rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Si eu am motorul de 2,2dti de 125cp insa pe Astra G si da acelasi soc la schimbarea treptelor (indiferent care,poate mai putin evident la a 4-a si a 5-a) sau daca merg constant intr-o treapta oarecare la apasarea/ridicarea piciorului de pe acceleratie. Presupun ca e din cauza ambreiajului care e destul de obosit zic eu pt ca in cei 25.000 km facuti de mine s-a intarit din ce in ce mai mult pedala de ambreiaj (care era deja cam tare cand am luat-o,la 200.000 - stiu ca la diesel ambreiajul e mai tare), iar in ultima luna intra din ce in ce mai greu in viteza,schimbatorul opune rezistenta mare - placa dusa zic eu.Uneori cand o pornesc bagata intr-a-ntaia are tendinta sa se miste de pe loc desi apas pedala pana la fund. Oricum dupa parerea mea socul e de undeva din transmisie, ori grup, ori ambreiaj, ori planetare chiar daca nu bat inca, sau toate la un loc dau un joc cumulat. Cat de curand o sa merg la un (al 3-lea) meserias sa-si dea o parere avizata, primii au uns articulatiile timoneriei ca au zis ca nu se poate regla, insa doar 3 saptamani a intrat mai frumos. Se aude si o clantaneala pe loc cu motorul pornit, iar cand apas ambreiajul nu se mai aude. Initial am zis ca vine de la intercooler care nu era teapan si se lovea de radiator in partea de jos, insa l-am strans cu un autofiletant de marginea radiatorului si tot clantane ceva, presupun ca e totusi din ambreiaj galagia. Ma mir totusi ca cei de mai sus care au schimbat volanta si kitul complet de ambreiaj n-au scapat de soc si sunt curios daca suportii motor sunt de vina sau o fi din restul transmisiei. Nu e vorba de ipohondrie, mai conteaza si cine isi da cu parerea chiar daca 'are ceva experienta', daca e genul superficial cu siguranta nu observa amanunte de finete, pt el masina e ok daca 'iti faci treaba cu ea'.
rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Merlinboy a scris:Adaugati si pt mine aceasta intrebare referitoare la cineva priceput si mai ieftin (si bun) pt aceasta operatiune
cat priveste motorul tau ... de 2.2 125 cp, daca nu ma insel este cel din generatie mai veche DTI 2.2, deci este clar ca acest "bug" se manifesta pe toate vectrele...insa stau si ma gandesc daca nu cumva este de fapt o ipohondrie datorata unei conduceri mai defectuoase !
Adica dupa cum s-a mai discutat daca se tureaza ca lumea masina si se tine pe ambreiaj si nu se lasa la liber ca ciobanu, la a mea (CDTI 1.9 2005 120 CP) cel putin abia ca se mai manifesta aceasta "problema". La fel astazi mi-a condus-o un amic cu ceva experienta si nu i-am specificat de aceasta problema, decat la sfarsit si l-am intrebat si a zis ca nu i se pare deloc ca ar avea o problema de genul! Dar toate astea conducand in felul in care am zis mai sus - turare motor in conditii optime (2500 -3000 rpm ) si tinere cu bun simt pe pedala de ambreiaj ! Bineinteles ca toate acestea duc la un condus mai greoi si dificil...dar totusi cel putin pt mine exista intrebarea!
Deci, poate mai posteaza si alte persoane pe aici si ne scot totusi din umbra
cat priveste motorul tau ... de 2.2 125 cp, daca nu ma insel este cel din generatie mai veche DTI 2.2, deci este clar ca acest "bug" se manifesta pe toate vectrele...insa stau si ma gandesc daca nu cumva este de fapt o ipohondrie datorata unei conduceri mai defectuoase !
Adica dupa cum s-a mai discutat daca se tureaza ca lumea masina si se tine pe ambreiaj si nu se lasa la liber ca ciobanu, la a mea (CDTI 1.9 2005 120 CP) cel putin abia ca se mai manifesta aceasta "problema". La fel astazi mi-a condus-o un amic cu ceva experienta si nu i-am specificat de aceasta problema, decat la sfarsit si l-am intrebat si a zis ca nu i se pare deloc ca ar avea o problema de genul! Dar toate astea conducand in felul in care am zis mai sus - turare motor in conditii optime (2500 -3000 rpm ) si tinere cu bun simt pe pedala de ambreiaj ! Bineinteles ca toate acestea duc la un condus mai greoi si dificil...dar totusi cel putin pt mine exista intrebarea!
Deci, poate mai posteaza si alte persoane pe aici si ne scot totusi din umbra
Categoric e si chestia de cum apesi pedala. Eu m-am obisnuit si nu-mi arunc piciorul in ambreaj. Prietena nu
- macheta
- **
- 324 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare,am aceeasi problema cu socul la pornire si chiar in mers la turatii mici si dupa ce am schimbat:suportii la motor si la cutia de viteze,kit de ambreiaj nou disc de ambreiaj nou am ajuns la concluzia ca este de vina cutia de viteze si anume jocuri la rulmenti poate chiar uzuri la lagare sau la mecanismele de actionare S-ar putea sa fi ramas fara ulei in cutie pt. ca este cam mizerie pe dedesubt.Ceva pareri?
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Pai stai mai, inteleg ca daca esti mai atent nu se mai aude, si asa fac si eu. Dar asta nu inseamna ca e normal. La vectra mea veche din 93 nu se auzea. La munca din nou am de la Clio la Nissan Navara deci si masini mici si mari cu motoare care mai de care mai diferite si la nici una nu face chestia asta.
Deci sincer nu mi se pare normal sa trebuiasca sa fiu eu atent cum schimb vitezele, avand in vedere cat costa o Vectra noua si unde e clasata ea.
Adica iti iei un Maybach, te astepti sa mearga totul perfect.
Iti iei o Vectra C, te astepti sa nu troncane motorul sau cutia de viteze sau ce o fi.
Sper ca nu par fitos sau ignorant sau ceva, dar asa gandesc eu.
O sa ma mai interesez sa vad poate poate mai aflu ceva.
O zi buna
Deci sincer nu mi se pare normal sa trebuiasca sa fiu eu atent cum schimb vitezele, avand in vedere cat costa o Vectra noua si unde e clasata ea.
Adica iti iei un Maybach, te astepti sa mearga totul perfect.
Iti iei o Vectra C, te astepti sa nu troncane motorul sau cutia de viteze sau ce o fi.
Sper ca nu par fitos sau ignorant sau ceva, dar asa gandesc eu.
O sa ma mai interesez sa vad poate poate mai aflu ceva.
O zi buna
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
m-ati pus pe ganduri serios rau Cred ca sunt mai multe cauze pt aceste "socuri" este clar , dar totusi vad ca sunt destul de comune pt OPEL si mai ales (cel putin asa banuiesc eu) pt dieselurile care au cel putin peste 100.000km ... Fiabile ce pot sa zic ! (si nu incepeti ca 100.000km este foarte mult, masinile de acum 10 ani cred ca au si peste 500.000km si nu au atatea probleme ca astea...inteleg ca toti producatorii vor sa mearga doar pe profit, dar parca nici in bataie de joc...)
Eu oricum am inceput sa ma obisnuiesc cu socurile astea, incerc sa fiu mai atent cand schimb, sa schimb mai turat (oricum se stie ca subturatia nu face bine la motor!), dar tare as vrea sa stiu de la ce e....chiar de ar fi doar de la cutia de viteze, macar sa stim cum sa rezolvam problema!
Chiar nu imi pot da seama cum persista in continuare problema si chiar nimeni, nimeni sa nu stie exact de la ce este EXACT . La fel ca si la problema cu butoanele climatronicului (mai e un topic dubios pe forum, il stiu ei userii saracii), cred ca Opelurile in sine sunt niste masini foarte slabe calitativ. Stiu ca iar o sa sara fanaticii pe mine, dar totusi am trecut prin cateva marci si nu am gasit probleme atat de sacaitoare (si culmea!) fara rezolvare...adica ma duceam la mecanic sau intrebam pe forum (ups...) si rezolvam ...
Insa totusi incerc sa raman pozitiv si sper totusi ca va veni si o luminita de la capatul tunelului pt rezolvare !
Eu oricum am inceput sa ma obisnuiesc cu socurile astea, incerc sa fiu mai atent cand schimb, sa schimb mai turat (oricum se stie ca subturatia nu face bine la motor!), dar tare as vrea sa stiu de la ce e....chiar de ar fi doar de la cutia de viteze, macar sa stim cum sa rezolvam problema!
Chiar nu imi pot da seama cum persista in continuare problema si chiar nimeni, nimeni sa nu stie exact de la ce este EXACT . La fel ca si la problema cu butoanele climatronicului (mai e un topic dubios pe forum, il stiu ei userii saracii), cred ca Opelurile in sine sunt niste masini foarte slabe calitativ. Stiu ca iar o sa sara fanaticii pe mine, dar totusi am trecut prin cateva marci si nu am gasit probleme atat de sacaitoare (si culmea!) fara rezolvare...adica ma duceam la mecanic sau intrebam pe forum (ups...) si rezolvam ...
Insa totusi incerc sa raman pozitiv si sper totusi ca va veni si o luminita de la capatul tunelului pt rezolvare !
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Iar incepi cu dinastea
Dieselul tau are mult peste 100 000 km te asigur eu. Socurile din cutie sunt prezente la orice masina in functie de cat de marlan a fost soferul care a utilizat-o. In schimb pot spune ca suportii de la signumul meu sunt in stare mult mai buna decat suporti de la 320 cu mai putini km. Si eu am masina de acum 16 ani care tace si face dar e o diferenta uriasa intre cele de confort si performanta. Mai mult decat atat cred ca e doar perceptia noastra ca masina asta ar trebui sa fie ca noua. Cand ea clar si-a iesit din garantie demult la unii.
De exemplu am mers cu o skoda fabia de prin 2005, masina de firma si la aia se simtea si din dreapta socurile la debraiere.
Dieselul tau are mult peste 100 000 km te asigur eu. Socurile din cutie sunt prezente la orice masina in functie de cat de marlan a fost soferul care a utilizat-o. In schimb pot spune ca suportii de la signumul meu sunt in stare mult mai buna decat suporti de la 320 cu mai putini km. Si eu am masina de acum 16 ani care tace si face dar e o diferenta uriasa intre cele de confort si performanta. Mai mult decat atat cred ca e doar perceptia noastra ca masina asta ar trebui sa fie ca noua. Cand ea clar si-a iesit din garantie demult la unii.
De exemplu am mers cu o skoda fabia de prin 2005, masina de firma si la aia se simtea si din dreapta socurile la debraiere.
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
De ce trebuie sa comparam neapart cu 320 ? Ideea este ca eu am mai avut 6 (chiar 7 masinute daca punem si dacia berlina la socoteala:P) si la niciuna nu am gasit problema asta , daramite o rezolvare. Adica, ok , OPELURILE sunt mai sensibile pe problema asta...dar cum se poate si rezolva exact si mai ales CAT COSTA?
Ca sa ma apuc acum sa schimb tot kitul ambreiaj + suporti motor + inca 10 chestii (eventual si volanta!) parca nu reprezinta o solutie/alternativa... ?
Deci, daca nu m-am prea facut inteles, inca o data repet - de unde este mai exact aceasta problema a socului la 'debraiere' si ce trebuie inlocuit/reparat si mai ales cat COSTA?
Multumesc!
Ca sa ma apuc acum sa schimb tot kitul ambreiaj + suporti motor + inca 10 chestii (eventual si volanta!) parca nu reprezinta o solutie/alternativa... ?
Deci, daca nu m-am prea facut inteles, inca o data repet - de unde este mai exact aceasta problema a socului la 'debraiere' si ce trebuie inlocuit/reparat si mai ales cat COSTA?
Multumesc!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
adisuf
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
mai baieti am si eu o parere.
am si eu o vectra c 2.2 dti si mi se intampla acelasi lucru, soc la debreiere din a 2a in a 3a.
pana nu am citit acest articol nici nu banuiam sa fie o problema si nici nu cred ca e.
acum sa va spun parerea mea. eu ma gandesc ca in momentul cand debreiezi acei "zimti" pe care ii au pinioanele pt treptele de viteza au o mica distanata intre ei fata de pinionul de la transmisie motor sau ce dracu e ala care transmite unde transmite?(ma scuzati am baut putin) iar in momentul cand cupleaza cele doua pinioane unul pe celalalt datorita unei debraieri rapide cum spuneau unii colegi de colac mai sus si a distantei intre "zimti" se produce acel soc cand cupeaza pinioanele care vi se pare voua ca ar fi altceva. ce dracu fratilor mai lasati masina si mai mergeti cu bicicleta ca sa va dati seama ca va ramoliti.
sper ca nu v-am suparat cu explicatia mea fizico-bahus-stiintifica.
ciao.
am si eu o vectra c 2.2 dti si mi se intampla acelasi lucru, soc la debreiere din a 2a in a 3a.
pana nu am citit acest articol nici nu banuiam sa fie o problema si nici nu cred ca e.
acum sa va spun parerea mea. eu ma gandesc ca in momentul cand debreiezi acei "zimti" pe care ii au pinioanele pt treptele de viteza au o mica distanata intre ei fata de pinionul de la transmisie motor sau ce dracu e ala care transmite unde transmite?(ma scuzati am baut putin) iar in momentul cand cupleaza cele doua pinioane unul pe celalalt datorita unei debraieri rapide cum spuneau unii colegi de colac mai sus si a distantei intre "zimti" se produce acel soc cand cupeaza pinioanele care vi se pare voua ca ar fi altceva. ce dracu fratilor mai lasati masina si mai mergeti cu bicicleta ca sa va dati seama ca va ramoliti.
sper ca nu v-am suparat cu explicatia mea fizico-bahus-stiintifica.
ciao.
stress
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2008
- Mesaj Privat
salutare
Aceleasi simtome la accelerate\decelerare. Am schimbat volanta+disc ambreaj si placa de presiune, tampoane motor si nici o modificare, am fost cu ea la 3 reprezentante si nu exagerez vreo 10 mecanici, am primit mai multe raspunsuri, ca sunt suportii motor, ca e volanta, ca ar trebui sa verific planetare, iar unul mi-a spus ca e posibil sa fie din cutie. A mai ramas tampon cutie cel din partea stanga(sub baterie) e bun dar tot o sa-l schimb poate o fi prea moale. Daca nu e de acolo, e sigur din cutie.
Aceleasi simtome la accelerate\decelerare. Am schimbat volanta+disc ambreaj si placa de presiune, tampoane motor si nici o modificare, am fost cu ea la 3 reprezentante si nu exagerez vreo 10 mecanici, am primit mai multe raspunsuri, ca sunt suportii motor, ca e volanta, ca ar trebui sa verific planetare, iar unul mi-a spus ca e posibil sa fie din cutie. A mai ramas tampon cutie cel din partea stanga(sub baterie) e bun dar tot o sa-l schimb poate o fi prea moale. Daca nu e de acolo, e sigur din cutie.
biela-manivela- Suspendat
- 2,912 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,912
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
cioby a scris:
acum sa va spun parerea mea. eu ma gandesc ca in momentul cand debreiezi acei "zimti" pe care ii au pinioanele pt treptele de viteza au o mica distanata intre ei fata de pinionul de la transmisie motor sau ce dracu e ala care transmite unde transmite?(ma scuzati am baut putin) iar in momentul cand cupleaza cele doua pinioane unul pe celalalt datorita unei debraieri rapide cum spuneau unii colegi de colac mai sus si a distantei intre "zimti" se produce acel soc cand cupeaza pinioanele care vi se pare voua ca ar fi altceva. ce dracu fratilor mai lasati masina si mai mergeti cu bicicleta ca sa va dati seama ca va ramoliti.
acum sa va spun parerea mea. eu ma gandesc ca in momentul cand debreiezi acei "zimti" pe care ii au pinioanele pt treptele de viteza au o mica distanata intre ei fata de pinionul de la transmisie motor sau ce dracu e ala care transmite unde transmite?(ma scuzati am baut putin) iar in momentul cand cupleaza cele doua pinioane unul pe celalalt datorita unei debraieri rapide cum spuneau unii colegi de colac mai sus si a distantei intre "zimti" se produce acel soc cand cupeaza pinioanele care vi se pare voua ca ar fi altceva. ce dracu fratilor mai lasati masina si mai mergeti cu bicicleta ca sa va dati seama ca va ramoliti.
Eu cred ca aceasta explicatie nu prea sta in picioare din cauza vitezei cu care se invart acele pinioane. Fenomenul descris de tine este prea rapid ca sa aiba timp masina sa zmuceasca.
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
azi m-am dat si eu o insignia la un test-drive , frumoasa masina, desi nu pot sa zic ca m-a impresionat atat de mult fata de o vectra c (eu am si navigatie pe ea, ma rog e "aproape" full zic eu, ca sa ma laud cu ea:D) insa foarte ok. Nu vreau sa ma leg de pret si sa incep o discutie de genul....ci vreau doar sa spun ca am simtit acest soc de debraiere si pe INSIGNIA !
Bineinteles, nu atat de sesizabil cat este la vectra mea, dar totusi exista ceva acolo!
Asta ma duce cu gandul ca suferim putin de ipohondrie, si de faptul ca poate totusi or exista ceva probleme acolo, poate chiar la suportii motor/cutie, insa in niciun caz sa fie deja masina proasta si sa ajunga la gunoi. Pt mine personal, persista in continuare problema necunoscutei si anume a faptului ca NU STIM UNDE MAI EXACT SA NE UITAM !
Iar ca fapt divers, ca tot mai aud eu anumite zgomote la Vectra mea, cel putin la franare si in anumite conditii....ei bine le auzeam si pe Insignia asta noua , probabil prea noua, la cei 670 km ai ei Dar totusi, m-am mai linistit...cel putin pt moment!
Bafta voua si mai asteptam in continuare parerile Dvs. si , bineinteles, si solutionarile ! (caci astea sunt mai degraba mai importante!)
Bineinteles, nu atat de sesizabil cat este la vectra mea, dar totusi exista ceva acolo!
Asta ma duce cu gandul ca suferim putin de ipohondrie, si de faptul ca poate totusi or exista ceva probleme acolo, poate chiar la suportii motor/cutie, insa in niciun caz sa fie deja masina proasta si sa ajunga la gunoi. Pt mine personal, persista in continuare problema necunoscutei si anume a faptului ca NU STIM UNDE MAI EXACT SA NE UITAM !
Iar ca fapt divers, ca tot mai aud eu anumite zgomote la Vectra mea, cel putin la franare si in anumite conditii....ei bine le auzeam si pe Insignia asta noua , probabil prea noua, la cei 670 km ai ei Dar totusi, m-am mai linistit...cel putin pt moment!
Bafta voua si mai asteptam in continuare parerile Dvs. si , bineinteles, si solutionarile ! (caci astea sunt mai degraba mai importante!)
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu nu cred ca suntt suportii de la motor !
Main sunt 2 tampoane:
Un tampon in fata... care la mine era cam praf cand am schimbat ambreiajul
Si inca un tampon in spate, la cutie... Se poate vedea daca va aplecati peste motot si va uitati spre caseta de directie...
Imi spunea mecanicul cum se numesc... dar am uitat
Suportii de la motor , care sunt prinsi pe lonjeroane nu cred ca au treaba ...
A schimbat cineva tampoanele de mai sus ? ? ?
Main sunt 2 tampoane:
Un tampon in fata... care la mine era cam praf cand am schimbat ambreiajul
Si inca un tampon in spate, la cutie... Se poate vedea daca va aplecati peste motot si va uitati spre caseta de directie...
Imi spunea mecanicul cum se numesc... dar am uitat
Suportii de la motor , care sunt prinsi pe lonjeroane nu cred ca au treaba ...
A schimbat cineva tampoanele de mai sus ? ? ?
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat