marian_sro a scris:pai daca nu ai egr atunci motorul e 2.5.instalatia spui ca e de 2.5.nu mai ramane decat sa potrivesti ceilalti senzori.cauta clapeta de 2.5 sa mearga pe tps-ul tau.
ia codurile de pe senzori si baga-le in google.poti afla mai multe asa.vezi si datele de pe senzori poate afli ce an e motorul.la 2.8 delcoul e altfel decat la 2.5.
daca ai 2.5 pune si ecu de 2.5.asa porneste?.fa agrafa si vezi ce erori ai si inclocuieste piesele.cu ala de 2.8 nu va merge bine in veci.
am cumparat azi TPS nou pentru motorul meu si, surpriza, ecu 2.5 intr-adevear nu-l recunoaste
m-am enervat si am desfacut amandoua ecu sa vad ce diferente sunt intre ele, si m-am uimit ce am vazut, sunt cu totul diferite, cel de 2.5 are 2 placi de baza pe cand 2.8 are doar una
tps-ul de 2.5 am reusit sa-l stric...
ai dreptate... cred ca singura solutie e sa imi fac rost de clapeta de 2.5
![Sad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
desi o sa mai incerc sa fac sa porneasca cu ecu 2.8 (sper ca n-am norocul sa nu corespunda nici injectoarele si sa conteze ca bobina e rosie) , jur ca mi-e o ciuda de mor ca am stricat TPS-u de 2.5 cu incercari de fixare improvizate ca acum luam clapeta si la revedere
trebuie neaparat sa fac sa-l pornescu cu ecu lui 2.8 pentru ca la celant motor am vazut ca are si rolele de la axele cu came(distributia) mai mari si cine stie ce diferente mai sunt...
citat final :
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF