(0 - Not present.
Masina pornea uneori, apoi se oprea brusc, alteori nu pornea deloc. Urmand pasii din TIS 2000, am ajuns la A10 (calculatorul de injectie, montat pe pompa) defect. S-a demontat acesta, desfacut capacul si s/au gasit 4 lipituri reci, 3 de la condensator si inca una de la trasnformatorul toroidal, vizibile in poza de mai jos. Am refacut lipiturile, montat la loc si masina merge perfect. Scutit clientu de 3500 lei.
Stie cineva care ar fi motivul real pentru decositorirea acelor "picioruse" de la calculatorul pompei de injectie ?
Mie mi s-a intamplat lucrul acesta a doua oara la interval de 6 luni , desi acum nu am gasit atat de libere acele picioruse ca acum 6 luni ( dupa ce le-am cositorit din nou vad ca masina merge dar nu stiu pentru cat timp) Sa aiba vreo problema calculatorul pompei de se intampla acest lucru . Mi-e frica sa plec cu ea la drum lung. Se poate inlocui acest calculator cu unul la mana a doua ?