Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
aici au preturi bune http://www.ingaraj.ro/?sear...&grupa=100095 si poti compara ca pret toate componentele alte siteuri scrie pe google piese auto si o sa ti de o gramada
Ultima modificare facuta de ionutxxl la Joi 01 Oct, 2009 8:58 pm
Ultima modificare facuta de ionutxxl la Joi 01 Oct, 2009 8:58 pm
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca tot vine iarna si indiferent de schimbarile climaterice vor fi si temperaturi negative ar trebui verificat termostatul nu de altceva dar pe caldura urca apa cu sau fara el mai ales in aglomeratie.Cine vrea sa adapteze sa tina cont de temperaturile de deschidere si recunosc si eu am facut asemenea improvizatii care odata facute bine te scot din necaz,si daca acest lucru inseamna pana la urma si alte modificari care ulterior vor face si mai scumpa revenirea la piesa originala..parerea mea e ca nu se merita.Am cativa amici care se gandesc la sisteme de preincalzire si din enumerarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor idei cu gaurit bai de ulei,scos dopuri prin bloc a ramas ca singura varianta viabila ar fi un incalzitor pe un furtun suficient de jos cat sa circule apa prin termosifon avantajele fiind ca la pornire avem calda si apa din aeroterma...deci caldura imediat plus ca e cea mai simpla varianta.Trebuie pregatita masina cu toate cele necesare deoarece stim cu totii ca oficialitatile vor fi vesnic luate pe nepregatite de catre vremea rea de parca s-ar astepta in decembrie sa infloreasca ghioceii.Noi soferii destoinici stim o mare parte cel putin ca iarna nu-i ca vara si probabil vom apasa pedala aia micuta din dreapta cu mai putina hotarare deoarece fapt probat ABS...ESP ....etc inca nu au ajuns atat de performante incat sa invinga legea aia simpla a fizicii in care unul dintre parametrii e aderenta.
- Raul Paltineanu
- **
- 83 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Vectra 2007 z1.9dt
- Brasov
Raul Paltineanu
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2007 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cred ca si la masinuta mea termostatul nu prea mai inchide cum trebuie pt. ca se incalzeste destul de greu fata de iarna trecuta iar la mers in coborare motorul se raceste destul de tare. Problema este ca nu stiu unde este pozitionat termostatul la y1.7dt. Daca stie careva ,eventual cam care sunt pasii pt inlocuirea lui (ce mai trebuie demontat ca sa ajung la el) II fac o cinste cu prima ocazie
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
irinadavel a scris:Vine iarna si o sa se agraveze problemele.Pe langa amvelope,ulei adecvat,antigel masurat,termostatul este parte foarte importanta.
mecaNIK spunea intre 700.000-1.500.000 dar la mine, motor X18E1 este intre 3.500.000 si 5.500.000 asa ca am montat de dacia direct pe furtun.Rezultatul 90-92 de grade in timp destul de scurt.
mecaNIK spunea intre 700.000-1.500.000 dar la mine, motor X18E1 este intre 3.500.000 si 5.500.000 asa ca am montat de dacia direct pe furtun.Rezultatul 90-92 de grade in timp destul de scurt.
Ti-a scapat un porumbel..se poate face asa?Nu m-am gandit la asta.Ia sa incerc si eu maine la Y20DTH meu )
- Raul Paltineanu
- **
- 83 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Vectra 2007 z1.9dt
- Brasov
Raul Paltineanu
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2007 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
- marian jonny
- **
- 57 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2011 a14net
- Cluj
marian jonny
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
si eu am aceleasi probleme cu temperatura la o vectra c 2006 de 19,care iarna trecuta se incalzea repede ,iar acum trebuie sa merg cam 20 km ca sa se ridice acul de temperatura.am fost cu ea la 4 mecanici care m-au asigurat ca este termostatu.astfel am reusit sa arunc 250 de roni degeaba,tot acelasi lucru il face.nu mai stiu ce sa ii fac
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- deleted-28636
- **
- 170 mesaje
- din 20 Jan 2009
deleted-28636
- Mesaje scrise: 170
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
@sporea
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
irinadavel a scris:@sporea
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte
mrs asa o sa fac
- AndrewBv
- ****
- 1,006 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Si eu cred ca am o problema cu termostatul. Vectra C, Z19DTH. Viteza pe autostrada de pana in 130 km/h, temperatura nu sare mai mult 80-81 de grade, cateodata scazand pt perioade scurte sub 80.
In oras ajunge la 90-91 de grade dupa multe minute de mers, cca. 30. Consumul urban, cca 11,5-11,8 L/100 km.
Intrebarea de olimpiada este daca am sau nu o problema cu termostatul, dat fiind faptul ca la un moment dat temperatura chiar ajunge la 90-91 de grade?
In oras ajunge la 90-91 de grade dupa multe minute de mers, cca. 30. Consumul urban, cca 11,5-11,8 L/100 km.
Intrebarea de olimpiada este daca am sau nu o problema cu termostatul, dat fiind faptul ca la un moment dat temperatura chiar ajunge la 90-91 de grade?
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Primesc si o medalie daca spun ca sigur DA ? rostul termostatului este de a permite apei sa circule din circuitul mic (motor+calorifer aeroterma) in circuitul mare(motor+aeroterma+radiator) numai peste limita la care a fost calibrat sa deschida oricum peste 80.gr deci logic orice scadere in functionare in regim demonstreaza faptul ca termostatul ramane intredeschis.In regim urban cu opriri deci fara ventilarea si implicit racirea radiatorului e normal sa urce temperatura pana cand va porni electroventilatorul ,acestea fiind stadiile de racire ale unui motor.Ca sa fiu sigur ca nu-mi ia altul premiul si pentru linistea ta maine la pornire dupa 3-5 min.deschide capota si pune mana pe furtunul cel mai de sus la tine cel din stanga motorului sus care merge in radiator...acesta este mai mult ca sigur caldut deci ai pierderi de caldura pe acolo.Nu este nici un pericol imediat,va consuma mai mult,va da noxe mai multe ,se va uza mai repede...iar cand vei da drumu la ventilatie pe timp rece si umed la drum lung vei fi nevoit sa stergi geamurile cu carpa ca la dacii pe vremuri deoarece intre 80 si 90 de grade e diferenta de la senzatia de caldura la nivelul la care aeroterma face cald si usuca si aerul ....sincer la asta chiar nu te asteptai
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Bun si BEHR folosesc de ani buni la diferite tipuri de masini si sunt ok .... in timp obosesc si deschid din ce in ce mai devreme pana raman intredeschise ori se blocheaza deschise cele 5 gr. intre unul bun si unul obosit fac diferenta aproape insesizabila pe ceas efectele sunt cele enumerate mai sus.