiune, rulment de presiune,etc. Mai concret ce nu functioneaza?stie cineva?AMBREAJUL BANUIAM SI EU DAR CE MAI CONCRET? Multumesc
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
pai ti-a zis cineva ce sa faci....sa te duci la mecanic! Sincer daca altcineva nu a avut fix aceasi problema ca si tine(si se pare ca nu a avut nimeni de pe acest forum) noi nu avem cum sa iti spunem ce e in neregula cu masina ta. Oricine ti-ar spune ca rulmentul e stricat sau placa de presiune sau altceva , pur si simplu ar abera. Nu ai cum sa iti dai cu parerea fara sa te uiti.
pytar25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
pytar25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
winkriss a scris:salut am un opel astra g an 2000 1.7 td am probleme cu nivelul de combustibil imi arata erronat de exemplu cateodata e pe rosu dupa ce sting si aprind din nou motorul imi arata ca e peste 10 litri ce ar putea sa aiba poate e ceva simplu si pot sa o repar eu?multumesc
asa face si a mea care are doar 1 an jumate, dar este de la rezerva de combustibil cand acul ajunge pe rosu supapa rezervorului de rezerva se deschide si asa dupa pornire i-ti arata aproape un sfert dupa care scade vazand cu ochi,atunci se face din nou echilibrarea pe sistemul vaselor comunicante. Acest lucru se intampla cu o vizibilitate din ce in ce mai mica cu fiecare pornire, pana cand ramane complet pe rosu.
-yanu-
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
-yanu-
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat