- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
@kapix - pt firele de la stergator tragi 2 fire catre mufa MID si unul catre masa. Mufa din spatele volanului de care ziceai....este pe stanga sau pe dreapta?...cred aia e de ala cruise control....ca vad ca nu ai firele trase pana la mufa din TID. oricum alea se trag repede si nu ridica probleme. cel mai dificil este indentificarea pinului ecu care emite semnalul pt consum. tre facut putin research si gasit o diagrama electrica. mai raman rpm si tank...care le tragi de la bord, si mai mult ca sigur sunt aceleasi ca si la vectra. mai caut si eu o diagrama pt omega ta, si trebuie sa gasim ceva.
ai si mufa de la MID?...aia cu 26 fire?.. daca nu, trimite'mi pe mail o adresa sa iti trimit 7 pini care sa ii pui in mufa de mid. sa nu te apuci sa o deschizi; iti fac eu niste poze, pt ca e cam tricky facuta.
@art - pai ai o eroare. ce indica mesajul? poate sa fie de la bec ars, la placute uzate, sau poate e un senzor bulit.
ai si mufa de la MID?...aia cu 26 fire?.. daca nu, trimite'mi pe mail o adresa sa iti trimit 7 pini care sa ii pui in mufa de mid. sa nu te apuci sa o deschizi; iti fac eu niste poze, pt ca e cam tricky facuta.
@art - pai ai o eroare. ce indica mesajul? poate sa fie de la bec ars, la placute uzate, sau poate e un senzor bulit.
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
scrie [i] ..ack atat vad ca nu se vede mai mult din cauza dungilor lipsa. intr-adevar am un bec care nu se aprinde la ceata. in rest nik.si nu mi se aprind becurile alea din butoane la ceata, la proiectoare, la aer alea care trebuie sa iti indice ca butoanele sunt ON. Am sa verific si placutele sa vad.
Innainte imi datea un mesaj care zicea ...fluid level low dar ce fluid nu se vedea din cauza displayului.Acum nu imi mai da acel mesaj
Innainte imi datea un mesaj care zicea ...fluid level low dar ce fluid nu se vedea din cauza displayului.Acum nu imi mai da acel mesaj
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
VICTORIE !!!!!
Operatiunea a reusit. Mai usor decat credeam. MID-ul meu este putin diferit, are doar doua becuri in spate, nu patru, dar ce e mai special - ARE DOUA MUFE. Una cu de pini, si surpriza, inca o mufa cu 12 pini in care intra tocmai mufa care nu stiam la ce foloseste (thanatos zicea ca ar fi pt. display telefon).
Partea nasoala e ca neavand toti senzorii imi da o gramada de erori si in plus sunt arse vreo trei linii la display . Partea frumoasa este ca din momentul instalarii nu mai imi sta aprins martorul ABS . De cateva luni nu mai functiona dar la toate testerele iesea OK (am un post mai vechi pe tema asta). Acum isi face check-ul (vreo 3 sec) si se stinge. De altfel nu e primul defect care dispare de la sine la masina mea. Poate va mai povestesc...
Oricum, multumiri Thanatos, fara tine sigur nu faceam chestia asta. Pe mine cel putin m-ai imboldit. Acum poate continuam cu instalarea senzorilor , pentru ca MID-ul sa functioneze la intreaga capacitate. Ce ziceti, se inscrie cineva? (cineva priceput, ca la nepriceputi ma ofer eu )
Operatiunea a reusit. Mai usor decat credeam. MID-ul meu este putin diferit, are doar doua becuri in spate, nu patru, dar ce e mai special - ARE DOUA MUFE. Una cu de pini, si surpriza, inca o mufa cu 12 pini in care intra tocmai mufa care nu stiam la ce foloseste (thanatos zicea ca ar fi pt. display telefon).
Partea nasoala e ca neavand toti senzorii imi da o gramada de erori si in plus sunt arse vreo trei linii la display . Partea frumoasa este ca din momentul instalarii nu mai imi sta aprins martorul ABS . De cateva luni nu mai functiona dar la toate testerele iesea OK (am un post mai vechi pe tema asta). Acum isi face check-ul (vreo 3 sec) si se stinge. De altfel nu e primul defect care dispare de la sine la masina mea. Poate va mai povestesc...
Oricum, multumiri Thanatos, fara tine sigur nu faceam chestia asta. Pe mine cel putin m-ai imboldit. Acum poate continuam cu instalarea senzorilor , pentru ca MID-ul sa functioneze la intreaga capacitate. Ce ziceti, se inscrie cineva? (cineva priceput, ca la nepriceputi ma ofer eu )
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
@kapix ....scuze ca iti raspund asa tarziu. nu am citit postul cand trebuia si l'am pierdut. oricum FELICITARI. ma bucur ca iti merge MIDul. ce ai factut cu Checkurile pana la urma? eu le'am bypasat pe toate, dar inca ma gandesc sa il fac fullfunctional. tu in ce stadiu esti?
@gabib77 sigur ca merge si la astra G. hai mai intai sa faci un research sa vezi ce iti trebuie si sa gasesti apoi MIDul. de pus nu e mare treaba.
@gabib77 sigur ca merge si la astra G. hai mai intai sa faci un research sa vezi ce iti trebuie si sa gasesti apoi MIDul. de pus nu e mare treaba.
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu sunt in acelasi stadiu de la inceput. Adica MID-ul merge dar are cateva linii duse (uneori se aprind, alteori nu). Cum am scris cred deja, eu aveam doua mufe si MID-ul avea perechile, pur si simplu le-am cuplat si a functionat. Imi da insa toate erorile de rigoare, dar cel mai mult ma necajeste ca la Reichweite (sau asa ceva...) unde banuiesc ca ar trebui sa arate cati km mai pot sa merg cu benzina din rezervor imi arata tot timpul peste 600 (chiar daca mai am 10l).
Normal ca m-ar interesa cum sa leg senzorii, mai ales ca probabil o parte ii am deja (eu am facut un transplant de motor, iar MID-ul e chiar de pe motorul care e acum pe masina). Dar sunt destul de habarnist... Astept oricum un tutorial
Normal ca m-ar interesa cum sa leg senzorii, mai ales ca probabil o parte ii am deja (eu am facut un transplant de motor, iar MID-ul e chiar de pe motorul care e acum pe masina). Dar sunt destul de habarnist... Astept oricum un tutorial
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
kapix :
Daca zici ca unele linii se aprind cateodata pe LCD, recomandarea mea de fost electronist este sa incerc sa desfaci/cureti si sa remontezi strangand bine eventualele suruburi, LCD-ul.
Contactul intre un LCD si placa se faca cu o mica banda de cauciuc cu contacte in el, care in timp se poate misca.
Eu am rezolvat asa, destul de multe LCD-uri.
Ii doar o idee.
Daca zici ca unele linii se aprind cateodata pe LCD, recomandarea mea de fost electronist este sa incerc sa desfaci/cureti si sa remontezi strangand bine eventualele suruburi, LCD-ul.
Contactul intre un LCD si placa se faca cu o mica banda de cauciuc cu contacte in el, care in timp se poate misca.
Eu am rezolvat asa, destul de multe LCD-uri.
Ii doar o idee.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
@kapix ca sa remediezi MIDul, intra pe gmail si sunt o gramada pe poze facute la bran, unde am facut 2 bucati. voi face un tutorial cu treaba asta, dar mai trebuie sa cumpar niste timp ca nu mai am . pozele oricum sunt sugestive si iti raspund cu placere la intrebari.
@gabi iti trimit sms
@zero corect, asta este problema. nu prea sunt suruburi, asa ca tre facuta o presa si rezolva problema.
@gabi iti trimit sms
@zero corect, asta este problema. nu prea sunt suruburi, asa ca tre facuta o presa si rezolva problema.
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
am gasit si discutia de pe vectra-sport:
http://vectra-sport.com/for...?t=3681&pp=40
Cam egoist Big Nick ala...
Am sintetizat datele intr-un excel (inclusiv Check Control). Cand e gata si la mine ii dau drumu'
http://vectra-sport.com/for...?t=3681&pp=40
Cam egoist Big Nick ala...
Am sintetizat datele intr-un excel (inclusiv Check Control). Cand e gata si la mine ii dau drumu'
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:am gasit si discutia de pe vectra-sport:
http://vectra-sport.com/for...?t=3681&pp=40
Cam egoist Big Nick ala...
Am sintetizat datele intr-un excel (inclusiv Check Control). Cand e gata si la mine ii dau drumu'
http://vectra-sport.com/for...?t=3681&pp=40
Cam egoist Big Nick ala...
Am sintetizat datele intr-un excel (inclusiv Check Control). Cand e gata si la mine ii dau drumu'
Sper ca-l faci si matalutza frumos, intr-un document Word, cu poze, alea alea, si mi-l dai pe mail sa-l pun in zona de dwld a tutorialelor ... pe PUnCT.ro
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Inlocuit maneta cu Set si reset de la stergatoare cu 2 butoane in consola centrala. Valabil pentru cei care mai au 2 spatii libere(cu plastic negru astupate).
Materiale necesare:
2 butoane cum sunt alea din consola centrala (gen dezaburire luneta, recirculare aer, incalzire scaune, aer conditionat)
2 contacti de mouse, din aia dreptunghiulari cu 3 picioruse.
Se iau 2 butoane!( eu le-am luat de la dezmembrari)
Am gasit 2 pentru recirculare aer.
Se desfac butoanele si se scot becurile.
Trebuie facut spatiu pentru pus contacte.
Se scoate partea neagra care actioneaza ca un intrerupator.
Si se taie "limba" din plastic care ajuta la inchidere/deschidere intrerupator.
In partea din dreapta ( cu contactii becurilor deasupra) se taie suportul din plastic (alb) al componentei negre(pe care ati scos-o). ( se taie astfel incat sa intre contactul si sa nu ramana apasat, prin presarea carcasei butonului)
Am folosit aici 2 contacte dintr-un mouse.
De care am lipit 2 fire ( piciorul din mijloc cu unul din celalalte 2).
Firele folosite au fost destul de subtiri incat sa iasa prin suportul butonului, in locul unde ar trebui sa fie o fisa. In consola masinii exact aceeasi fisa nu are papuc, deci se poate trece cu firele in bordul masinii( deasupra casetofonului).
Unul dintre cele 3 picioruse ( cel de sub clapita de contact) intra exact in suportul butonului, acesta are rolul de al tine fix sub capacul butonului care apasa pe contact.
Se taie din suportul butonului fisa din plastic din mijlocul butonului, aceasta potrivindu-se decat in locasul de recirculare aer.
Se procedeaza identic la ambele butoane.
Acum aveti contacte pentru Set si Reset pentru un MID.
Nu stiu cat de multi or sa inteleaga procedeul dar va pot ajuta cu sfaturi sau daca va repeziti pana la mine va si ajut sa il rezolvati.
Materiale necesare:
2 butoane cum sunt alea din consola centrala (gen dezaburire luneta, recirculare aer, incalzire scaune, aer conditionat)
2 contacti de mouse, din aia dreptunghiulari cu 3 picioruse.
Se iau 2 butoane!( eu le-am luat de la dezmembrari)
Am gasit 2 pentru recirculare aer.
Se desfac butoanele si se scot becurile.
Trebuie facut spatiu pentru pus contacte.
Se scoate partea neagra care actioneaza ca un intrerupator.
Si se taie "limba" din plastic care ajuta la inchidere/deschidere intrerupator.
In partea din dreapta ( cu contactii becurilor deasupra) se taie suportul din plastic (alb) al componentei negre(pe care ati scos-o). ( se taie astfel incat sa intre contactul si sa nu ramana apasat, prin presarea carcasei butonului)
Am folosit aici 2 contacte dintr-un mouse.
De care am lipit 2 fire ( piciorul din mijloc cu unul din celalalte 2).
Firele folosite au fost destul de subtiri incat sa iasa prin suportul butonului, in locul unde ar trebui sa fie o fisa. In consola masinii exact aceeasi fisa nu are papuc, deci se poate trece cu firele in bordul masinii( deasupra casetofonului).
Unul dintre cele 3 picioruse ( cel de sub clapita de contact) intra exact in suportul butonului, acesta are rolul de al tine fix sub capacul butonului care apasa pe contact.
Se taie din suportul butonului fisa din plastic din mijlocul butonului, aceasta potrivindu-se decat in locasul de recirculare aer.
Se procedeaza identic la ambele butoane.
Acum aveti contacte pentru Set si Reset pentru un MID.
Nu stiu cat de multi or sa inteleaga procedeul dar va pot ajuta cu sfaturi sau daca va repeziti pana la mine va si ajut sa il rezolvati.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat