- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- marius_b0y
- *
- 46 mesaje
- din 17 Dec 2008
- Calibra 1992 c20ne
- Bucuresti
marius_b0y
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2008
- Mesaj Privat
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
nu face prostia sa iti schimbi c20ne mai bine schimbi cutia nu stiu ce vrei sa traga sau viteza ,yo am vrut viteza pe c 20ne si se poate
cutia F16 trage destul de bine si fuge 240km\hmax
cutia F20 nu trage asa tare dar se intinde fff mult peste 180km\h in a4acu a 5a nu am avut unde ,la noi in timis e mai greu cu drumurile
cutia F16 trage destul de bine si fuge 240km\hmax
cutia F20 nu trage asa tare dar se intinde fff mult peste 180km\h in a4acu a 5a nu am avut unde ,la noi in timis e mai greu cu drumurile
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:deci ma repet.cand o sa atingi 240km/ora reali cu c20ne stock eu ii beau uleiul motorului ala.
@remus am avut si eu in gand ce vrei tu.mi-a cam trecut.eu am studiat partea de distributie si nu sunt convins ca se poate pune.
oricum e foarte mult de munca, mai mult decat daca ai pune un sfi direct.
sa ai pofta si vezi sa nu te imbeti daca ii acorzi timp ne-eului poate ajunge la viteza asta singurul lucru care il necesita este timpul ....din cauza cp care sunt doar 115 ii trebuie mai mult timp sa incarce pt a prinde viteza asta. la6000 rpm ai 223km/h (vorbim de ce ne arata bordul) asa ca la 6400-6700 te poti apropia lejer de240km/h dar necesita timp ..ca sa nu te plictisesti aprinzi o tigare.
@remus am avut si eu in gand ce vrei tu.mi-a cam trecut.eu am studiat partea de distributie si nu sunt convins ca se poate pune.
oricum e foarte mult de munca, mai mult decat daca ai pune un sfi direct.
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:deci ma repet.cand o sa atingi 240km/ora reali cu c20ne stock eu ii beau uleiul motorului ala.
@remus am avut si eu in gand ce vrei tu.mi-a cam trecut.eu am studiat partea de distributie si nu sunt convins ca se poate pune.
oricum e foarte mult de munca, mai mult decat daca ai pune un sfi direct.
@remus am avut si eu in gand ce vrei tu.mi-a cam trecut.eu am studiat partea de distributie si nu sunt convins ca se poate pune.
oricum e foarte mult de munca, mai mult decat daca ai pune un sfi direct.
sa stii ca m-am mai documentat si chiar nu e asa greu... schimbi chiuloasa "cu tot ce e in ea" , ramane blocul motor si cutia si pistoanele de pe NE, schimband chiuloasa automat ai cele 2 axe cu came, ai admisia,calculatorul, valvele si injectoarele,care se potrivesc fiecare la fix, cu 150-200e si niste cunostinte de electrica rezolvi
oricum varianta cu schimbarea cu totul a motorului e cea mai "crestineasca" , de aia mi-am si pus motorul cu toate anexele de vanzare
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
@remus eu nu sunt convins la partea de distributie.pompa de apa e pe bloc.poate diferi pozitia ei de la ne la xe.plus ca una din role e tot pe bloc parca.
si eu aveam de gand ,dar m-am calmat.oricum modificarea o faceam eu+un priten , nicidecum la service.
sfat:daca iti iei sfi verifica sa fie chiulasa coscast.eu cu ks nu m-as complica.mai degraba ne.
sau varianta cu axa sport+cip+admisie+evacuare+injectoare mai mari dar totul sare de 500 euro chiar daca iei sh.
cauta-l pe bobygsi pe forum si vorbeste cu el.din ce stiu a modificat un ne destul de frumos.
bafta!
si eu aveam de gand ,dar m-am calmat.oricum modificarea o faceam eu+un priten , nicidecum la service.
sfat:daca iti iei sfi verifica sa fie chiulasa coscast.eu cu ks nu m-as complica.mai degraba ne.
sau varianta cu axa sport+cip+admisie+evacuare+injectoare mai mari dar totul sare de 500 euro chiar daca iei sh.
cauta-l pe bobygsi pe forum si vorbeste cu el.din ce stiu a modificat un ne destul de frumos.
bafta!
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pritene, (desi nu are rost sa ma contrazic cu tine ca se vede ca nu stii ce vorbesti) poate imi spui si mie cat are compresie c20ne?cat de mica?ca doar nu o avea de turbo.ca eu sunt mai nestiutor.
2.modificarile de care vorbeam pe ne sunt facute de altii si au dat rezultate.nu crezi?mai citeste.
3.la orice masina ecu=electronic control unit taie injectia la anumite ture.la ne din cate stiu pe la 6200-6500.nu ca a mea e vectra si a ta calibra.motorul e identic.cutia identica,ecu identic,etc
drumuri bune!
ps.si poate imi spui ce legatura are compresia cu axa sport , ecu cipuit,evacuare,adimise marita,etc.
cu multumiri pt ca ne luminezi pe noi astia nestiutori.
2.modificarile de care vorbeam pe ne sunt facute de altii si au dat rezultate.nu crezi?mai citeste.
3.la orice masina ecu=electronic control unit taie injectia la anumite ture.la ne din cate stiu pe la 6200-6500.nu ca a mea e vectra si a ta calibra.motorul e identic.cutia identica,ecu identic,etc
drumuri bune!
ps.si poate imi spui ce legatura are compresia cu axa sport , ecu cipuit,evacuare,adimise marita,etc.
cu multumiri pt ca ne luminezi pe noi astia nestiutori.
mariustm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
bine ma ca sti tu scoatei fmufa din filtru de aer si spargi motoru
in legatura cu compresia nu stiu cat e dar e mica nu am chef sa caut sa ma dau destept asa cum faci tu marian_sro !
alti au modificat NE dar rezista? si yo pot sa ii bab pistoane de Lastun tot atat rezista ? yo nu vb din spusele lu alti am terminat o scoala in domeniu si nu are rost sa ma cert cu tine pt vb aduse de alti :ori ce zboara se mananca ?dar dc e avion?
Aveti grija cu viteza
in legatura cu compresia nu stiu cat e dar e mica nu am chef sa caut sa ma dau destept asa cum faci tu marian_sro !
alti au modificat NE dar rezista? si yo pot sa ii bab pistoane de Lastun tot atat rezista ? yo nu vb din spusele lu alti am terminat o scoala in domeniu si nu are rost sa ma cert cu tine pt vb aduse de alti :ori ce zboara se mananca ?dar dc e avion?
Aveti grija cu viteza
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pai daca nu stii de ce iti dai cu presupusul?
ne-ul e cel mai fiabil motor.si cu modificari facute cu cap tine mult si bine.din auzite,ca au nu am desfacut decat un motor de alta marca.
ne-ul are compresie de motor normal aspirat.nu de avion.nici macar nu conteaza cat.
ai cateva posturi pe forum si nu am citit ceva interesant scris de tine.cateva laude si cam atat.
nu ma dau mare, doar imi dadeam cu parerea.
greseala mea e ca atunci cand citesc aberatii nu ma pot abtine.
cam atat am avut spus.fa tuning cu o cutie de viteza si merge ne-ul cu 300.
bafta multa!
ps.incearca sa scrii coerent si gramatical ca sa inteleaga si altii.
ne-ul e cel mai fiabil motor.si cu modificari facute cu cap tine mult si bine.din auzite,ca au nu am desfacut decat un motor de alta marca.
ne-ul are compresie de motor normal aspirat.nu de avion.nici macar nu conteaza cat.
ai cateva posturi pe forum si nu am citit ceva interesant scris de tine.cateva laude si cam atat.
nu ma dau mare, doar imi dadeam cu parerea.
greseala mea e ca atunci cand citesc aberatii nu ma pot abtine.
cam atat am avut spus.fa tuning cu o cutie de viteza si merge ne-ul cu 300.
bafta multa!
ps.incearca sa scrii coerent si gramatical ca sa inteleaga si altii.
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
mariustm a scris:ba oamenilor nu il prostiti sa faca modificari c20 ne e un motor cu o compresie ff mica ca si cum ai pune un turbo ori cum nu o sa mearga
nenicule la tulcea a existat c20ne T adica turbo si va mai exista dar sa dea caldura asa ca orice motor merita sa fie modificat indiferent de puterea rezultata de el cum iti suna un c20ne 157cp dyno facut la Salonic (GR) vorbesc de fapte reale .....undeva in Franta (Nancy) exista un c20ne 207cp montat pe un opel manta in alt-undeva Grecia (Thiva) exista si la ora actuala un c20ne 180cp 4x4 tot respectul pt opelistii care vor sa incerce ceva cu ne-ul (e criza fratilor asa ca se merita sa iti iei piese pt modificarea motorului) recomand parcurile auto din GR si Macedonia
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- sergyu
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2005 Z20LER
- Mures
sergyu
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Incep si eu sa fiu interesat de o marire a fortei motorului , dar pina acuma nu am citit nimic concret pe forum, este cineva care are modificat C20NE intr-un fel, nu ma intereseaza deocamdata schimbari de genul tot motorul, doar modificari aduse actualului motor C20NE. Daca aveti linkuri cu privire la acest aspect va rog sa le postati.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Inca o echipa de mecanici cu diploma luata pe YouTube...
Sincer, la un motor de 10 ani si 8 supape, nu prea merita sa bagi bani ca sa cresti puterea... Costa mai mult decat masina cu totul...
Asi fi curios de un link al masinii aleia "minune" de la Nancy, sa-i dau omului un telefon, sa-l intreb daca utilizeaza masina zilnic sau doar la intalnirile anuale...
Sincer, la un motor de 10 ani si 8 supape, nu prea merita sa bagi bani ca sa cresti puterea... Costa mai mult decat masina cu totul...
Asi fi curios de un link al masinii aleia "minune" de la Nancy, sa-i dau omului un telefon, sa-l intreb daca utilizeaza masina zilnic sau doar la intalnirile anuale...