- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
salutare am si eu aceeasi problema
si maine ma duc dupa piese vali daca afli ceva de vrun magazin deschis maine da si tu un semn
eu ma duc la promotor ca doar e in capatul strazi pe care stau
daca nu dau o figa si pe la dimitrov la opel sa vedem poate au ei deschis
si inca o intrebare as ave in afara de a scoate filtru de pole mai exista alta varianta prin care pot afla tipul instalatiei Ber..sau delphi m-am uitat si pe compresorul de ac si nu scrie
multumesc
si maine ma duc dupa piese vali daca afli ceva de vrun magazin deschis maine da si tu un semn
eu ma duc la promotor ca doar e in capatul strazi pe care stau
daca nu dau o figa si pe la dimitrov la opel sa vedem poate au ei deschis
si inca o intrebare as ave in afara de a scoate filtru de pole mai exista alta varianta prin care pot afla tipul instalatiei Ber..sau delphi m-am uitat si pe compresorul de ac si nu scrie
multumesc
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
am reusit intr-un final sa le schimb
am tot cautat ieri dimineata dupa respectivele oringuri dar nimic
pana la urma m-am suparat am mers la un culeg de serviciu care mi-a dat o trusa de oringuri cu foarte multe modele marimi grosimi foarte rezistente in orice conditii bun
am vizualizat tutorialul care e pe aici pe undeva
si am rezolvat problema
suruburile din exteriorul masini le-am desfacut foarte usor fara sa ridic masina pe vrun cric sau rapa sau elevator
(avand mainile de 2 m) am ajuns linistit pe deasupra
operatia a durat circa 2 ore cu tot cu verificari daca mai curge sau nu
iar azi urmeaza ce e mai greu de scos antigelul din mocheta
din presuri l-am scos ca l-am spalat in cada si sunt la uscat acum cea mai mare problema e ca antigelul nu se evapora singur si poate sa sta asa ud pana in vara naspa
a si sistemul e behr scrie pe aeroterma iar filtru de polen carcasa lui e cu cleme
drogas nu neaparat eu am 2 masini 17 si la amandoua e behr
multumesc tuturor
am tot cautat ieri dimineata dupa respectivele oringuri dar nimic
pana la urma m-am suparat am mers la un culeg de serviciu care mi-a dat o trusa de oringuri cu foarte multe modele marimi grosimi foarte rezistente in orice conditii bun
am vizualizat tutorialul care e pe aici pe undeva
si am rezolvat problema
suruburile din exteriorul masini le-am desfacut foarte usor fara sa ridic masina pe vrun cric sau rapa sau elevator
(avand mainile de 2 m) am ajuns linistit pe deasupra
operatia a durat circa 2 ore cu tot cu verificari daca mai curge sau nu
iar azi urmeaza ce e mai greu de scos antigelul din mocheta
din presuri l-am scos ca l-am spalat in cada si sunt la uscat acum cea mai mare problema e ca antigelul nu se evapora singur si poate sa sta asa ud pana in vara naspa
a si sistemul e behr scrie pe aeroterma iar filtru de polen carcasa lui e cu cleme
drogas nu neaparat eu am 2 masini 17 si la amandoua e behr
multumesc tuturor
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu am y 20 dth si e behr, legat de antigel eu am mers cu ziare si hartie absorbanta in masina si in cam o saptamana s-a uscat,
Alte informatii aditionale :
referitor la origuri mi le-a schimbat un forumist contra cost bineinteles (50RON) iar oringurile le-am luat originale GM Made in France cu 35 de ron dela Opel Str Viitorului, la montare s-a dat si cu silicon negru rezistent la caldura si dfe 2 ani de cand am reparat nu a pierdut o picatura, am preferat varianta asta deoarece decat sa pun ceva din cauciuc prost si dupa iar sa umbluu ... mi-am zis ca 35 de ron chiar nu merita atata bataie de cap, eu recomand sa puneti originale sunt de alta calitate decat cele la bucata gasite prin obor si facute cine stie unde,
Alte informatii aditionale :
referitor la origuri mi le-a schimbat un forumist contra cost bineinteles (50RON) iar oringurile le-am luat originale GM Made in France cu 35 de ron dela Opel Str Viitorului, la montare s-a dat si cu silicon negru rezistent la caldura si dfe 2 ani de cand am reparat nu a pierdut o picatura, am preferat varianta asta deoarece decat sa pun ceva din cauciuc prost si dupa iar sa umbluu ... mi-am zis ca 35 de ron chiar nu merita atata bataie de cap, eu recomand sa puneti originale sunt de alta calitate decat cele la bucata gasite prin obor si facute cine stie unde,
- demian_sorin
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jan 2009
- Astra 2002 1700
- Satu Mare
demian_sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2002 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
- machoke_banderas83
- *
- 12 mesaje
- din 28 Dec 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
machoke_banderas83
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2008
- Mesaj Privat
salutare... am si eu aceeasi problema,m-am trezit cu presul ud,si il aveam de ceva vreme dar am crezut k este din cauza vremii si nu se usuca... cand m-am uitat mai bn am vazut k este antigel.Stie cineva un service bun unde sa ma indrume si pe mine in bucuresti,fara mecanici smecherasi care sa ma puna sa cumpar alt motor?apropo... am un opel astra G coupe bertone 2.2
merci frumos...
merci frumos...
