Parola noua?


termocupla de racire a apei este in fata radiatorului (Intre bara fata si radiator )daca ai si AC mai este una intre radiator si motor .dar aia nu are legatura decat cu Ac ,cea de la racire e mai mica si amplasata intre spoiler si radiator

am si AC am un ventilator ca cel din imagine si mai am unu mai mare linga motor e mai mare ca cel din imagine.aceste ventilatoare se numesc electroventilator sau termocupla?cine ii da comanda ventilatorului sa porneasca cind temperatura apei trece de 95 de grade?
comanda e data de un contact montat pe radiator .!ceva rotund si intra mufe in el ..
poti te rog sa pui o poza pt ca nu imi dau seama care e.multumesc
nu pot sa fac poza pe acolo .desfa bara si vezi ....e o sonda rotunda si intra in ea un cablu cu 3 fire.
am vazut acel ,,ceva rotund,,si mufa cu 3 fire care intra acolo.am observat ca daca scot mufa cu 3 fire din aca sonda ,pornesc ambele ventilatoare la putere maxima.cu mufa pusa pornesc tot ambele dar cind cuplez ac-ul.daca ai observat cind cuplez ac-ul incepe sa se incalzeasca chestia aia rotunda in care intra mufa cu 3 fire.doar atunci pornesc ventilatoarele dar nu la putere mazima.pe mine ma intereseaza cind temperatura apei din motor ajunge peste 95 de grade sa porneasca ventilatoru sa o raceasca.am inteles ca o anume termocupla porneste ventilatorul cind apa se incalzeste prea rau .ma intereseaza unde e acea termocupla la x17 dtl sa o verific si daca mai are si alte relee care au legatura cu acesta problema unde sint asezate sa le pot verifica.asta e problema pe care incerc sa o rezolv.daca ma puteti ajuta dau o bere.multumesc
pt racirea apei e termocupla mica din fata .ea trebuie sa porneasca individual la cresteea temperaturii lichidului de racire ..poate ar trebuii sa mergi la un electrician
scuza-ma daca devin prea insistent,dar electroventilatorul si termocupla nu sint una si acelas lucru.pe mine ma intereseaza termocupla unde e .pe motor sau pe radiator,si daca se poate o poza cu ea sa stiu care e.am cautat pe google si am gasit termocuple dar nu de opel astra g x17dtl.iti pun o imagine ca sa sti despre ce vorbesc(este o termocupla oarecare nu e cea de opel pt.ca nu stiu cum arata cea de opel)

iar acesta e electroventilatorul din fata de la radiatorul mic cel de la AC

si acesta e cel din spate de la radiatorul mare cel care are antigel in el si care raceste motorul.

intelegi ce vreau sa spun?
inteleg ce vrei sa zici ,,dar cea mica raceste apa si cea mare e de la AC.,cel putin asa e la mine ,si asa trebuie sa fie si la tine ,cea mare porneste daor in cazul in care dau drumul la Ac.cea mica porneste de la 95 de grade.,aia e cea pt racirea apei
sti cumva care este termocupla ? sau daca nu sti tu poate stie altcineva din cei cu care ai mai vorbit.iti multumesc pentru timpul acordat.problema ramine deschisa.la mine cind pornesc AC-ul porneste si ala mic si ala mare dar nu se invirt cu putere mare iar cind temperatura apei creste nu porneste niciunu mai tare nu stiu ce poate sa fie.normal e ca ala mare sa fie pentru apa pentru ca e pus pe radiatorul mare ce cu antigel si cel min e pus pe radiatorul de la AC asa cred eu ca e normal
termocupla e aia mica . si cea mare ..ventilatoarele alea ,,
cea mica e pt apa ..din motor ,cea mare e pt radiatorul de ac..gandestete un pic ,radiatorul de apa din motor e pus in fata sa ajunga si aer mai bine la el .cel mare e pt Ac termocupla mica din fata e pt racire!daca pornesc ambele ai o defectiune electrica un scurt ceva pe la releee .eu iti recomand o vizita la un electrician
ok multumesc pentru sfaturi
Salut
Am un Opel Astra X17 DTL din 1999 si nu mai vrea sa porneasca. Masina a functonat normal pana am parcat-o, a stat nepornita 6 luni cat am fost plecat din tara. Acum nu mai da nici un semn de viata,electromotorul invarte, se sting toate becurile in bord, dar nu porneste. Motorina la injectoare nu ajunge. Sa fi cazut pompa de injectie stand degeaba (pompa este electronica). Am amorsat sistemul de alimentare pana la pompa si degeaba, tot nu vrea. Nu stiu care ar fi problema. Please HELP!
Putin cam greu de ghicit
spui ca ai amorsat-o, asta ar trebui sa elimine eventuale furtune coapte care baga aer fals
poate fi pompa sau valva de dupa pompa. verifica electrovalva de dupa pompa
poate ai noroc sa scapi numai cu aia, poate nu lucreaza si nu da voie la motorina sa ajunga la injectoare

erori ceva in bord? ai incercat sa pui un tester pe ea?
Pe tester urmeaza sa intre maine, sper sa ma lamuresc.
Unde este acea electrovalva de dupa pompa? Motorul este X17DTL.
Masina a fost puse pe tester. A avut o eroare la EGR si s-au gasit 2 bujii incadescente arse, pe care le-am schimbat. Dar tot nu porneste. Urmeaza sa-i mai fac o aerisire a sistemului de alimentare.
Din cate am inteles aerisirea la motorul X17 DTL cu pompa electronica e foarte dificila.
Nu am gasit nici o electrovalva care ar inchide motorina, este doar senzoul de pozitie din capul hidraulic si senzorul de avans ce se afla sub capul hidraulic.
Sal am si eu o astra g din 2000 cu motor x17dtl .am cumparato in martie si tot atunci am schimbat distributia si pompa de apa.de atunci chiar si cu motorul cald si temperatura antigelului la 90 de grade nu baga caldura decat daca o tin accelerata la peste 1500 de rot/min.ieri am lucrat toata ziua la ea am spalat si respalat tot circuitul dar nu a iesit nici o mizerie ,a fost chiar curat .daca sta la relantii dupa ce in prealabil a fost accelerata da caldura un timp scurt si pe urma rece.garnitura nu cred ca e de vina nu am probleme cu antigel in ulei sau invers.motorul merge chiar bine .si mocheta din partea soferului e umeda ,cred ca din cauza oringurilor la calorifer ,dar nu cred ca asta e cauza lipsei de caldura .sa fie pompa?nu baga destul ?scuze de off topic ,,va rog vreo idee ceva?
scuze de off topic ..pentru cei cu motorul x17dtl ...aveti probleme cu consumul de ulei ?eu ii bag cam 1 litru la 1000 de km.folosesc ulei mobil 1 10w40 .m-am cam saturat sa tot cumpar ulei .motorul are 185.000 si e la mine de la 150.000.turbo nu are joc ca sa zic ca consuma el .am mai avut astra f cu acelasi motor si 230000 de km si nu consuma ulei .compresie are motorul .va rog daca stiti ceva .orice sfat e bine primit
Sal Lucian si eu o problema cu, consumul de ulei am aproape 7000 cu schimbul si i-am mai bagat pana acum 2,5 litri si tot nu sunt la nivel,mi-a spus cineva ca e de la semeringurile de la supape care trebuiesc schimbate,eu nu am schimbat pana acum.Bafta
mersi..... le banuiam si eu din cauza ca in galeria de admisie sunt si ceva urme de ulei acolo unde e valva Egr .o sa merg la mecanic sa vad ce zice .dar nu cred ca scap fara sa umblu la motor Sad

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou