nightwolf
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Daca o poti diagnostica la un service Opel e si mai bine, te poate duce la 1,5 mil dar se merita, daca nu, fii atent la:
1. Timonerie, sa nu aiba joc prea mare la schimbatorul de viteze, eventual uita-te si direct la timonerie langa motor in dreapta spate si misca un pic de tijele alea sa nu aiba joc prea mare sau sa trancane.
2. Mergi cu ea si asculta sa nu se auda zgomote ciudate pe sub masina, sa nu fie vreo bucsa ceva, de obicei e o bucsa pe la directie care se uzeaza mai usor si trancane
3. Daca are EPS (electronic power steering) misca volanul pe loc la maxim in ambele parti sa nu aiba joc, sa se miste extrem de usor si fara intreruperi, vibratii sau socuri (bineinteles cu motorul pornit)
4. Lasa-l la relanti, si asculta motorul mai intai din masina si apoi de afara, sa mearga regulat, fara zgomote, fara variatii de turatie, e posibil sa se auda un fel de zornait de afara cu capota deschisa, nu te speria, e normal si vine de la lantul de distributie.
5. Acopera cu mana sau cu altceva teava de la esapament (daca e motorul cald ai grija ca frige) sa vezi daca face presiune, sa nu fie mansonul de la evacuare rupt sau vreo toba/teava gaurita. Mansonul e destul de scump si daca nu ai scut il atingi usor, iar masinile din .de nu prea au.
6. In rest uita-te la semnele de uzura din interior, care pot determinna daca masia are km cat scrie pe bord sau..... (stare scaun sofer, pedale, volan), verifica toate luminile, chiar si cele din interior, aerul conditionat.
In rest bafta maine si sa ne arati si noua poze cu ea.
1. Timonerie, sa nu aiba joc prea mare la schimbatorul de viteze, eventual uita-te si direct la timonerie langa motor in dreapta spate si misca un pic de tijele alea sa nu aiba joc prea mare sau sa trancane.
2. Mergi cu ea si asculta sa nu se auda zgomote ciudate pe sub masina, sa nu fie vreo bucsa ceva, de obicei e o bucsa pe la directie care se uzeaza mai usor si trancane
3. Daca are EPS (electronic power steering) misca volanul pe loc la maxim in ambele parti sa nu aiba joc, sa se miste extrem de usor si fara intreruperi, vibratii sau socuri (bineinteles cu motorul pornit)
4. Lasa-l la relanti, si asculta motorul mai intai din masina si apoi de afara, sa mearga regulat, fara zgomote, fara variatii de turatie, e posibil sa se auda un fel de zornait de afara cu capota deschisa, nu te speria, e normal si vine de la lantul de distributie.
5. Acopera cu mana sau cu altceva teava de la esapament (daca e motorul cald ai grija ca frige) sa vezi daca face presiune, sa nu fie mansonul de la evacuare rupt sau vreo toba/teava gaurita. Mansonul e destul de scump si daca nu ai scut il atingi usor, iar masinile din .de nu prea au.
6. In rest uita-te la semnele de uzura din interior, care pot determinna daca masia are km cat scrie pe bord sau..... (stare scaun sofer, pedale, volan), verifica toate luminile, chiar si cele din interior, aerul conditionat.
In rest bafta maine si sa ne arati si noua poze cu ea.
vanwil
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Marian79
- **
- 114 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Astra 2007 C16XEP
- Bucuresti
Marian79
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 C16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
iso a scris:
Poti cumva sa'mi spui daca stii la citi Km se schimba lantul/chitul de distributie ?
LEXXX a scris:numai modelul de 1.2 are lant, restul curea....
Poti cumva sa'mi spui daca stii la citi Km se schimba lantul/chitul de distributie ?
Daca are distributia pe lant, asta nu prea se schimba.Am un prieten care a avut o Celica VVTL-I si tot asa avea distributia pe lant si nu avea nevoie sa fie schimbat.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
iso a scris:
LEXXX a scris:
numai modelul de 1.2 are lant, restul curea....
Poti cumva sa'mi spui daca stii la citi Km se schimba lantul/chitul de distributie ?
Daca are distributia pe lant, asta nu prea se schimba.Am un prieten care a avut o Celica VVTL-I si tot asa avea distributia pe lant si nu avea nevoie sa fie schimbat.
LEXXX a scris:
numai modelul de 1.2 are lant, restul curea....
Poti cumva sa'mi spui daca stii la citi Km se schimba lantul/chitul de distributie ?
Daca are distributia pe lant, asta nu prea se schimba.Am un prieten care a avut o Celica VVTL-I si tot asa avea distributia pe lant si nu avea nevoie sa fie schimbat.
Se schimba si ala, recomandabil la 160.000 km.
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
salut ...
nu pot sa spun prea multe ....dar macar e ceva decat nimic..
eu am o corsa C si fosta`m in service ieri cu ea si din discutie cu cei de la opel am ajuns la easy tronic..
iei tocmai modificasera unul cu normala pe easytronic si erau destul de incantati...
sustin ca schimbul se face mai rapid decat ai schimba tu manual...ceea ce e normall la baza fiind cuia easytronic pe care opel o are in campionatul de turisme....dtm.. parca...
in generala dac se defecteaza ceva la ea motorase etc se cam schimba cu totul pt ca vine in modul capsat....
in 3 ani de zile au avut 2 reparatii la cutiile de genul asta si alea pt ca masina a fost accidentata si s-a miscat din prindere toata cutia si s-a cam strambat
e silentioasa zic ei .. sunetel sunt destul de mic iar ca si sofat permite reprize mai scurte...plus ca schimba cand trebe nu cand vrei tu si are un consum mai masina din cauza asta...
sper ca ti-e de folos la ceva....
eu am povestit cu cei de la autoglobuss-service opel TIMISOARA
nu pot sa spun prea multe ....dar macar e ceva decat nimic..
eu am o corsa C si fosta`m in service ieri cu ea si din discutie cu cei de la opel am ajuns la easy tronic..
iei tocmai modificasera unul cu normala pe easytronic si erau destul de incantati...
sustin ca schimbul se face mai rapid decat ai schimba tu manual...ceea ce e normall la baza fiind cuia easytronic pe care opel o are in campionatul de turisme....dtm.. parca...
in generala dac se defecteaza ceva la ea motorase etc se cam schimba cu totul pt ca vine in modul capsat....
in 3 ani de zile au avut 2 reparatii la cutiile de genul asta si alea pt ca masina a fost accidentata si s-a miscat din prindere toata cutia si s-a cam strambat
e silentioasa zic ei .. sunetel sunt destul de mic iar ca si sofat permite reprize mai scurte...plus ca schimba cand trebe nu cand vrei tu si are un consum mai masina din cauza asta...
sper ca ti-e de folos la ceva....
eu am povestit cu cei de la autoglobuss-service opel TIMISOARA
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
idiceanu a scris:...eu am o corsa C si fosta`m in service ieri cu ea si din discutie cu cei de la opel am ajuns la easy tronic..
iei tocmai modificasera unul cu normala pe easytronic si erau destul de incantati...
sustin ca schimbul se face mai rapid decat ai schimba tu manual...ceea ce e normall la baza fiind cuia easytronic pe care opel o are in campionatul de turisme....dtm.. parca...
eu am povestit cu cei de la autoglobuss-service opel TIMISOARA
iei tocmai modificasera unul cu normala pe easytronic si erau destul de incantati...
sustin ca schimbul se face mai rapid decat ai schimba tu manual...ceea ce e normall la baza fiind cuia easytronic pe care opel o are in campionatul de turisme....dtm.. parca...
eu am povestit cu cei de la autoglobuss-service opel TIMISOARA
Cei de la Auto Globus merita trofeul Pinocchio pentru povestea cu DTM-ul.
Din pacate asta e nivelul de cunostinte al celor din reprezentante...
Robert28
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
Doresc sa-mi cumpar un Corsa seond-hand. As dori sa aflu de la detinatorii de astfel de masini ceva detalii : daca sunt fiabile , daca sunt multumiti de ele , daca sunt costisitoare din punct de vedere al intretinerii , etc.
Apropo , daca stie cineva un Corsa bun de vanzare poate imi trimite un mesaj . sunt dispus sa platesc 7.000 - 7.200 euro pentru o masina buna , an 2002 - 2003 , de preferinta culoare negru metalizat sau albastru inchis .
ROBERT
Apropo , daca stie cineva un Corsa bun de vanzare poate imi trimite un mesaj . sunt dispus sa platesc 7.000 - 7.200 euro pentru o masina buna , an 2002 - 2003 , de preferinta culoare negru metalizat sau albastru inchis .
ROBERT
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Poate ca deja ai citit despre faptul ca principalele lor bube sunt caseta de directie si timoneria. Problema timoneriei s-a rezolvat incepand cu anul 2003 dar caseta a ramas in continuare firava. Nu se strica mare lucru la ea dar reparatia, in cazul in care vrei sa o repari, iti ia cateva ore in service. Masina este destul de firava pt gropile din Romania(mai pica bieletele, mai pica o planetara) insa eu sunt multumit de cum s-a comportat in cei aproape 13000KM parcursi. Portbagajul e mai mare de cat te astepti, spatiul interior este si el generos si te simti ok conducand-o. Am inteles ca amortizoarele spate te duc la vreo 3 milioane iar cele de pe fata la 4(sau invers...). Ar fi bine sa o cumperi de noua ca sa scapi de belelele astea. Motorul Z12XE este cel mai bun si sa nu te apropii de motoarele de 1 litru(la motorul 1.2 ai si avantajul faptului ca nu ai curea de distributie ci lant). Alte informatii iti voi da daca mai ai intrebari...
Salut!
Salut!
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Robert28
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Xenomorph a scris:Subscriu la lista de probleme si adaug distributia pe lista de belele. Apropo, Sebi_Mariu, si motorul de 1L are tot lant de distributie.
O avea dar e slab...Am vazut ca sunt destui care se plang de el si am citit si pe diverse site-uri unde s-au facut survey-uri legate de Corsa iar concluzia a fost: cel mai slab motor!
Pt reconditionat casete se iau destui bani. Cel mai bine o reconditionezi tu!