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
in principiu e destul de usoara operatia, insa e nenorocire cu montatul caloriferului si al celor 2 suruburi torx.
eu n-am reusit sa pun caloriferul la loc cu toate ca m-am chinuit vreo cateva ore bune, probabil si lipsa de experienta in ale mecanicii (eu puneam oringurile direct in calorifer si in cele 2 tevi de plastic, astfel am reusit sa tai vreo 2-3 oringuri )...pana la urma am apelat la un mecanic sa monteze caloriferul la loc (20 lei) si m-am bucurat ca s-a chinuit si el un pic pana a reusit
de mentionat ca nu trebuie sa golesti antigelul din masina, ci se pot scoate cele 2 furtune de sus, din zona filtrului de motorina, iar inainte sa scoti caloriferul se pune o sticla taiata pe jumate pentru a nu curge antigelul prin masina.
era sa uit, am ramas cu un fir pe care nu stiu unde sa-l mai pun la loc , asa ca poate ma ajuta si pe mine cineva in solutionarea problemei.
este cel din poze (rosu cu maro)
eu n-am reusit sa pun caloriferul la loc cu toate ca m-am chinuit vreo cateva ore bune, probabil si lipsa de experienta in ale mecanicii (eu puneam oringurile direct in calorifer si in cele 2 tevi de plastic, astfel am reusit sa tai vreo 2-3 oringuri )...pana la urma am apelat la un mecanic sa monteze caloriferul la loc (20 lei) si m-am bucurat ca s-a chinuit si el un pic pana a reusit
de mentionat ca nu trebuie sa golesti antigelul din masina, ci se pot scoate cele 2 furtune de sus, din zona filtrului de motorina, iar inainte sa scoti caloriferul se pune o sticla taiata pe jumate pentru a nu curge antigelul prin masina.
era sa uit, am ramas cu un fir pe care nu stiu unde sa-l mai pun la loc , asa ca poate ma ajuta si pe mine cineva in solutionarea problemei.
este cel din poze (rosu cu maro)
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 452 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andreyutzu
- **
- 82 mesaje
- din 05 Mai 2007
- Astra 2007 Z13DTH
- Hunedoara
andreyutzu
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi !
De cca 3 saptamani am schimbat si eu garniturile.
Din pacate nu am gasit originale (pe forum nu am gasit detalii privind dimensiunile acestora, dar cele pe care le-am luat "isi fac treaba").
Intr-adevar, grea treaba de fixat tavita de condens cu furtunasul de evacuare a condensului , dar am reusit pana la urma ...
Cele 2 fire buclucase au in capat o mufa si se fixeaza undeva in cupla in forma de H care face legatura dintre radiator si cele 2 tevi.
P.S.: Si eu am uitat sa-mi notez codul garniturilor ...
Va multumesc tuturor pentru sfaturi !
De cca 3 saptamani am schimbat si eu garniturile.
Din pacate nu am gasit originale (pe forum nu am gasit detalii privind dimensiunile acestora, dar cele pe care le-am luat "isi fac treaba").
Intr-adevar, grea treaba de fixat tavita de condens cu furtunasul de evacuare a condensului , dar am reusit pana la urma ...
Cele 2 fire buclucase au in capat o mufa si se fixeaza undeva in cupla in forma de H care face legatura dintre radiator si cele 2 tevi.
P.S.: Si eu am uitat sa-mi notez codul garniturilor ...
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
ieri a trebuit sa repet operatiunea...in timp ce mergeam cu masina mi-a tasnit antigelul inauntru.
din ce am observat una dintre sigurante era aproape iesita din locul ei. ma gandesc ca daca nu a fost pusa ca lumea trebuia sa am probleme cu ea pana acum (au trecut 3 luni de cand am umblat la calorifer)
ce am mai observat e ca sigurantele au totusi un joc stanga-dreapta dupa ce le fixezi asa ca le-am mai ondulat putin ca sa nu mai am probleme.
din ce am observat una dintre sigurante era aproape iesita din locul ei. ma gandesc ca daca nu a fost pusa ca lumea trebuia sa am probleme cu ea pana acum (au trecut 3 luni de cand am umblat la calorifer)
ce am mai observat e ca sigurantele au totusi un joc stanga-dreapta dupa ce le fixezi asa ca le-am mai ondulat putin ca sa nu mai am probleme.
bybycu2
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut si eu am aceleasi probleme la un Y 20DTH si dupa 2 sapt de la schimbare a cedat iar o garnitura,s-a latit si a curs tot antigelu in masina,si le-am schimbat din nou si am pus si silicon dar parca tot prelinge un pik la un oring din dreapta,acum urmaresc sa vad care e treaba.se fixeaza cumva special acele sigurante? au vreo smecherie cumva?
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- FeS
- **
- 147 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Arges
FeS
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Si eu m-am apucat sa-mi schimb singur oringurile si in mare parte am reusit.
Ce nu reusesc e sa bag la loc caloriferul - nu-mi intra pana la capat si curge pe langa sigurante.
Sa dau cu vaselina pe tevi sa intre mai usor?
Ma gandesc sa nu-mi intre vaselina in calorifer si sa se infunde - exista aceasta posibilitate?
Ce nu reusesc e sa bag la loc caloriferul - nu-mi intra pana la capat si curge pe langa sigurante.
Sa dau cu vaselina pe tevi sa intre mai usor?
Ma gandesc sa nu-mi intre vaselina in calorifer si sa se infunde - exista aceasta posibilitate?
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- FeS
- **
- 147 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Arges
FeS
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca te ajuta cu ceva poti sa mai incerci sa scoti tevile alea 2 care intra in calorifer...deschizi capota si o sa le vezi in spatele motorului, le desprinzi de acolo si le impingi in jos putin ca sa poti sa le bagi mai usor in calorifer.
am vazut faza asta cand mi le-a montat mecanicul, dar si el s-a chinuit vreo 20 minute pana le-a montat.
am vazut faza asta cand mi le-a montat mecanicul, dar si el s-a chinuit vreo 20 minute pana le-a montat.