- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
o intrebare de nestiutor daca imi permiti @ maiandrei:
Nenea din Germania chiar sta sa se uite pe softul trimis de tine? (sa zicem pt un Y 20 DTH- probabil remapate cu sutele sau miile si in Germania si aici), sau trimite inapoi un soft de Y 20 DTH tunat generic in loc de unul pesonalizat pornind de la softul clientului?
Si daca intradevar il personalizeaza pe al tau nu il aduce la aceiasi parametri cu alt soft facut de el anterior, deci de ce sa se complice sa il mai personalizeze cand il poate pune pe cel anterior pus la alt client ...
Mersi mult
Nenea din Germania chiar sta sa se uite pe softul trimis de tine? (sa zicem pt un Y 20 DTH- probabil remapate cu sutele sau miile si in Germania si aici), sau trimite inapoi un soft de Y 20 DTH tunat generic in loc de unul pesonalizat pornind de la softul clientului?
Si daca intradevar il personalizeaza pe al tau nu il aduce la aceiasi parametri cu alt soft facut de el anterior, deci de ce sa se complice sa il mai personalizeze cand il poate pune pe cel anterior pus la alt client ...
Mersi mult
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
- claudiuxxx
- *
- 5 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Astra 2006 z19dt
- Arges
claudiuxxx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 153 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nici macar nevasta-mea nu o iarta de cand am facut remap la masina . Eu cred ca cine isi face remap este perfect constient de ceea ce va urma... Nu poti avea performante marite cu un consum mai mic (daca nu o calci, ai sanse sa ai consum mai mic, dar... de ce mai faci remap daca nu o calci?!?!?!) Si e adevarat, Romania are preturi mult mai mici comparativ cu restul tarilor, asta nu inseamna ca e alta calitate, inseamna ca nu ne permitem sa platim ca in Germania sau Italia. Incontestabil, sunt multi oameni care si-au luat de pe ebay KWP si gata... au devenit tuneri (interfata vine insotita de un CD cu harti remap generice), totul este sa eviti respectivele persoane si sa faci modificarile la o persoana/firma cu un istoric si cu oarece recomandari de la cunoscuti/prieteni, pentru ca, un client multumit e cea ma buna recomandare pentru un viitor posibil client.
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
kykyn21
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Online
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca se modifica softul fiecarei masini in parte si nu se trimite unul generic. Evident ca se modifica in aceleasi locuri, rezultatul fiind acelasi in final, dar se modifica fisierul tau.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.
- danieel
- **
- 297 mesaje
- din 27 Dec 2008
- Vectra 2007 19cdti
- Cluj
danieel
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am o intrebare .....de ce nu vin masinile gata remapate din fabrica ....daca dupa remapare au consum mai mic, sunt mai performante,durata de viata le creste considerabil la motoare,piesele rezista mai mult (planetare,kit ambreiaj,etc)..........consider ca daca este asa, cei de la GM isi bat joc de noi daca ne trimit masini noi "distruse ",adica neperformante ne-viabile si ne-fiabile,,,,,si ne dau de lucru sa le remapam noi ....poate ma lamuriti si pe mine ca sunt intro mare dilema .
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Consum oarecum mai mic, la mers normal consumi mai putin, la mers sportiv consumi mai mult plus ca va trebui sa alimentezi cu benzina de CO98.
Nu a spus nimeni niciodata ca le creste durata de viata, dimpotriva, scade considerabil mai ales a ambreiajului.
Defapt eu zic ca e altfel: Au luat fisierul tau si au modificat doar ceea ce era nevoie ca motorul sa produca puterea/cuplu cerut. Un copy paste, dar nu pe deplin.
Nu a spus nimeni niciodata ca le creste durata de viata, dimpotriva, scade considerabil mai ales a ambreiajului.
cristidb a scris:Eu cred ca se modifica softul fiecarei masini in parte si nu se trimite unul generic. Evident ca se modifica in aceleasi locuri, rezultatul fiind acelasi in final, dar se modifica fisierul tau.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.
Defapt eu zic ca e altfel: Au luat fisierul tau si au modificat doar ceea ce era nevoie ca motorul sa produca puterea/cuplu cerut. Un copy paste, dar nu pe deplin.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Online
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Asta am spus si eu. Au modificat doar ce era necesar in fisierul citit de pe masina mea. Probabil se poate face cu un simplu script, nu manual.
Consumul a ramas acelasi. Am sesizat o usoara scadere la viteza maxima de la 19,6 cat era inainte la 19,2 l/100km. Probabil era prea bogat amestecul acolo si l-au mai saracit putin. Merge si cu 95 la fel de frumos, dar probabil ca are cativa cai mai putin in anumite conditii fata de 98.
In privinta fiabilitatii nu-mi fac probleme pentru 8 cai in plus.
Consumul a ramas acelasi. Am sesizat o usoara scadere la viteza maxima de la 19,6 cat era inainte la 19,2 l/100km. Probabil era prea bogat amestecul acolo si l-au mai saracit putin. Merge si cu 95 la fel de frumos, dar probabil ca are cativa cai mai putin in anumite conditii fata de 98.
In privinta fiabilitatii nu-mi fac probleme pentru 8 cai in plus.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- danieel
- **
- 297 mesaje
- din 27 Dec 2008
- Vectra 2007 19cdti
- Cluj
danieel
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Sunt surprins ca nu am primit raspuns la nelamuririle mele ma asteptam sa fiu asaltat de raspunsuri concrete si cu un corespondent in realitate!
Eu cred ca ar fi corect ca cei ce fac remapari sa zica adevarul ....ba fratilor eu iti dau ceva putere pentru 2-3 sute de euro ,dar iti asumi riscul de a termina masina inainte de vreme (ca de ex. motor pensionat prematur ,consum mai mare,ambreiaj praf,planetare etc) Sunt convins ca daca ar fi avut rezultate bune veneau din fabrica cu un cuplu mare cai multi etc,nu trebuia sa mai intervina clientul......mai sunt convins ca un ambreiaj sau orice alta piesa are niste limite testate si garantate de producator ....dar vine romanul si spune ca nu e bine ,un motor de 90 cai trebuie sa il fac de 140- 180 ii dubleaza puterea si normal ca va crepa mai repede.
Singurul dar foarte subtire argument pe care il aud in general este ca daca nu o sa apesi pedala de acceleratie consumul scade putin si daca vrei sa depasesti un tir nu ai un morcov in portbagaj.....Pai daca avantaje nu are de ce romanii fac tot invers?
Imi cer scuze daca am gresit ,dar ce sa fac daca specialistii nu vor sa imi explice sa inteleg si eu avantajele remaparii sa imi pot pune si eu 200 de cai ,,, ajung sa imi dau si eu cu parera ca tot omul...
P.S Apropo de preferinte -----------prefer sa am un litru in plus in rezervor decat sa fiu viteaz si sa fotez depasairea aia mai lunga si sa mai fac si vreo nenorocire....
Ultima modificare facuta de danieel la Vin 08 Jan, 2010 5:41 pm
Eu cred ca ar fi corect ca cei ce fac remapari sa zica adevarul ....ba fratilor eu iti dau ceva putere pentru 2-3 sute de euro ,dar iti asumi riscul de a termina masina inainte de vreme (ca de ex. motor pensionat prematur ,consum mai mare,ambreiaj praf,planetare etc) Sunt convins ca daca ar fi avut rezultate bune veneau din fabrica cu un cuplu mare cai multi etc,nu trebuia sa mai intervina clientul......mai sunt convins ca un ambreiaj sau orice alta piesa are niste limite testate si garantate de producator ....dar vine romanul si spune ca nu e bine ,un motor de 90 cai trebuie sa il fac de 140- 180 ii dubleaza puterea si normal ca va crepa mai repede.
Singurul dar foarte subtire argument pe care il aud in general este ca daca nu o sa apesi pedala de acceleratie consumul scade putin si daca vrei sa depasesti un tir nu ai un morcov in portbagaj.....Pai daca avantaje nu are de ce romanii fac tot invers?
Imi cer scuze daca am gresit ,dar ce sa fac daca specialistii nu vor sa imi explice sa inteleg si eu avantajele remaparii sa imi pot pune si eu 200 de cai ,,, ajung sa imi dau si eu cu parera ca tot omul...
P.S Apropo de preferinte -----------prefer sa am un litru in plus in rezervor decat sa fiu viteaz si sa fotez depasairea aia mai lunga si sa mai fac si vreo nenorocire....
Ultima modificare facuta de danieel la Vin 08 Jan, 2010 5:41 pm
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- danieel
- **
- 297 mesaje
- din 27 Dec 2008
- Vectra 2007 19cdti
- Cluj
danieel
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 473 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
danieel a scris:...cei de la GM isi bat joc de noi daca ne trimit masini noi "distruse ",adica neperformante ne-viabile si ne-fiabile,,,,,si ne dau de lucru sa le remapam noi
Exemplul cel mai bun care se incadreaza perfect la observatia ironica pe care ai facut-o exista: 1.9cdti 8 valve, cu cele doua variante de putere(101 si 120cp). Singura diferenta intre astea doua este softul. Deci da, in unele situatii, fabrica produce un motor care sa suporte x cai, dar livreaza masina cu o putere de 80% din x, pentru ca piata cere un motor cu mai putin de x cai. Si este mult mai ieftin pentru producator sa faca un soft care gatuie performantele decat sa inventeze un motor mai mic.
L.E.:Exemple mai sunt, chiar in curtea noastra, le-am mai scris si pe alte topicuri, sa nu crezi ca e o exceptie 1.9-le.